Uz Alūksni izbrauks „Citadeles” pārstāvji

30.11.2011.

Evita APLOKA,
Alūksnes novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste


     Ņemot vērā, ka Alūksnē nav bankas „Citadele” filiāles un novada iedzīvotāji interesējas par iespējām saņemt tās pakalpojumus sakarā ar situāciju „Latvijas Krājbankā”, Alūksnes novada pašvaldība vienojusies ar „Citadeles” Gulbenes filiāli, ka 5. decembrī tā rīkos izbraukumu uz Alūksni.

     Pēc Alūksnes novada pašvaldības lūguma bankas „Citadele” pārstāvji 5. decembrī no pulksten 10 līdz 16 „Latvijas Krājbankas” klientus pieņems Alūksnes novada pašvaldības administratīvās ēkas mazajā zālē (1. stāvā), Dārza ielā 11.
     Aicinām visus Alūksnes novada iedzīvotājus un uzņēmumus, kam „Latvijas Krājbankā” bija konti, izmantot iespēju atvērt kontus un noformēt pārskaitījumu no „Latvijas Krājbankas” uz esošu vai jaunu kontu bankā „Citadele” uz vietas Alūksnē.
     Lai klientu apkalpošana ritētu raitāk, banka šādiem gadījumiem ir sagatavojusi saīsinātas formas iesniegumus. Atgādinām, ka privātpersonām līdzi noteikti jābūt pasei, bet juridiskai personai - pilnvarotās personas pasei (ja ir vairākas pilnvarotās personas, tad jānāk visām kopā), uzņēmuma zīmogam un statūtiem, kur būtu redzams pilnvaru derīguma termiņš.
     Šajā izbraukumā gan nevarēs izņemt skaidru naudu, jo tas nav iespējams sakarā ar drošības nosacījumiem, taču bijušie „Latvijas Krājbankas” klienti, kas to vēlēsies, varēs atvērt kontu „Citadelē”, pārskaitīt naudu no „Latvijas Krājbankas” konta uz savu kontu „Citadelē”, pievienot kontu internetbankai, pārformēt depozītu kontus, kā arī pasūtīt maksājumu kartes naudas izņemšanai bankomātos. Savukārt 12. decembrī bankas filiāles pārstāvji vēlreiz dosies uz Alūksni un klienti, kuri būs pasūtījuši maksājumu kartes, varēs tās saņemt. Šajā datumā arī tiks izsniegti dokumentu oriģināli un notiks apmācība darbam ar internetbanku.



Alūksnes novada pašvaldība
Dārza ielā 11, Alūksnē, LV-4301
tālr. 643 81496, fakss 643 81150 e-pasts: dome@aluksne.lv