Vakances pašvaldībā - Alūksnes novads

Vakances pašvaldībā

 

Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
Centrālā administrācija
izsludina pretendentu pieteikšanos uz JURISTA amatu uz nenoteiktu laiku

Pievienojies mūsu komandai un kļūsti par daļu no Alūksnes novada attīstības!

JA VĒLIES:

  • Veicināt Alūksnes novada attīstību ar savu profesionālo ieguldījumu
  • Strādāt komandā, kur tiek novērtēta precizitāte, iniciatīva un atbildība
  • Realizēt savas juridiskās prasmes un attīstīt zināšanas dažādās tiesību jomās

MĒS PIEDĀVĀJAM:

  • Darba vietu, kur novērtēs Tavas profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu
  • Mēnešalgu 2000,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas
  • Elastīga darba laika un daļēji attālināta darba iespējas
  • Papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
  • Dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
  • Labus darba apstākļus un kvalificētus, atbalstošus kolēģus

GALVENIE PIENĀKUMI:

  • Nodrošināt pašvaldības dokumentu un procesu juridisko analīzi un sagatavošanu.
  • Uzraudzīt pašvaldības normatīvo aktu un lēmumu atbilstību tiesību aktiem, sniegt juridiskus atzinumus
  • Pārstāvēt pašvaldību administratīvos, izziņas, tiesu procesos, uzraudzības un kontrolējošās institūcijās

SAGAIDĀM, KA TEV IR:

  • Augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
  • Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
  • Vismaz 2 gadu pieredze juridiskā darbā pēdējo 5 gadu periodā
  • Analītiskā domāšana, precizitāte, prasme piemērot tiesību normas un pastāvīgi pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta un iniciatīva
  • Teicamas komunikācijas un juridiskās retorikas prasmes

KĀ PIETEIKTIES?

Pieteikumu un dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi “Pieteikums jurista amatam” iesniedz līdz 2025. gada 20. oktobrim Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā: dome@aluksne.lv vai iestādes elektroniskajā adresē.

Jautājumu gadījumā sazinies ar Juridiskās nodaļas vadītāju Aivu Egli, tālr. 2912393.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Iesniegto personas datu apstrādāti, ar mērķi nodrošināt šīs atlases norisi, veiks personas datu pārzinis - Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.


Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzija
(Reģistrācijas Nr. 90009536011)
izsludina pretendentu pieteikšanos uz vakanto DIREKTORA VIETNIEKA AUDZINĀŠANAS DARBĀ (1.-6.klašu posmā, pilna darba slodze) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentam:

  • atbilstoši normatīvajiem aktiem par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju, un pedagogu profesionālās kvalifikācijas pilnveides kārtību;
  • mācību un audzināšanas darba satura pārzināšana;
  • spēja pieņemt lēmumus un prasme reaģēt un rīkoties nestandarta situācijās;
  • vēlme mācīties un pilnveidoties;
  • mīlestība, cieņa un aizrautība darbā ar bērniem un jauniešiem;
  • pozitīva un atbalstoša personība;
  • izcilas komunikācijas prasmes.

 

Galvenie darba pienākumi:

  • vadīt, plānot, organizēt audzināšanas darbu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • nodrošināt skolas audzināšanas programmas izstrādi, koordinēt un pārraudzīt tās izpildi;
  • apkopot un analizēt informāciju, gatavot pārskatus par audzināšanas darbu skolā;
  • sadarboties ar skolēniem, kolēģiem un skolēnu vecākiem.

 

Piedāvājam:

  • darba algu virs valstī noteiktās zemākās pedagogu (skolas administrācijas) algas likmes par slodzi;
  • darbu dinamiskā un uz attīstību vērstā skolā;
  • atbalstu dzīvesvietas atrašanā.

 

Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2025. gada 22. septembra plkst. 9.00 Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijā, Glika ielā 10, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301 vai e-pastā uva.grencione@aluksne.lv.

Kontaktpersona: Uva Grencione-Lapseniete, mob.tālr.26356444.

Pamatojoties uz Eiropas parlamenta un Padomes (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk – VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ.Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā Fizisko personu datu apstrāde.


Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz sociālā darbinieka darbam ar ģimeni un bērniem amata vietu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā;
  • iemaņas darbā ar MS Office programmām, internetu, biroja tehniku un e-pastu. Pieredze darbā ar programmu SOPA tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasmes, spēja spēt ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, strādāt kreatīvi;
  • prasme strādāt komandā;
  • teicamas valsts valodas zināšanas, labas zināšanas vismaz vienā svešvalodā;
  • pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • vēlama B kategorijas automobiļa vadītāja apliecība;

Amata pamatpienākumi:

  • veikt sociālo gadījumu vadīšanu ar nepilngadīgajiem likumpārkāpējiem un viņu ģimenēm,

ar bērniem, kuriem ir skolas kavējumi, uzvedības problēmas, mācīšanās grūtības, atkarības problēmas;

  • piedalīties starpinstitucionālās un starpprofesionāļu komandu sapulcēs;
  • veidot sadarbību ar izglītības iestādēm un citiem sociālo pakalpojumu sniedzējiem, valsts un pašvaldības institūcijām, nevalstiskajām organizācijām;

Pretendentiem līdz 30.09.2025. iesniegt Alūksnes novada Sociālo lietu  pārvaldē
adrese: Uzvaras ielā 1, Alūksnē, Alūksnes novadā vai sūtīt uz e-pastu: slp@aluksne.lv  vai uz iestādes elektronisko adresi, ar norādi amatam „Sociālais darbinieks darbam ar ģimeni un bērniem”:
• profesionālās pieredzes aprakstu (CV);
• motivācijas vēstuli;
• izglītības apliecinošu dokumentu kopijas.

Kontaktpersona: Sociālo pakalpojumu nodaļas vadītāja Ludmila LOGINA, tālr. 29459551

Mēs piedāvājam:

  • Darba vietas adrese: Uzvaras iela 1, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301;
  • Amatam noteiktā mēnešalga 1115,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
  • Papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
  • Iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
  • Pārcelšanās gadījumā – nodrošināt ar dzīvojamo platību.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

“Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atcel Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

 Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.”


Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz sociālā darbinieka darbam ar personām ar atkarības problēmām amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā;
  • apgūta mācību programma “Sociālais darbs ar atkarīgām un līdzatkarīgām personām”;
  • spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros;
  • augsta atbildības sajūta, profesionālas ētikas un konfidencialitātes ievērošana;
  • labas komunikācijas, klausīšanās un empātijas prasmes;
  • prasme pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, strādāt radoši un komandā;
  • teicamas valsts valodas zināšanas; labas zināšanas vismaz vienā svešvalodā;
  • iemaņas darbā ar MS Office programmām, biroja tehniku;
  • pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

 

Galvenie amata pienākumi:

  • individuāls darbs ar personām, kurām ir atkarības vai līdzatkarības problēmas;
  • klientu motivēšana iesaistīties rehabilitācijas un ārstēšanās procesos;
  • sadarbība ar ārstniecības iestādēm, psihologiem, rehabilitācijas centriem un citām institūcijām;
  • dokumentācijas sagatavošana un atskaišu sniegšana.

 

Mēs piedāvājam:

  • darba vieta: Uzvaras ielā 1, Alūksnē,
  • mēnešalgu (bruto) 1115 EUR, pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas,
  • profesionālās izaugsmes iespējas, supervīzijas,
  • papildatvaļinājumu atbilstoši novērtējumam,
  • dzīvesvietas nodrošināšanu pārcelšanās gadījumā.

Pieteikšanās līdz 30.09.2025.

Sūti CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi -

"Sociālais darbinieks darbam ar personām ar atkarības traucējumiem":

  • uz e-pastu: slp@aluksne.lv,
  • uz adresi: Uzvaras iela 1, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301
  • kontaktpersona: Ludmila Logina, Sociālo pakalpojumu nodaļas vadītāja, tālr. 29459551

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Sociālo lietu pārvalde informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija,  reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz DOMES SEKRETĀRA amata vietu uz nenoteiktu laiku

Meklējam motivētu kolēģi – domes sekretāru, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un veicināt attīstību Alūksnes novadā.

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt domes un domes komiteju sēžu darba tehnisko organizēšanu dokumentu vadības sistēmā “Namejs”;
  • protokolēt domes un domes komiteju sēdes;
  • organizēt lēmumu projektu saskaņošanas procesu DVS “Namejs” un reģistrēt pieņemtos lēmumus;
  • sagatavot un publicēt domes un komiteju sēžu protokolus un lēmumus pašvaldības mājaslapā atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • veikt saistošo noteikumu reģistrēšanu un konsolidēšanu;
  • sniegt administratīvu atbalstu deputātiem un pašvaldības vadībai.


Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

  • augstākā izglītība;
  • pieredze un zināšanas lietvedības darba organizēšanā;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • pieredze darbā ar elektroniskajām dokumentu pārvaldības sistēmām;
  • precizitāte, labas komunikācijas prasmes, personiskā iniciatīva un atbildības sajūta.

 

Mēs Tev piedāvājam:

  • mēnešalgu 1385,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
  • elastīgu darba laiku;
  • stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
  • papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
  • iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
  • pārcelšanās gadījumā – nodrošināt ar dzīvojamo platību;
  • mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.


Kontaktpersona: Lietvedības vadītāja Everita Balande, tālr. 26308010

 

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums domes sekretāra amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 19.09.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
reģistrācijas kods 90000018622
Centrālā administrācija izsludina pretendentu pieteikšanos uz JAUNĀKĀ ZEMES LIETU SPECIĀLISTA amatu uz noteiktu laiku

Meklējam motivētu kolēģi – jaunāko zemes lietu speciālistu, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un veicināt attīstību Alūksnes novadā.

 

GALVENIE AMATA PIENĀKUMI:

  • pašvaldības nekustamo īpašumu reģistrēšana, nekustamā īpašuma un zemes lietojuma uzskaite;
  • amata kompetencē esošo domes vai domes komiteju lēmumu projektu sagatavošana;
  • iedzīvotāju iesniegumu, priekšlikumu un sūdzību par zemes jautājumiem izskatīšana un atbilžu projektu sagatavošana;
  • pašvaldībai piekrītošo īpašumu reģistrācija Zemesgrāmatā;
  • zemes nomas līgumu un dokumentu par zemes likumiskajām lietošanas tiesībām novada administratīvajā centrā sagatavošana.

 

SAGAIDĀM, KA TEV IR:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
  • augsta atbildības sajūta un precizitāte;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu un izvērtēt prioritātes;
  • prasme orientēties un lietot normatīvos aktus, nozarei saistošos standartus un klasifikācijas;
  • prasmes un/vai pieredze darbā ar MICROSTATION, AutoCAD vai ArcGIS programmatūru tiks uzskatīta par priekšrocību.

MĒS TEV PIEDĀVĀJAM:

  • mēnešalgu 1348,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
  • elastīgo darba laiku;
  • daļēji attālināta darba iespējas;
  • stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
  • papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
  • iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
  • pārcelšanās gadījumā – nodrošināt ar dzīvojamo platību;
  • mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

 

Kontaktpersona: Inese Zīmele-Jauniņa, tālr. 26463917

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums jaunākā zemes lietu speciālista amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 19.09.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

 

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


Ziemeru pamatskola,
reģistrācijas numurs  90009891336,
izsludina pretendentu pieteikšanos uz  skolotāja palīga amatu uz noteiktu laiku (profesijas kods 531201)

Slodze 0,5
Mēnešalga EUR 387.

 

Prasības pretendentam:

  • vismaz pamatizglītība;
  • augsta pienākuma un atbildības sajūta;
  • spēja patstāvīgi plānot savu darbu;
  • pozitīva attieksme pret veicamo darbu.

Galvenie darba pienākumi:

  • Ēdināt, aprūpēt, mazgāt, ģērbt bērnus;
  • Palīdzēt pirmsskolas skolotājam nodrošināt nodarbības, saturīgu brīvā laika pavadīšanu;
  • Veidot bērnos kulturālas uzvedības un higiēnas iemaņas, mājsaimniecības prasmes.

 

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu, Ziemeru pamatskola informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis  ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV - 4301.

 

Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.

Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2025. gada 19. septembrim plkst. 12.00 nosūtīt uz  e-pastu skola.ziemeri@aluksne.lv, pa pastu vai nogādāt personīgi Ziemeru pamatskolā, „Pamatskola”, Māriņkalns, Ziemera pagasts, Alūksnes novads, LV-4332.

Kontaktpersona Ilze Andronova, tālrunis 26191325


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija,  reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz JAUNĀKĀ NEKUSTAMO ĪPAŠUMU SPECIĀLISTA amata vietu uz nenoteiktu laiku

Aicinām Tevi pievienoties Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam, lai kopā radītu un attīstītu novadu, izceļot dabas doto un cilvēku pilnveidoto apvidus dažādību, lai tā priecētu un būtu ērta, droša vide iedzīvotājiem.

Ja Tu vēlies:

  • organizēt un piedalīties pašvaldības īpašumu uzskaites, reģistrēšanas un pārvaldīšanas procesos;
  • piedalīties nekustamo īpašumu datu bāzes izveidē un uzturēšanā;
  • sagatavot dokumentu projektus, izziņas, atzinumus un atskaites savas kompetences jautājumos;
  • piedalīties līgumu uzraudzībā par nekustamo īpašumu, ielu un ceļu apsaimniekošanu, nomu, atsavināšanu, remontu un būvdarbiem;
  • piedalīties priekšlikumu sagatavošanā pašvaldības īpašumu un infrastruktūras apsaimniekošanas uzlabošanai;
  • organizēt sabiedrisko pakalpojumu (atkritumu apsaimniekošanas un sabiedriskā transporta) nodrošināšanu novadā.

 

un Tev ir:

  • augstākā izglītība (var būt pēdējā kursa students),
  • teicamas latviešu valodas zināšanas,
  • B kategorijas autovadītāja apliecība,
  • teicamas prasmes darbā ar MS Office,
  • prasmes un/vai pieredze darbā ar MICROSTATION, AutoCAD vai ArcGIS tiks uzskatīta par priekšrocību,
  • precizitāte, spēja analizēt informāciju un vēlme mācīties.

 

Mēs Tev piedāvājam:

  • mēnešalgu 1327,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
  • elastīgo darba laiku;
  • daļēji attālināta darba iespējas;
  • stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
  • papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
  • iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
  • pārcelšanās gadījumā – nodrošināt ar dzīvojamo platību;
  • mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

Kontaktpersona: Inese Zīmele-Jauniņa, tālr. 26463917

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums jaunākā nekustamā īpašumu speciālista amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 16.09.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

 Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija,  reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz KARTOGRĀFA amata vietu uz noteiktu laiku

Meklējam motivētu kolēģi – kartogrāfu, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un veicināt attīstību Alūksnes novadā.

Galvenie amata pienākumi:
-    organizēt pašvaldības augstas detalizācijas topogrāfiskās informācijas datubāzes uzturēšanu, topogrāfisko plānu saskaņošanu;
-    aktualizēt informāciju par pašvaldības komunikācijām apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmā;
-    organizēt vietējā ģeodēziskā tīkla uzturēšanu;
-    sagatavot dažādus tematiskos kartogrāfiskos materiālus pašvaldības vajadzībām;
-    administrēt Ģeotelpiskās datubāzes sistēmas.

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:
-    akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ģeogrāfijā, ģeomātikā, ģeodēzijā, zemes ierīcībā, kartogrāfijā vai vides zinātnē;
-    prasme strādāt ar topogrāfisko informāciju un vizualizēt plānos un kartēs;
-    prasme orientēties un lietot normatīvos aktus, nozarei saistošos standartus un klasifikācijas, topogrāfisko plānu un karšu specifikācijas;
-    pieredze būvniecības, mērniecības, teritorijas plānošanas, apakšzemes komunikāciju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
-    prasme strādāt ar kādu no ĢIS programmatūrām (ArcGIS Pro, QGIS) un kādu no CAD programmatūrām (AutoCAD, MicroStation) tiks uzskatīta par priekšrocību;
-    vēlama izpratne par darbu pašvaldībā;
-    augsta atbildības sajūta un precizitāte;
-    prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu un izvērtēt prioritātes.

Mēs Tev piedāvājam:
-    mēnešalgu 1684,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
-    elastīgu darba laiku;
-    daļēji attālināta darba iespējas;
-    stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
-    papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
-    iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
-    pārcelšanās gadījumā – nodrošināt ar dzīvojamo platību;
-    mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

Kontaktpersona: Inese Zīmele - Jauniņa, tālr. 26463917

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums kartogrāfa amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 16.09.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.

 

 

Skip to content