2024./2025. mācību gadu piecos bērnudārzos un četrās skolās uzsākuši 1811 izglītojamie, kas ir par 28 izglītojamiem mazāk nekā 2023. gada 1. septembrī. 1. klasē skolas gaitas uzsāka 100 skolēni, 1.-9. klasēs 1042 skolēni, 10.-12. klasēs 193 skolēni.
Par sasniegumiem profesionālās ievirzes izglītībā valsts sacensībās un konkursos 2024./2025. mācību gadā pašvaldības stipendijas piešķirtas deviņiem izglītojamiem – septiņiem par panākumiem sportā un diviem par panākumiem mūzikā.
Noslēgts sadarbības līgums ar Gulbenes novada izglītības pārvaldi par Valsts izglītības satura centra noteikto mācību priekšmetu olimpiāžu organizēšanu.
Noslēgts sadarbības līgums ar Latvijas Ķīmijas un farmācijas uzņēmēju asociāciju par interešu izglītības programmas ķīmijā “Jauno ķīmiķu klubs” īstenošanu 10.-12. klašu skolēniem. Asociācija nodrošinās materiālu ar laboratorijas darbiem, kas veicami pulciņa dalībniekiem, kā arī organizēs noslēguma pasākumu Rīgā pulciņa dalībniekiem.
Sadarbībā ar Bāriņtiesu, Sociālo lietu pārvaldi uzsākts darbs pie Bērnu tiesību aizsardzības programmas 2024.-2028. gadam izstrādes.
Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzija “Erasmus+” projektā uzņēma 2 spāņu skolotājus un 6 skolēnus.
Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas 15 skolēni un 5 skolotāji “Erasmus+” projektā viesojās Vetīnas burgģimnāzijā par ilgtspējas jautājumiem, piedalījās kopīgās nodarbībās skolā, muzejos un pilsētvidē, ēnoja mācību priekšmetu un direktores darbu.
Septembra izglītības iestāžu vadītāju sanāksmē kopā ar Sociālo lietu pārvaldes speciālistiem tika aktualizēts jautājums par Izglītības iestāžu sadarbību ar Sociālo lietu pārvaldes speciālistiem – ētikas kodeksa ievērošanu, pildot amata pienākumus, atgriezeniskās saites sniegšanu izglītības iestādēm, problēmziņojumu kvalitatīvu sagatavošanu, aktuālo jautājumu agrīnu risināšanu. Izglītības pārvaldes darbinieki informēja par jaunajiem Ministru kabineta noteikumiem par Izglītības iestāžu akreditācijas un to vadītāju profesionālās darbības novērtēšanas kārtību, aktualizēja 2024./2025.mācību gadā iestāžu pašvērtēšanā iekļaujamos kritērijus, kā arī iestāžu vadītāju novērtēšanas organizatoriskos jautājumus. Izglītības pārvalde informēja par projekta “Sabiedrības digitālo prasmju attīstība” uzsākšanu. Iestāžu vadītāji tika iepazīstināti ar 2024. gada 22. augusta izglītības diskusijas Alūksnes novadā “Katra izglītojamā izaugsmei’ apkopojumu par stiprajām pusēm un diskusijā ieteiktajām attīstības iespējām. Iestāžu vadītāji vienojās par konkrētiem risinājumiem jautājuma pilnveidei 2024./2025. mācību gadā.