Attīstības komitejas 21.08.2023. sēdes darba kārtība - Alūksnes novads

Attīstības komitejas 21.08.2023. sēdes darba kārtība

ATTĪSTĪBAS KOMITEJA

SĒDE Nr. 8

21.08.2023., plkst. 10:00

Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā zālē 1.stāvā

Darba kārtībā:

  1. Par darba kārtību.
  2. Par izmaiņām pašvaldības iznomājamo un atsavināmo nekustamo īpašumu sarakstā.
  3. Par lauksaimniecības zemes apmežošanu.
  4. Par pārvaldīšanas tiesību nodošanu.
  5. Par saistošo noteikumu Nr.__ /2023 “Grozījumi Alūksnes novada pašvaldības domes 2023. gada 27. aprīļa saistošajos noteikumos Nr.7/2023 “Grozījumi Alūksnes novada pašvaldības domes 2015. gada 27. augusta saistošajos noteikumos Nr.14/2015 “Alūksnes novada teritorijas plānojums 2015.-2027. gadam, Teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi un grafiskā daļa””” izdošanu.
  6. Par saistošo noteikumu Nr. __/2023 “Par kārtību, kādā izvietojamas un noformējamas ielu nosaukuma plāksnes, ēku nosaukuma norādes zīmes, ēku numura (nosaukuma) zīmes Alūksnes novadā” izdošanu.
  7. Par saistošo noteikumu Nr. __/2023 “Par Alūksnes novada pašvaldības domes 2013. gada 23. maija saistošo noteikumu Nr. 14/2013 “Alūksnes novada pašvaldības aģentūras “SPODRA” nolikums” atzīšanu par spēku zaudējušiem” izdošanu.
  8. Par Alūksnes novada pašvaldības iestādes “SPODRA” nolikuma apstiprināšanu.
  9. Par saistošo noteikumu Nr. __/2023 “Par Alūksnes novada pašvaldības domes 2018. gada 22. marta saistošo noteikumu Nr. 3/2018 “Alūksnes novada pašvaldības aģentūras “ALJA” nolikums” atzīšanu par spēku zaudējušiem” izdošanu.
  10. Par Alūksnes novada pašvaldības iestādes “ALJA” nolikuma apstiprināšanu.
  11. Informācija par saistošo noteikumu projektu “Par pašvaldības līdzfinansējumu kultūras pieminekļu ēkas fasāžu restaurācijai, atjaunošanai, ēkas konservācijas darbiem Alūksnes novadā”.
  12. Informācija par iedzīvotāju iesaisti novada teritorijas uzraudzībā.
  13. Informācija par vakancēm Alūksnes novada pašvaldības Centrālajā administrācijā.
  14. Informācija par transportlīdzekļu iegādi.

 

 

Skip to content