Vakances pašvaldībā - Alūksnes novads

Vakances pašvaldībā

 

Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.


Ziemeru pamatskola
Reģ.Nr. 90009891336
adrese: “Pamatskola”, Māriņkalns, Ziemera pagasts, Alūksnes novads, LV-4332
izsludina pretendentu pieteikšanos uz SĒTNIEKA amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

  • Pamatizglītība/vispārējā vidējā/profesionālā izglītība,
  • Labas komunikācijas un sadarbības prasmes,
  • Spēja patstāvīgi plānot darbu,
  • Spēja strādāt gan individuāli, gan komandā un veikt darbu patstāvīgi, precīzi, ar iniciatīvu un augstu atbildības sajūtu,
  • pārzināt darbā lietojamo tehnisko līdzekļu darbības principus un lietošanas noteikumus,
  • prast lietot un apkopt darba pienākumu izpildei izsniegto aprīkojumu, iekārtas un līdzekļus.

 

Galvenie amata pienākumi:

  • pildīt uzdotos saimnieciskos darbus, kuri saistīti ar ēkai piegulošās teritorijas uzkopšanu,
  • lapu grābšana un novākšana, teritorijas un ēkas kāpņu attīrīšana no sniega un tml. darbi;
  • veikt vienkāršus labiekārtošanas darbus.

 

Amatam noteiktā mēnešalga 740,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli iesniegt Ziemeru pamatskolā vai iesūtīt uz e-pastu: skola.ziemeri@aluksne.lv līdz 2025. gada 30. janvāra plkst.10.00.

Kontaktpersona: Ziemeru pamatskolas direktore Ilze Andronova, tālrunis 26191325, e-pasts: skola.ziemeri@aluksne.lv 

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu, Ziemeru pamatskola informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis  ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV - 4301.

Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija
reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz PERSONĀLA SPECIĀLISTA amatu uz nenoteiktu laiku

Vai esi gatavs izaicinājumam pievienoties Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam?

Tavi galvenie pienākumi būs:

  • nodrošināt personāla vadības un lietvedības procesus
  • nodrošināt personāla atlases un novērtēšanas procesus
  • izstrādāt personāla lietvedības dokumentus (darba līgumi, amata apraksti, rīkojumi u.tml.)
  • konsultēt darbiniekus un struktūrvienību vadītājus darba tiesisko attiecību jautājumos
  • veicināt mācīšanās kultūru iestādē

 

Mēs sagaidām, ka Tev būs:

  • augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība), vēlams personāla vadībā vai tiesību zinātnēs
  • pieredze un zināšanas personāla vadībā un lietvedībā
  • pieredze personāla atlases un novērtēšanas organizēšanā
  • pieredze darbā ar elektroniskajām personāla uzskaites un dokumentu pārvaldības sistēmām
  • labas komunikācijas un argumentācijas prasmes, personiskā iniciatīva un atbildības sajūta

 

Mēs piedāvājam:

  • darba vietu, kur novērtēs Tavas zināšanas, ieguldījumu un iniciatīvas
  • mēnešalgu pārbaudes laikā 1187,00 EUR (bruto), pēc pārbaudes laika no 1319,00 EUR (bruto) atbilstoši individuālajam novērtējumam
  • elastīga un daļēji attālināta darba iespējas
  • draudzīgus, zinošus un atbalstošus kolēģus
  • papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
  • dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
  • modernu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

 

Kā pieteikties: Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniedz līdz 31.01.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.

Uz Taviem jautājumiem par vakanci atbildēs Kancelejas vadītāja Viktorija Avota, tālrunis 26670189, e-pasts dome@aluksne.lv

 Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

 Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


Alūksnes novada muzejs
Reģ.Nr.90000019276
Adrese: Pils iela 74, Alūksne, LV-4301
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
IZGLĪTOJOŠĀ DARBA UN DARBA AR APMEKLĒTĀJIEM VADĪTĀJS
amatu (uz nenoteiktu laiku)
ar darba vietu Viktora Ķirpa Ates muzejā “Vidzemes lauku sēta”,
Atē, Annas pagastā, Alūksnes novadā, LV-4341

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās zināšanas un prasmes;
  • labas sadarbības, komunikācijas un publiskās uzstāšanās prasmes;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas, kas nepieciešamas saskarsmē ar muzeja apmeklētājiem;
  • labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
  • augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, precizitāte un spēja plānot savu darbu, izvērtēt prioritātes.

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt muzeja komunikācijas darbu;
  • izstrādāt, organizēt un vadīt muzeja izglītojošās programmas;
  • nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu un informēt par muzeja piedāvājumu, vadīt ekskursijas muzejā;
  • piedalīties muzeja pasākumu izstrādē un vadīšanā;
  • plānot un realizēt ekspozīcijas un izstādes, organizēt to atklāšanu;
  • piedalīties muzeja komunikācijas politikas izstrādē.

Amatam noteiktā mēnešalga – 817,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli iesniegt Alūksnes novada muzejā vai iesūtīt uz e-pastu: muzejs@aluksne.lv līdz 2025. gada 31. janvārim.

Kontaktpersona: Alūksnes novada muzeja direktore Zanda PAVLOVA, tālr: 29205295.

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanas tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada muzejs informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis  ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV - 4301.

Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


Alūksnes novada muzejs
Reģ.Nr.90000019276
Adrese: Pils iela 74, Alūksne, LV-4301
izsludina pretendentu pieteikšanos uz KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA amatu (uz nenoteiktu laiku)

 Prasības pretendentiem:

  • labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta precizitāte un atbildības sajūta;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un angļu valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā;
  • labas datorprasmes un pieredze darbā ar informācijas sistēmām un biroja tehniku;
  • iespēja brīvi strādāt pilnas slodzes darbu (saskaņā ar summētā darba laika grafiku – arī sestdienās, vasaras sezonās – svētdienās).

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt laipnu apmeklētāju apkalpošanu un sniegt informāciju par muzeja piedāvājumu;
  • iekasēt muzeja maksas pakalpojumus atbilstoši cenrādim un veikt apmeklētāju uzskaiti;
  • sagatavot kases atskaites atbilstoši normatīvajām prasībām, veikt iestādes rēķinu apstrādi;
  • nodrošināt izstāžu zālēs eksponēto priekšmetu un materiālo vērtību uzraudzību;
  • rūpēties par  muzeja ekspozīciju un koplietošanas telpu tīrību un kārtību.

 Amatam noteiktā mēnešalga – 809,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli iesniegt Alūksnes novada muzejā vai iesūtīt uz e-pastu: muzejs@aluksne.lv līdz 2025. gada 23. janvārim.

Kontaktpersona: Alūksnes novada muzeja direktore Zanda PAVLOVA, mob. tālr.: 29205295.

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanas tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada muzejs informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV - 4301.

Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


 

ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
reģistrācijas numurs 90000018622
Centrālā administrācija
izsludina pretendentu pieteikšanos uz JURISTA amatu uz nenoteiktu laiku

JA VĒLIES:

  • Veicināt Alūksnes novada attīstību ar savu profesionālo ieguldījumu.
  • Strādāt komandā, kur tiek novērtēta precizitāte, iniciatīva un atbildība.
  • Realizēt savas juridiskās prasmes un attīstīt zināšanas dažādās tiesību jomās.

KO MĒS PIEDĀVĀJAM?

  • Darba vietu, kur novērtēs Tavas profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu.
  • Mēnešalgu pārbaudes laikā – 1251,00 EUR (bruto), pēc pārbaudes laika – no 1390,00 EUR (bruto) atbilstoši individuālajam novērtējumam.
  • Elastīga darba laika un daļēji attālināta darba iespējas.
  • Papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem.
  • Dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas.
  • Labus darba apstākļus un kvalificētus, atbalstošus kolēģus.

GALVENIE PIENĀKUMI:

  • Nodrošināt pašvaldības dokumentu un procesu juridisko analīzi un sagatavošanu.
  • Uzraudzīt pašvaldības normatīvo aktu un lēmumu atbilstību tiesību aktiem, sniegt juridiskus atzinumus.
  • Pārstāvēt pašvaldību administratīvos, izziņas, tiesu procesos, uzraudzības un kontrolējošās institūcijās.

SAGAIDĀM, KA TEV IR:

  • Augstākā izglītība tiesību zinātnēs (akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā).
  • Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī.
  • Vismaz 2 gadu pieredze juridiskā darbā pēdējo 5 gadu periodā.
  • Padziļinātas zināšanas pašvaldību tiesībās, administratīvajā procesā, civiltiesībās un publiskajos iepirkumos.
  • Spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību par tiem un strādāt precīzi.
  • Teicamas komunikācijas un juridiskās retorikas prasmes.

PRIEKŠROCĪBAS PRETENDENTIEM AR:

  • Pieredzi normatīvo aktu, līgumu un citu tiesību dokumentu izstrādē.
  • Padziļinātām zināšanām, pieredzi pašvaldības darbības jomās, administratīvajā procesā, publiskajās tiesībās, iekšējā kontrolē, personas datu apstrādē.

KĀ PIETEIKTIES?

Motivācijas vēstuli un dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi “Pieteikums jurista amatam” iesniedz līdz 2025. gada 20. janvāra plkst. 17:00 Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā: dome@aluksne.lv vai iestādes elektroniskajā adresē.

Jautājumu gadījumā sazinies ar Juridiskās nodaļas vadītāju Aivu Egli, tālr. 29123933.

Pievienojies mūsu komandai un kļūsti par daļu no Alūksnes novada attīstības!

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


 

 

 

 

Skip to content