Vakances pašvaldībā - Alūksnes novads

Vakances pašvaldībā

 

Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.


Alūksnes pirmsskolas izglītības iestāde “SPRĪDĪTIS”
Reģistrācijas kods 90000019327
izsludina pretendentu pieteikšanos uz SKOLOTĀJA PALĪGA amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi: palīdz pirmsskolas izglītības skolotājai īstenot vispārējo pirmsskolas izglītības programmu un nodrošina higiēnas prasības Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē „SPRĪDĪTIS”

Prasības pretendentam:

  • vidējā vai vidējā profesionālā izglītība;
  • vēlama pieredze darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem;
  • vēlama pieredze darbā ar bērniem ar speciālām vajadzībām;
  • spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
  • teicamas darba plānošanas prasmes un spēja veikt darbu patstāvīgi;
  • pozitīva attieksme pret veicamo darbu;
  • augsta pienākuma un atbildības sajūta;
  • teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.

 

Amatam noteiktā mēnešalga līdz 774 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā 740 EUR).

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums SKOLOTĀJA PALĪGA amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 28.03.2025. plkst. 14.00, nosūtot pa pastu,  e-pastu spriditis@aluksne.lv vai personīgi Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē "SPRĪDĪTIS", Raiņa bulvāris 5, Alūksnē, Alūksnes novadā.

Kontaktpersona: Modrīte VOSKA, tālr. 22043901

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


 

Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz sociālā darbinieka darbam ar ģimeni un bērniem amata vietu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā;
  • iemaņas darbā ar MS Office programmām, internetu, biroja tehniku un e-pastu. Pieredze darbā ar programmu SOPA tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasmes, spēja spēt ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, strādāt kreatīvi;
  • prasme strādāt komandā;
  • teicamas valsts valodas zināšanas, labas zināšanas vismaz vienā svešvalodā;
  • pieredze sociālajā darbā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • vēlama B kategorijas automobiļa vadītāja apliecība;

Amata pamatpienākumi:

  • veikt sociālo gadījumu vadīšanu ar nepilngadīgajiem likumpārkāpējiem un viņu ģimenēm;
  • veikt sociālā gadījuma vadīšanu ģimenēm ar bērniem, kurās bērniem ir skolas kavējumi, uzvedības problēmas, mācīšanās grūtības, konflikti skolā vai mājās, atkarības problēmas;
  • piedalīties un aktīvi darboties starpinstitucionālās un starpprofesionāļu komandas sapulcēs;
  • veidot sadarbību ar izglītības iestādēm un citiem sociālo pakalpojumu sniedzējiem, valsts un pašvaldības institūcijām, nevalstiskajām organizācijām;

Pretendentiem līdz 31.03.2025. iesniegt Alūksnes novada Sociālo lietu  pārvaldē
adrese: Uzvaras ielā 1, Alūksnē, Alūksnes novadā vai sūtīt uz e-pastu: slp@aluksne.lv  vai uz iestādes elektronisko adresi, ar norādi amatam „Sociālais darbinieks darbam ar ģimeni un bērniem”:
• profesionālās pieredzes aprakstu (CV);
• motivācijas vēstuli;
• izglītības apliecinošu dokumentu kopijas.

Kontaktpersonas:
Sociālo pakalpojumu nodaļas vadītāja Ludmila LOGINA, tālr. 29459551

Sociālo lietu pārvaldes vadītāja vietniece Ina RAIPULE, tālr. 27865635
Darba vietas adrese: Uzvaras iela 1, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301

Amatam noteiktā mēnešalga 1115,00 EUR pirms nodokļu nomaksas pēc trīs mēnešu pārbaudes laika.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

“Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atcel Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

 Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.”


Alūksnes novada muzejs
Reģ.Nr.90000019276
Adrese: Pils iela 74, Alūksne, LV-4301
izsludina pretendentu pieteikšanos uz IZGLĪTOJOŠĀ DARBA UN DARBA AR APMEKLĒTĀJIEM VADĪTĀJS amatu (uz nenoteiktu laiku)
ar darba vietu Viktora Ķirpa Ates muzejā “Vidzemes lauku sēta”,
Atē, Annas pagastā, Alūksnes novadā, LV-4341

Prasības pretendentiem:

  • augstākā izglītība vai studijas jomā, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās zināšanas un prasmes;
  • labas sadarbības, komunikācijas un publiskās uzstāšanās prasmes;
  • latviešu valodas zināšanas, vismaz vienas svešvalodas zināšanas, kas nepieciešamas saskarsmē ar muzeja apmeklētājiem;
  • labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
  • augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, precizitāte un spēja plānot savu darbu, izvērtēt prioritātes.

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt muzeja komunikācijas darbu;
  • izstrādāt, organizēt un vadīt muzeja izglītojošās programmas;
  • nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu un informēt par muzeja piedāvājumu, vadīt ekskursijas muzejā;
  • piedalīties muzeja pasākumu izstrādē un vadīšanā;
  • plānot un realizēt ekspozīcijas un izstādes, organizēt to atklāšanu;
  • piedalīties muzeja komunikācijas politikas izstrādē.

Amatam noteiktā mēnešalga – 817,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli iesniegt Alūksnes novada muzejā vai iesūtīt uz e-pastu: muzejs@aluksne.lv līdz 2025. gada 28. martam

Kontaktpersona: Alūksnes novada muzeja struktūrvienības Viktora Ķirpa Ates muzeja “Vidzemes lauku sēta” vadītāja Lāsma KAUPUŽA, tālr: 26563597.

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanas tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada muzejs informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis  ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV - 4301.

Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz Sociālās aprūpes centra “Alūksne”
Sociālā rehabilitētāja amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

  • Organizēt un vadīt sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniegšanu Sociālās aprūpes centra “Alūksne” klientiem;
  • nodrošināt klientu rehabilitācijas programmu īstenošanu atbilstoši plānam;
  • iesaistīt un veicināt klientu līdzdalību brīvā laika pavadīšanā – zīmēšanā, spēlēs, pastaigās svaigā gaisā u.tml.;
  • organizēt, iesaistīt un veicināt klientu līdzdalību izglītojošu, kultūras un sporta pasākumu – koncertu, ekskursiju, fiziskas nodarbību – veselības veicinošu un dažādu citu pasākumu apmeklēšanā un organizēšanā;
  • palīdzēt sociālajam darbiniekam sadarbībā ar citiem speciālistiem izstrādāt un īstenot klientu individuālos sociālās rehabilitācijas plānus, mainīt un papildināt tos atbilstoši pārmaiņām klienta dzīves situācijā;
  • palīdzēt klientam uzlabot esošās un apgūt jaunas sociālās prasmes.

Prasības pretendentam:

  • Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās rehabilitācijas jomā vai otrā cikla augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā, ja iegūta arī īsā cikla profesionālā augstākā izglītība un piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija sociālajā rehabilitācijā vai pirmā cikla augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā un sociālā darbinieka kvalifikācija, ja studiju laikā vai profesionālās pilnveides izglītības procesā apgūta ar sociālo rehabilitāciju saistītas studiju programmas daļa vismaz četru kredītpunktu jeb 160 stundu apjomā;
  • spēja strādāt stresa apstākļos;
  • spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus, atbilstoši savai kompetencei, uzņemties atbildību;
  • prasmes strādāt komandā;
  • labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
  • teicama saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem.

Pieteikuma dokumenti:

  • Motivācijas vēstule;
  • profesionālās pieredzes apraksts (CV);
  • izglītību apliecinošo dokumentu kopijas.

Pieteikuma dokumentus iesniegt Alūksnes novada Sociālo lietu  pārvaldē

adrese: Uzvaras ielā 1, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301 vai sūtīt uz e-pastu: slp@aluksne.lv

līdz 2025. gada 28. martam plkst. 1000

Kontaktpersonas:
Alūksnes novada Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Ilze POSTA, tālr. 26323749
Sociālās aprūpes centra “Alūksne” vadītāja Irina BAIKOVA, tālr. 28671840

Darba vietas adrese: Ošu ielā 5, Alūksnē, Alūksnes novadā

Mēnešalga: 887,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc trīs mēnešu pārbaudes laika)

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pašvaldības iestāde “Būvvalde” informē, ka:

 Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

 iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

 Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.

Skip to content