Slēgts Latvenergo klientu apkalpošanas centrs Alūksnē

29.05.2009.

Ar cieņu,
AS „Latvenergo”
Klientu serviss

Sākot ar š.g. 28. maiju tiek slēgts Klientu apkalpošanas centrs Alūksnē, Helēnas ielā 86. Tā vietā klienti tiek aicināti izmantot arvien paplašinātās e-norēķinu un uzziņu iespējas internetā, kā arī saņemt visu klientus interesējošo informāciju pa Latvenergo informatīvo tālruni.

Diemžēl ekonomiskā krīze ir skārusi ne tikai valsti kopumā, bet arī mūsu uzņēmumu. Situācijā, kad ir būtiski samazinājušies uzņēmuma ieņēmumi, esam spiesti optimizēt arī savas izmaksas. Procesa ietvaros esam pārskatījuši arī klientu apkalpošanas organizāciju uzņēmumā, rūpīgi izvērtējot dažādu klientu apkalpošanas kanālu noslodzes un izmaksu efektivitāti, tāpēc esam spiesti optimizēt klientu apkalpošanas centru skaitu Latvijā, un pakāpeniski aizstāt tiešos klientu apkalpošanas kanālus ar izmaksu ziņā efektīvākiem un vienlaikus klientiem pieejamākiem un draudzīgākiem apkalpošanas veidiem.

Praktiski visus jautājumus, kuriem klienti līdz šim raduši meklēt risinājumus klientu apkalpošanas centros, ir iespējams atrisināt, zvanot mūsu klientu servisam pa tālruni 80 200 400. Mūsu klientu serviss pa tālruni ir bezmaksas un pieejams 24 stundas diennaktī, tādējādi nodrošinot klientus ar daudz lielāku pieejamību nekā klientu apkalpošanas centri.

Reģionos, kur tiek slēgti klientu apkalpošanas centri, ir paredzēts nodrošināt iesniegumu u.c. dokumentu pieņemšanu Latvijas Pasta nodaļās, par šādu pakalpojumu nodrošināšanu šobrīd notiek pārrunas un tiek slēgts līgums ar AS „Latvijas Pasts”.

Klientu portālā www.e-latvenergo.lv mūsu klienti var bez maksas norēķināties par elektroenerģiju, apskatīties savu maksājumu vēsturi, izdrukāt norēķinu kvītis vai dažādas AS „Latvenergo” iesniegumu veidlapas, pieslēgt Automātisko izlīdzināto maksājumu, pieteikt skaitītāja pārbaudi tā bojājuma gadījumā, sekot līdzi sava pieslēguma informācijai, nodot skaitītāja rādījumus u.c. iespējas.

Slēdzot klientu apkalpošanas centrus, klientus informējam par klientu apkalpošanas alternatīvām, izvietojot paziņojumus bijušajās klientu apkalpošanas centru vietās, kā arī ievietojot paziņojumus reģionālajā presē.

Vēlamies vēlreiz uzsvērt, ka, izšķiroties par Klientu apkalpošanas centru slēgšanu, intensīvi strādājam, lai klienti saņemtu visus līdzšinējos pakalpojumus ar pieejamākiem un draudzīgākiem apkalpošanas veidiem.


Alūksnes pilsētas dome
Dārza ielā 11, Alūksnē, LV-4301
tālr. 643 81496, fakss 643 81150 e-pasts: dome@aluksne.lv