Kontakti - Alūksnes novads

Kontakti

 

Informācija par iesniegumu izskatīšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā

 

Alūksnes novada pašvaldības domes saistošie noteikumi Nr. 2/2023 “Alūksnes novada pašvaldības nolikums” nosaka iesniegumu izskatīšanas kārtību pašvaldībā.

  • Saskaņā ar pašvaldības nolikumu, iesnieguma vai sūdzības reģistrēšanu pašvaldībā, izskatīšanu vai virzību atbilstoši piekritībai nodrošina iestādes, kurā tas saņemts, vadītājs. Kārtību, kādā notiek iesniegumu virzība pašvaldības institūcijās, nosaka izpilddirektors ar iekšēju normatīvo aktu.
  • Mutvārdos izteiktu iesniegumu, ja uz to nav iespējams sniegt atbildi tūlīt, pašvaldības darbinieks vai amatpersona, kas to pieņem, noformē rakstveidā (norādot iesniedzēja vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju) un to izskatīšanā ievēro tos pašus noteikumus, kādi attiecas uz rakstveida iesniegumiem.
  • Anonīma iesnieguma vai iesnieguma, kura noformējums neatbilst normatīvo aktu prasībām, tālāku virzību izvērtē iestādes, kurā tas saņemts, vadītājs. Ja, atbilstoši saturam, pašvaldībai nav pienākums reaģēt uz iesniegumā norādīto informāciju, iesniegums paliek bez tālākas virzības.
  • Ja pašvaldības domes deputāts saņem viņam personīgi adresētu iesniegumu, tad atbildi viņš sniedz tikai savā vārdā, un tas nav uzskatāms par domes vai pašvaldības viedokli.
ELEKTRONISKIE SAZIŅAS VEIDI PAŠVALDĪBAS REKVIZĪTI VADĪBA
CENTRĀLĀ ADMINISTRĀCIJA PAŠVALDĪBAS IESTĀDES ALŪKSNES NOVADA PAGASTU APVIENĪBAS PĀRVALDE
KAPITĀLSABIEDRĪBAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES KULTŪRAS IESTĀDES
Skip to content