PIRMSSKOLU PIEREDZES APMAIŅAS BRAUCIENS
2025.gada 4.decembrī astoņas Alūksnes novada pirmsskolas izglītības iestāžu vadības komandu un pirmsskolas izglītības skolotāju mācīšanās grupu vadītāju pārstāves devās pieredzes apmaiņas braucienā uz Vangažu PII “Jancis” un Siguldas PII “Ābelīte”.
Vangažu PII “Jancis” vadītāja un VIAA valsts metodiķe Elīna DAMME kopā ar vadības komandu, vadītājas vietnieci izglītības jomā Kitiju MEIKŠĀNI un izglītības metodiķi Līgu JUKEVIČU – ONSKULI, iepazīstināja par iestādes galvenajiem plānošanas dokumentiem, to izstrādes un izpildes sistēmu. Iestādes telpu apskatē guvām daudz radošas, interesantas idejas par kompetenču izglītībai un bērnu vecumam atbilstošu vizuālo materiālu izvietojumu grupu telpās. Guvām ieskatu Dabas vides estētikas nodarbību saturā un prieku no praktiskas darbošanās ar krāsainajām smiltīm.
Siguldas PII “Ābelīte” vadītāja Kristīne MEDNE un vadītājas vietniece izglītības jomā ILZE KANAJEVA – SALNĀ prezentēja iestādes darbu āra nodarbību organizēšanā un NORDPLUS projektā veiktajās aktivitātes, iepazīstinot bērnus ar savas valsts rakstnieku pasakām, kā arī komandas saliedēšanas pasākumu idejas. Iepazināmies ar grupu iekārtojumu, vizuālo materiālu izvietojumu un silto smilšu nodarbības telpas aprīkojumu un šo nodarbību organizēšanas sistēmu iestādē.
Ar pieredzes braucienā uzzinātajiem labās prakses piemēriem pieredzes apmaiņas dalībnieces noteikti iepazīstinās skolotājas savās iestādēs un noderīgas idejas no vadības komandu darba iedzīvinās savā darbā.
No sirds sakām lielu paldies par sirsnīgo uzņemšanu abu iestāžu vadības komandām un laipni gaidām ciemos pie mums Alūksnes novadā.
Sagatavoja: Alūksnes PII “SPRĪDĪTIS” vadītājas vietniece izglītības jomā, Alūksnes novada pirmsskolu darba metodiķe Anta APINE
Novembra aktualitātes
|
Izglītības pārvalde |
Pabeigta līgumu saskaņošana par savstarpējiem norēķiniem izglītībā (par periodu septembris-decembris). 136 Alūksnes novadā deklarētie izglītojamie apmeklē izglītības iestādes 21 citā pašvaldībā. Alūksnes novada izglītības iestādes apmeklē 83 izglītojamie no 13 citām pašvaldībām.
Projekta (“Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide) ietvaros I semestrī izglītības iestādes iegādājušās mācību grāmatas par summu 10.300 EUR; notikuši kursi pedagogiem “Kultūras norises kā mācīšanās resurss mācību un audzināšanas darbā”.
Projekta (“STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei”) ietvaros izglītības iestādes 1.semestrī īstenojušas aktivitātes 14 900 EUR apmērā.
Kultūrizglītības programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros skolas 1.semestrī īstenojušas aktivitātes 12 190 EUR apmērā.
Noslēgti līgumi ar 5 pedagogiem par atbalsta sniegšanu izglītojamiem projekta “Skola-kopienā” ietvaros.
Notikušas četras mācību priekšmetu olimpiādes, kopējais dalībnieku skaits – 237 skolēni. |
|
Ziemeru pamatskola |
5.11. folkloras kopa “Drīveldreķi” piedalījās TLMS “Kalme” izstādes “Breinumu breinumi” atklāšanā. 6.11. Stāstnieku konkursa pusfinālā Cesvainē 1 skolēns ieguva “Lielā stāstnieka titulu” un izvirzīts uz fināla sacensībām Rīgā. 17 skolēni piedalījās Alūksnes, Gulbenes, Valkas un Smiltenes novadu angļu valodas olimpiādē, 1 skolēns – bioloģijas olimpiādē. Darbu uzsākusi skolas bibliotekāre. Noslēdzies kokskaidu granulu iepirkums apkures sezonai. |
|
Liepnas pamatskola |
4.11. norisinājās programmas ERASMUS+ Latvija Jaunatnes līdzdalības projekta “Mainot straumi” aktivitāte – Medijpratības nodarbība. 5.11.projekta “STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei” ietvaros skolā interesantās , izzinošās un praktiskās nodarbībās- “Elektronika un krāsas” un ” Mazais maketētājs: no detaļas līdz pilsētai” – piedalījās 83 skolēni. Nodarbības vadīja interešu izglītības iestādes Mazā Brīnumzeme tehniskais direktors Edmunds Sprūdžs. 11.11.novembrī, projekta ” Nākotnes arhitekti” ietvaros, skolēni piedalījās interaktīvā ”Smilšu kino” improvizācijas izrādē par Sprīdīti. 14.novembrī Valsts svētku pasākums “Latvija krāsās”/ “Skolas lepnuma” balvas pasniegšana. |
|
Mākslas skola |
Alūksnes Mākslas skolā joprojām apskatāma izstāde “Mūsu elpa pasaules telpā”. Veicinot patriotisko audzināšanu 11.novembrī kopā ar skolēniem tika organizēta sveču iedegšana skolas pagalmā, radot skolēniem, kuri neapmeklēja lāpu gājienu, iespēju iesaistīties piemiņas pasākumā. Veikta skolas tehniskā apsekošana kopā ar būvinženieri R. Veici un izpilddirektoru I. Berkuli diskutējot par ēkas logu maiņu. |
|
Sporta skola |
7 audzēkņi piedalījušies augstāka līmeņa sacensībās – Eiropas kauss džudo cīņā. Audzēkņi startējuši 14 sacensībās džudo, basketbolā un futbolā. 23.novembrī organizēts LJBL U-12 grupas reģionālais sabraukums |
|
Bērnu un jauniešu centrs |
14.novembris – Jauniešu GADA BALVA 2024/2025. Izvirzīti 25 nominanti 6 kategorijās. Foto- https://failiem.lv/u/8cvwpqv4gx 1.novembris- Velo sacensības “Jaunie velo braucēji 2025” Baložos (212 grupa- 1.vieta, 2.vieta, V11 grupā 2.vieta, 3.vieta, S9 grupā 3.vieta) 1.novembris Robotikas sacensības (2 dalībnieki iekļuva finālā) Rīgas Jauno tehniķu centrā. 5. novembris Dziesmu un deju svētku izvērtēšanas konference Rīgas Latviešu biedrības namā. 29.novembris Stāstnieku konkurss “Teci, teci, valodiņa” fināls Rīgā. |
PIRMSSKOLU MŪZIKAS SKOLOTĀJU MĀCĪŠANĀS GRUPAS SEMINĀRS
27. novembrī PII "Pienenīte" norisinājās Alūksnes novada pirmsskolas mūzikas pedagogu mācīšanās grupas "Mācību jomu integrācija mūzikā" seminārs.
Tā mērķis bija pilnveidot pedagogu praktiskās prasmes un izpratni par mācību jomu integrēšanu mūzikas nodarbībās.
Semināra laikā pedagogi klātienē vēroja atklāto mūzikas nodarbību, gūstot priekšstatu par to, kā mācību jomas var veiksmīgi integrēt mūzikā. Pēc nodarbības norisinājās atgriezeniskās saites sniegšana un diskusija par vēroto.
Praktiskajā daļā dalībnieki kopīgi izstrādāja integrētas āra mūzikas nodarbības plānu, analizēja un izmēģināja pieejamos mūzikas instrumentus, kā arī dalījās ar iemīļotākajiem mūzikas resursiem un idejām.
Sagatavoja: Alūksnes PII “Pienenīte” mūzikas skolotāja Lāsma KABLUKA
ATBALSTS BĒRNU POZITĪVAI UZVEDĪBAI
Alūksnes Pirmsskolas izglītības iestāde “Pienenīte”,
2025. gada 6. novembris
Mācīšanās grupas mērķis
Pilnveidot pedagogu profesionālo kompetenci efektīvā sadarbībā ar vecākiem bērnu uzvedības jautājumos, lai veicinātu bērnu pozitīvu uzvedību un emocionālo labklājību.
Nodarbības programma
- Iestāžu prezentācijas
Dalībnieki iepazīstināja ar savu iestāžu pieeju bērnu uzvedības atbalstā, iesaistot vecākus un praksi kā notiek sadarbība ar vecākiem un ikdienas darba izaicinājumiem. - Lomu spēles un situāciju analīze
Pedagogi praktiski izmēģināja sarunas ar vecākiem sarežģītās situācijās, kopā ar psihologu analizējot komunikācijas taktikas un uzvedības modeļus. - Mājas darbs
Katrs dalībnieks bija sagatavojis piemēru “grūtai sarunai”, ko vēlētos pārveidot profesionālāk un drošāk.
REFKESIJA
- Noderīgākās sadarbības metodes ar vecākiem
Dalībnieki visvairāk uzsvēruši, ka viņu ikdienā visvērtīgākās ir:
- Individuālās sarunas ar vecākiem (īpaši regulāras – 2 reizes gadā vai biežāk).
- Rīta un vakara īsās sarunas, kas veicina uzticību un ātru informācijas apmaiņu.
- Individuālās pārrunas ar abu vecāku līdzdalību, lai mazinātu pārpratumus.
- Strukturēta sarunas vadība, izmantojot jau seminārā apgūtos paņēmienus.
Šīs metodes uzsvērtas kā reāli izmantojamas un efektīvas ikdienas darbā.
- Pārmaiņas, ko pedagogi vēlas ieviest savā komunikācijā ar vecākiem
No refleksijām izriet vairākas kopīgas tendences:
- Vēlme ieviest anketēšanu vai citas sistemātiskas informācijas iegūšanas metodes, lai sarunas būtu mērķtiecīgākas.
- Drosmīgāka un atvērtāka sarunu vadība, īpaši sarežģītās tēmās.
- Vēl lielāka cieņa, ieklausīšanās un pacietība, lai saglabātu profesionālu, mierīgu komunikāciju.
- Pozitīvās atgriezeniskās saites palielināšana, lai vecāku un pedagogu sadarbība būtu līdzsvarota, ne tikai problēmjautājumu vadīta.
Kopumā pedagogi tiecas uz drošāku, strukturētāku un emocionāli gudrāku komunikāciju.
- Tēmas, kuras pedagogi vēlētos turpmāk apspriest
Dalībnieku ierosinātās nākamās tēmas:
- Pirmsskolas rīkoto pasākumu apmeklēšana un vecāku iesaiste.
- Kā paskaidrot vecākiem bērna vajadzības, lai tie labāk saprastu bērna uzvedības cēloņus.
- Darbs ar pāraprūpētiem bērniem un komunikācija ar to vecākiem.
- Papildu sarunu vadības tehnikas, īpaši situācijās ar pretējiem uzskatiem.
Redzams, ka pedagogi vēlas padziļināt zināšanas sarežģītās vecāku–pedagogu komunikācijas situācijās.
- Dalībnieku ieguvumi no semināra
No atbildēm izkristalizējas vairākas kopīgas atziņas:
- Seminārs palīdzējis strukturēt izpratni par noteikumu un drošības tēmām bērnu uzvedībā.
- Radusies pārliecība, ka daudzi kolēģi saskaras ar līdzīgām situācijām, kas sniedz psiholoģisku atbalstu.
- Iegūta pārliecība, ka sadarbība ar vecākiem ir iespējama pielietojot dažādas sarunu tehnikas.
- Vērtīga bijusi kolēģu pieredzes apmaiņa un iespēja “ieklausīties, saprast, padomāt”.
- Dalībnieki jutuši patīkamu, pozitīvu noskaņu un novērtējuši iespēju praktiski trenēties.
Sagatavoja: Dace GAILĀNE, Alūksnes PII “PIENENĪTE” vadītājas vietniece izglītības jomā
Piedalās Atklātajā matemātikas olimpiādē
Novembra sākumā Alūksnes novada skolēni piedalījās Atklātajā matemātikas olimpiādē. Viens no olimpiādes uzdevumu risināšanas centriem atradās E.Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas telpās.
Olimpiādes dalībnieki pildīja dažādu sarežģītības līmeņu uzdevumus un meklēja nestandarta risinājumus. Priecē, ka novadā ir zinātkāri, motivēti un neatlaidīgi jaunieši, kas uzdevumiem pieķeras ar pārliecību un lielu interesi. Viņi pierāda, ka matemātika nav tikai skaitļi, bet arī loģika, pacietība un radoša pieeja.
Olimpiādes rezultāti būs zināmi janvārī.
Alūksnes novada matemātikas metodiķe Kristīne Ķikute
Eiropas Sociālais fonds Plus projekts Nr. 4.2.2.3/1/24/I/001
“Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide”
Matemātikas skolotāji piedalās metodisko materiālu aprobēšanā
E.Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas matemātikas skolotājas Solvita Ozoliņa, Iveta Kronberga, Inita Lāce un Ilona Apsīte piedalījās matemātikas skolotāju seminārā Cēsīs, ko Latvijas Universitātes (LU) Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte (EZTF) organizēja projekta ietvaros, ko realizē Valsts izglītības attīstības aģentūra (VIAA) sadarbībā ar Latvijas Universitāti.
Semināra laikā tika aprobēti jaunie metodiskie materiāli, kas izstrādāti, lai atbalstītu skolotājus mācību procesa dažādošanai un skolēnu iesaistes veicināšanai. Dalībnieki izvērtēja materiālu struktūru, uzdevumu piemērotību un praktisko izmantošanu mācību stundās.
Pedagoģes plāno piedalīties seminārā, kas janvārī tiks organizēts Valmierā, kur turpināsies darbs pie mācību satura pilnveides un metodisko materiālu izmantošanas aprobēšanas.
Alūksnes novada matemātikas metodiķe Kristīne Ķikute
Eiropas Sociālais fonds Plus projekts Nr. 4.2.2.3/1/24/I/001
“Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide”
ALŪKSNES NOVADA PIRMSSKOLAS PEDAGOGU MĀCĪŠANĀS GRUPAS “DIGITĀLĀ PRATĪBA” SEMINĀRS
30. novembrī notika Alūksnes novada pirmsskolas pedagogu mācīšanās grupas “Digitālā pratība” seminārs Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijas 1.-3.klašu posmā.
Semināra mērķis bija pilnveidot pedagogu praktiskās zināšanas Mākslīgā intelekta (MI) rīku jēgpilnā izmantošanā pirmsskolā, kā arī organizēt pirmsskolas un skolas pedagogu sadarbību.
Pedagogiem bija iespēja klātienē vērot atklātajās matemātikas un latviešu valodas mācību stundās 1. un 2.klasēs, kā skolā tiek izmantoti digitālie mācību līdzekļi.
Pēc atklātā vērojuma pirmsskolas pedagogi sniedza atgriezenisko saiti par mācību stundās redzēto pedagogiem un direktores vietniecei izglītības jomā Silvijai Aizupei. Semināra dalībnieki diskutēja par to kā veidot vienotu, uz turpmākus sadarbību vērstu pāreju izglītojamajiem no pirmsskolas uz skolu.
Praktiskajā seminārā daļā pedagogi iepazinās un praktiski izmēģināja, salīdzināja Mākslīgā intelekta rīkus – Gemini, Copilot un ChatGPT.
Ļoti svarīgi ir atcerēties un ņemt vērā, ja pedagogs izmantot Mākslīgo intelektu (MI) izglītībā:
- Mākslīgais intelekts (MI) var sniegt faktus, bet vērtību izpratne (cieņa, sadarbība, godīgums) rodas caur skolotāja piemēru un vadību.
- Skolotājs interpretē Mākslīgā intelekta (MI) radīto saturu, pielāgo to bērnu vecumam, interesēm un kontekstam.
- Skolotājs kritiski izvērtē, kad un kā Mākslīgo intelektu (MI) izmantot, lai tas būtu pedagoģiski jēgpilni.
- KRITISKĀ domāšana un ļoti laba tekstpratība ir visa pamats!
Semināra noslēgumā pedagogiem bija iespēja apskatīt Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādes “Sprīdītis” iegādātos robotus (Sphero Indi, TTS Blue-Bot, Robo pele, Ozobot Bit+), kā arī vērot katra robota paraugdemonstrējumus.
Roboti iegādāti Latvijas Informācijas un Komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) EUROPEAN HEALTH AND DIGITAL EXECUTIVE AGENCY (HADEA), DIGITAL EUROPE PROGRAMME (DIGITAL) PROJEKTA NR. 101158834 – CODE4EUROPE ietvaros.
Sagatavoja: Dita HOLLA, Alūksnes novada pirmsskolas pedagogu mācīšanās grupas “Digitālā pratība” vadītāja.
08.11.2025.
Eiropas Sociālais fonds Plus projekts Nr. 4.2.2.3/1/24/I/001
“Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide”
Dabaszinātņu jomas skolotāji dodas pieredzes apmaiņas braucienā uz Siguldu
31.10.2025. Alūksnes novada dabaszinātņu jomas skolotāji pieredzes apmaiņas seminārā viesojās Siguldas inovāciju centrā Roboskolā, kur paplašināja savas zināšanas un idejas par mūsdienīgu mācību procesu dabaszinātnēs.Tāpat pedagogi apmeklēja Siguldas Valsts ģimnāziju, kur piedalījās skolotājas Izoldes Helmas Gūtmanes vadītajā LEGO meistardarbnīcā, kā arī vēroja mācību stundas:
– ķīmijā pie Ilonas Brakovskas,
– fizikā pie Jāņa Bukina un Jāņa Kāļa,
– bioloģijā pie Līgas Sausiņas un Ellas Elizabetes Murmas,
– ģeogrāfijā pie Ilzes Koļesņikovas.
Skolotāji guva jaunu iedvesmu un praktiskus risinājumus darbam ar skolēniem. Siguldas kolēģus īpaši interesēja, kā Alūksnes novada skolotāji izmanto mākslīgo intelektu (MI) mācību procesā – ko dara skolotāji un kā iesaistās skolēni.
Sarunas risinājās sirsnīgā, mājīgā un Helovīna mošķu pārsteigumu atmosfērā.
Alūksnes novada dabaszinātņu metodiķe Inese Ločmele
Eiropas Sociālais fonds Plus projekts Nr. 4.2.2.3/1/24/I/001
“Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide”
ALŪKSNES NOVADA PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJU MĀCĪŠANĀS GRUPAS “VALODU MĀCĪBU JOMA” SEMINĀRS ZIEMERU PAMATSKOLĀ
28.oktobrī uz Ziemeru pamatskolu devās kupls pulks pirmsskolas izglītības skolotāju no Alūksnes PII “Sprīdītis”, Alūksnes PII “Pienenīte”, Malienas PII “Mazputniņš”, Alsviķu PII “Saulīte” struktūrvienības Strautiņos “Zemenīte”.
Daļa skolotāju darbu valodu mācību jomas mācīšanās grupā turpina otro gadu, daļa pievienojusies grupai pirmo gadu. Šādas izmaiņas darbam netraucē, jo MSO365 digitālajā krātuvē Alūksnes novada pirmsskolas skolotājiem ir pieejami materiāli no visām mācīšanās grupām.
Sakām lielu paldies Ziemeru pamatskolas kolektīvam, direktorei I. Andronovai, mācību pārzinei I. Vārtukapteinei par ļoti saturīgas un piepildītas dienas gaitas sagatavošanu.
Katrai semināra dalībniecei bija iespēja gūt pieredzi un jaunas idejas atklātajos vērojumos pirmsskolas grupās, sākumskolas klasēs un speciālo programmu bērnu stundās. Saruna ar pedagogiem, kas vadīja atklātās nodarbības tika organizēta, pielietojot principu: “Paslavē”, “Pajautā”, “Piedāvā”.
Ar uzmanību uzklausījām skolotājas L.Sniķeres sagatavoto informāciju par mācībām 1.klasē un lietotajām grāmatām.
Bija prieks iepazīties ar skolas telpām, īpaši jauniekārtoto logopēda kabinetu, kur varējām iepazīties ar logopēdes K.Zariņas darbu un praktiski izmēģināt dažādus materiālus, kas tiek izmantoti logopēda nodarbībās.
Lielu interesi raisīja arī skolas darbs Interreg VI-A-Igaunijas-Latvijas pārrobežu sadarbības programmas 2021.-2027. gadam projekts Nr. EE-LV00161 “Atklājot mantojumu”/”Discovering heritage” (Mūsdienīgs un inovatīvs kultūras mantojuma mācību risinājums pašvaldības skolām un bērnudārziem, “Mantojuma ieskauti”/ “Surrounded by Heritage”) projektā, skolotāju sagatavotie materiāli un uzdevums semināra dalībniecēm mēģināt atminēt malēniešu vārdu nozīmi, kā arī malēniešu valodas aktivitāšu stendi skolas gaiteņos. Prieks par skolas folkloras kopas “Drīveldreķi” bērnu sagatavoto priekšnesumu.
Vienojāmies, ka uz nākamo tikšanās reizi pavasarī, grupas dalībnieces rūpīgi iepazīsies ar Skola2030 pieejamajiem materiāliem sasniedzamo rezultātu šķelšanā un sagatavos pieredzes materiālu par šajā mācību gadā pielietotajiem uzdevumiem, spēlēm, mācību materiāliem, lai celtu savas grupas bērnu sasniedzamā rezultāta līmenī izvēlētajā valodu mācību jomas satura vienībā.
Sagatavoja: Alūksnes novada pirmsskolas darba metodiķe Anta Apine
Eiropas Sociālais fonds Plus projekts Nr. 4.2.2.3/1/24/I/001
“Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide”
OKTOBRA AKTUALITĀTES
- Noslēgts sadarbības līgums ar Gulbenes, Valkas, Smiltenes novadiem par Valsts izglītības attīstības aģentūras noteikto mācību priekšmetu olimpiāžu organizēšanu.
- 2. oktobrī notika Skolotāju dienai veltīts pasākums, pulcējot 160 novada pedagogus. Ar IZM un pašvaldības Atzinības rakstiem tika godināti septiņi pedagogi.
- Oktobra mēnesī digitālās prasmes pilnveidojuši 28 novada iedzīvotāji.
- 22. oktobrī Alūksnes Sporta centrā notika Sporta svētki “Meža olimpiāde” pirmsskolas izglītības iestāžu 5-7 g.v. bērniem, piedalījās 210 pirmsskolnieki.
- Projekta “Pedagogu profesionālā atbalsta sistēmas izveide” ietvaros 24 novada pedagogi uzsāka mācības kursos “Kultūras norises kā mācīšanās resurss mācību un audzināšanas darbā”, notika 3 pirmsskolas pedagogu mācīšanās grupu semināri, 10 dabaszinātņu pedagogi piedalījās mācībās “Skolotājs, kurš maina mācīšanos” Daugavpilī.
- Oktobrī noslēdzās izglītības iestāžu tehnisko darbinieku apmācību cikls Bērnu tiesību aizsardzības jomā. Speciālo zināšanu programmu ir apguvuši 108 darbinieki.
- 24. oktobrī norisinājās pedagogu METODISKĀ DIENA “Labbūtība izglītības vidē”, piedalījušies 97 novada pirmsskolas, vispārējās, profesionālās ievirzes un interešu izglītības pedagogi.
- Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 730 skolēni apmeklējuši 16 dažādus kultūras notikumus.
- Projekta “STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei” ietvaros 449 izglītojamie piedalījušies 28 dažādās projekta norisēs.
- Izglītības iestādēs oktobrī norisinājās karjeras mēnesis “Zaļa karjera tavai nākotnei”.
- Sagatavoti grozījumi pašvaldības saistošajos noteikumos “Kārtība par naudas balvas, stipendijas un papildus finansējuma piešķiršanu Alūksnes novada pašvaldības izglītības iestāžu izglītojamiem un pedagogiem”.
- Visās izglītības sagatavots 2024./2025. mācību gada pašnovērtējuma ziņojums, no 1. novembra tie būs pieejami izglītības iestāžu tīmekļvietnēs.
- 29. oktobrī notika IZM un Alūksnes novada skolu administrācijas pārstāvju saruna par izlīdzinošā gada ieviešanu 9. klašu skolēniem, kuri neieguva pamatizglītību.



























































