Izmaiņas pašvaldības administrācijas un vienotā klientu apkalpošanas centra darba laikā - Alūksnes novads

Izmaiņas pašvaldības administrācijas un vienotā klientu apkalpošanas centra darba laikā

Sakarā ar Ministru Kabineta 2020. gada 30. jūnija rīkojumu Nr.354 „Par darba dienas pārcelšanu 2021. gadā” šogad darbdiena no 19. novembra pārcelta uz sestdienu, 13. novembri.

 

Informējam, ka pašvaldības administrācijas un Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darba laiks apkalpošanai 13. novembrī noteikts līdz pulksten 16:30, savukārt 17. novembrī līdz pulksten 15:00. 18.,19. novembrī klientu apkalpošanas centrs būs slēgts apmeklētājiem.

 Aicinām iedzīvotājus iesniegumus pašvaldībai iesniegt elektroniski. Iesniegumu Alūksnes novada pašvaldībai var iesniegt:

– elektroniski www.latvija.lv e-pakalpojumā “Priekšlikuma, sūdzības, jautājuma vai lūguma iesniegšana”,

– ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu nosūtot uz Klientu apkalpošanas centra e-pastu vai izmantojot personas e-adresi,

– nosūtot pa pastu uz adresi Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Sagatavoja: Sanita SPUDIŅA,
Alūksnes novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste

Skip to content