Darba laiks:
Pirmdiena: 8.00 – 17.30
Otrdiena: 8.00 – 17.00
Trešdiena: 8.00 – 17.00
Ceturtdiena: 8.00 – 17.00
Piektdiena: 8.00 – 16.30
Kases darba laiks:
Pirmdiena: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.30
Otrdiena: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00
Trešdiena: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00
Ceturtdiena: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00
Piektdiena: 8.00 - 12.00 13.00 - 16.30
Adrese: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301
Tālruņi: 64381496, 66954904
E-pasti: aluksne@pakalpojumucentri.lv, dome@aluksne.lv
Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas ēkā, Dārza ielā 11, Alūksnē, nedrīkst atrasties personas, kurām noteikta mājas karantīna vai izolācija vai kurām ir elpceļu infekcijas slimības pazīmes.
Apmeklējot pašvaldības administratīvo ēku, personām ir pienākums pareizi lietot sejas maskas.
Lūdzam ievērot distancēšanos un nedrūzmēties!
Informējam, ka Centrālajā administrācijā pakalpojumi tiek sniegti epidemioloģiski nedrošā vidē.
Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs sniedz šādus pakalpojumus:
- Alūksnes novada pašvaldībai un domei adresētu iesniegumu pieņemšanu un reģistrēšanu;
- mutvārdu iesniegumu noformēšanu rakstveidā;
- informāciju par nepieciešamo dokumentu noformēšanu iesniegšanai Alūksnes novada pašvaldībai;
- informāciju par Alūksnes novada pašvaldības pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem;
- vispārīgu informāciju un konsultācijas par Alūksnes novada pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem;
- sniedz informāciju par pašvaldības administrācijas speciālistu, amatpersonu un Alūksnes novada domes deputātu pieņemšanas laiku un vietu;
- konsultē nekustamā īpašuma nodokļa jautājumos un dzīvesvietas deklarēšanas jautājumos;
- pieņem maksājumus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, nodevām un nekustamā īpašuma nodokli;
- sniedz atbalstu un informāciju valsts portāla latvija.lv ievietoto e-pakalpojumu lietošanā, eID viedkaršu lasītāju lietošanā, darbā ar datoru, e-parakstu un e-adresi.
Iedzīvotāji var saņemt šādu valsts iestāžu pakalpojumus:
Valsts ieņēmumu dienests (VID)
Būvniecības valsts kontroles birojs (BVKB)
Sociālās integrācijas valsts aģentūra (SIVA)
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija (VDEĀK)
Lauku atbalsta dienests (LAD)
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, Alūksnes nodaļa (PMLP)
Uzņēmumu reģistrs (UR)
Valsts darba inspekcija (VDI)
Valsts zemes dienests (VZD)
Lauksaimniecības datu centrs (LDC)
Valsts iestāžu speciālistu klātienes pieņemšanas laiki:
Valsts ieņēmumu dienests
Pirmdiena: 8.30 – 12.00 12.30 – 17.30
Ceturtdiena: 8.00 – 12.00 12.30 – 17.00
Ārpus Valsts ieņēmumu dienesta speciālistu klientu apkalpošanas darba laika VPVKAC speciālisti sniedz informāciju par šādiem VID pakalpojumiem:
1. Iesniegumu pieņemšana par algas nodokļu grāmatiņas iesniegšanu, izņemšanu:
- Iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu;
- VID elektroniskās informācijas deklarēšanas sistēmas (EDS) lietošanu;
- Gada ienākumu deklarāciju pieņemšanu.
2. Atbalsta sniegšana darbam ar EDS/atbalsts e-pakalpojumu sniegšanā.
Valsts darba inspekcija
Ārkārtējās situācijas laikā klātienē apmeklētājus nepieņem.
Ārpus Valsts darba inspekcijas pieņemšanas darba laika VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju par šādiem e-pakalpojumiem:
- Iesniegums Darba inspekcijai;
- Atzinuma izsniegšana par nodarbinātā veselības un drošības apdraudējuma faktu darbā;
- Paziņojums par notikušu nelaimes gadījumu darbā.
Valsts zemes dienests
Ārkārtējās situācijas laikā klātienē apmeklētājus nepieņem.
Ārpus Valsts zemes dienesta pieņemšanas darba laika VPVKAC speciālisti sniedz informāciju par šādiem e-pakalpojumiem:
- "Mans konts" Valsts zemes dienesta datu publicēšanas un e-pakalpojumu portālā kadastrs.lv;
- Pieteikties juridiskās personas kadastrs.lv konta izveidei (e-pakalpojums);
- Mani dati Kadastrā (e-pakalpojums);
- Informācija par nekustamā īpašuma vēsturisko vērtību (pieejams e-pakalpojums);
- Tipveida kadastra informācijas teksta dati par kadastra objektu (pieejams e-pakalpojums);
- Informācija no Valsts zemes dienesta arhīva (pieejams e-pakalpojums);
- Kadastra teksta datu pārlūkošana bez līgumsaistībām (e-pakalpojums);
- Valsts zemes dienesta ģeotelpisko datu pārlūkošana bez līgumsaistībām (e-pakalpojums);
- Datu atlase un izvade par konkrētiem objektiem vai apgabaliem pēc definētiem parametriem (e-pakalpojums);
- Valsts zemes dienesta ģeotelpisko datu lejupielāde bez līgumsaistībām (e-pakalpojums);
- Valsts zemes dienesta tematisko karšu pārlūkošana (e-pakalpojums);
- Mobilā lietotne kadastrs.lv;
- Valsts zemes dienestā reģistrēto pasūtījumu statusu izsekošana un jaunu pasūtījumu noformēšana (e-pakalpojums).
Lauku atbalsta dienests
Klientus apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta!
Tālrunis: +371 25783664
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde
Pirmdiena: 8.30–16.00
Otrdiena: 8.30–16.00
Trešdiena: 8.30– 16.00
Ceturtdiena: 8.30– 16.00
Piektdiena: 8.30– 15.00
Klientus apkalpo tikai pēc iepriekšēja pieraksta!
Tālrunis: +371 67209477
e-pasts: aluksne@pmlp.gov.lv
Uzņēmumu reģistrs
VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju par e-pakalpojumiem un atbalstu darbam portālā www.latvija.lv
Informācija par klientu apkalpošanas vietām un laikiem atrodama UR mājas lapā: https://www.ur.gov.lv/lv/kontakti/
Lauksaimniecības datu centrs
Katru otro otrdienu 10.00 – 15.00 pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa tālruni +371 26510582.
Būvniecības valsts kontroles birojs
VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju par šādiem Būvniecības informācijas sistēmā pieejamiem pakalpojumiem:
- Informācija par BIS (Būvniecības informācijas sistēma) publiskās sistēmas sadaļu “E-pakalpojumi”;
- Informācija par BIS publiskās sistēmas lietotāja darba vietu;
- Palīdzība BIS e-pakalpojuma “Pilnvarošanas risinājums publiskās sistēmas lietotājiem” izmantošanā.
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija
VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju par šādiem e-pakalpojumiem:
- Iesniegums VDEĀVK par invaliditātes ekspertīzes veikšanu;
- Iesniegums invaliditātes ekspertīzes lēmuma apstrīdēšanai;
- Mani dati VDEĀVK;
- Atkārtota invalīda apliecības izsniegšana un atbalsts darbam portālā latvija.lv
Sociālās integrācijas valsts aģentūra
VPVKAC speciālisti katru darba dienu sniedz informāciju par šādiem pakalpojumiem:
- profesionālās piemērotības noteikšana;
- profesionālā rehabilitācija;
- transportlīdzekļa pielāgošana.