Vakances pašvaldībā - Alūksnes novads

Vakances pašvaldībā

 

Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.


ALŪKSNES NOVADA KULTŪRAS CENTRS
reģistrācijas kods 90000019295
izsludina pieteikšanos uz KULTŪRAS DARBA SPECIĀLISTA amatu (uz nenoteiktu laiku)

Meklējam kultūras darba speciālistu – motivētu, radošu, ar labām komunikācijas prasmēm apveltītu cilvēku, kurš gatavs likt lietā savas zināšanas, pilnveidot iemaņas un iegūt neatsveramu pieredzi mūsu kolektīvā. Darba pienākumu veikšanai noteikts summētais darba laiks.

Tava ikdiena:

  • plānot, vadīt un koordinēt kultūras darbu Alūksnes novada Mārkalnes un Ziemera pagastu teritorijā, pamatdarbību orientējot uz lokālo kultūrvidi un vietējo mērķauditoriju;
  • veidot saturā un formā daudzveidīgu kultūras, tradicionālo, valsts svētku un mūžizglītības pakalpojumu klāstu un nodrošināt tā pieejamību sabiedrībai;
  • sekmēt un atbalstīt sabiedrības iesaistīšanu nacionālo kultūras vērtību – Dziesmu un Deju svētku tradīciju saglabāšanā un attīstībā;
  • atbalstīt tautas mākslas kolektīvu darbību;
  • organizēt amatierkolektīvu piedalīšanos dažādās kultūras dzīves aktualitātēs novadā un ārpus tā;
  • iestādes prezentēšana un pārstāvēšana.

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

  • vēlama augstākā izglītība vai pēdējā kursa studijas kultūras jomā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes;
  • pieredze kultūras darba organizēšanā;
  • labas latviešu un vēlams angļu valodas zināšanas;
  • laba valodas izjūta un rakstu darbu iemaņas;
  • iemaņas vizuālo materiālu sagatavošanā;
  • interese par jaunākajām tendencēm kultūras nozarē.

Personiskās īpašības:

  • augsta atbildības sajūta, precizitāte;
  • spēja strādāt individuāli un komandā;
  • spēja racionāli un patstāvīgi plānot savu darbu, izvērtējot prioritātes;
  • iniciatīva, radošums, labas komunikācijas spējas.

Amatam noteiktā mēnešalga 913,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā 90% no noteiktās mēnešalgas).

Motivētu pieteikumu brīvā formā un izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) lūdzam iesniegt līdz 2025. gada 5. marta plkst. 12.00, nosūtot uz e-pastu sanita.berzina@aluksne.lv vai iesniegt personīgi Alūksnes novada Kultūras centra administrācijā, Brūža ielā 7, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301.

Kontaktpersona: Alūksnes novada Kultūras centra direktore Sanita BĒRZIŅA, t. 26590320

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

“Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atcel Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada Kultūras centrs informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

 Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.”


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija
reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz PERSONĀLA SPECIĀLISTA amatu uz nenoteiktu laiku

Vai esi gatavs izaicinājumam pievienoties Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam?

Tavi galvenie pienākumi būs:

  • izstrādāt personāla lietvedības dokumentus (darba līgumus, amata aprakstus, rīkojumus u.tml.)
  • organizēt personāla atlases un novērtēšanas procesus
  • konsultēt darbiniekus un struktūrvienību vadītājus darba tiesisko attiecību jautājumos
  • veicināt mācīšanās kultūru iestādē

 Mēs sagaidām, ka Tev būs:

  • augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība)
  • pieredze un zināšanas personāla lietvedībā
  • pieredze personāla atlases un novērtēšanas organizēšanā
  • pieredze darbā ar elektroniskajām personāla uzskaites un dokumentu pārvaldības sistēmām
  • labas komunikācijas prasmes, personiskā iniciatīva un atbildības sajūta

Mēs piedāvājam:

  • darba vietu, kur novērtēs Tavas zināšanas, ieguldījumu un iniciatīvas
  • mēnešalgu pārbaudes laikā 1187,00 EUR (bruto), pēc pārbaudes laika no 1319,00 EUR (bruto) atbilstoši individuālajam novērtējumam
  • elastīga un daļēji attālināta darba iespējas
  • draudzīgus, zinošus un atbalstošus kolēģus
  • papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
  • dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
  • modernu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

Kā pieteikties: Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniedz līdz 28.02.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.

Uz Taviem jautājumiem par vakanci atbildēs Kancelejas vadītāja Viktorija Avota, tālrunis 26670189, e-pasts dome@aluksne.lv 

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai. 

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


 

Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz Sociālās aprūpes centra “Alūksne”
Sociālā rehabilitētāja amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

  • Organizēt un vadīt sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniegšanu Sociālās aprūpes centra “Alūksne” klientiem;
  • nodrošināt klientu rehabilitācijas programmu īstenošanu atbilstoši plānam;
  • iesaistīt un veicināt klientu līdzdalību brīvā laika pavadīšanā – zīmēšanā, spēlēs, pastaigās svaigā gaisā u.tml.;
  • organizēt, iesaistīt un veicināt klientu līdzdalību izglītojošu, kultūras un sporta pasākumu – koncertu, ekskursiju, fiziskas nodarbību – veselības veicinošu un dažādu citu pasākumu apmeklēšanā un organizēšanā;
  • palīdzēt sociālajam darbiniekam sadarbībā ar citiem speciālistiem izstrādāt un īstenot klientu individuālos sociālās rehabilitācijas plānus, mainīt un papildināt tos atbilstoši pārmaiņām klienta dzīves situācijā;
  • palīdzēt klientam uzlabot esošās un apgūt jaunas sociālās prasmes.

Prasības pretendentam:

  • Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās rehabilitācijas jomā vai otrā cikla augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā, ja iegūta arī īsā cikla profesionālā augstākā izglītība un piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija sociālajā rehabilitācijā vai pirmā cikla augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā un sociālā darbinieka kvalifikācija, ja studiju laikā vai profesionālās pilnveides izglītības procesā apgūta ar sociālo rehabilitāciju saistītas studiju programmas daļa vismaz četru kredītpunktu jeb 160 stundu apjomā;
  • spēja strādāt stresa apstākļos;
  • spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus, atbilstoši savai kompetencei, uzņemties atbildību;
  • prasmes strādāt komandā;
  • labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
  • teicama saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem.

Pieteikuma dokumenti:

  • Motivācijas vēstule;
  • profesionālās pieredzes apraksts (CV);
  • izglītību apliecinošo dokumentu kopijas.

Pieteikuma dokumentus iesniegt Alūksnes novada Sociālo lietu  pārvaldē

adrese: Uzvaras ielā 1, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301 vai sūtīt uz e-pastu: slp@aluksne.lv

līdz 2025.gada 28. martam plkst.1000

Kontaktpersonas:
Alūksnes novada Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Ilze POSTA, tālr. 26323749
Sociālās aprūpes centra “Alūksne” vadītāja Irina BAIKOVA, tālr. 28671840

Darba vietas adrese: Ošu ielā 5, Alūksnē, Alūksnes novadā

Mēnešalga: 887,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc trīs mēnešu pārbaudes laika)

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pašvaldības iestāde “Būvvalde” informē, ka:

 Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

 iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

 Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


Alūksnes  novada pašvaldības, reģistrācijas Nr. 90000018622
iestāde “Būvvalde” aicina pieteikties uz vakanto amatu “Būvinspektors/-e” (prof.kods 2422 54)
(uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- atbilstoši Būvniecības likumā noteiktajai kompetencei kontrolēt būvniecību Alūksnes novadā;
- apsekot un pārbaudīt būves, sniegt atzinumus un norādījumus par pārkāpumu novēršanu;
- izskatīt būvniecības ieceru dokumentus, dokumentus būvju pieņemšanai ekspluatācijā un veikt patstāvīgas darbības Būvniecības informācijas sistēmā atbilstoši būvniecību regulējošos normatīvos aktos noteiktajai kompetencei;
- kontrolēt, apsekot, uzraudzīt Pašvaldības teritorijā sagruvušās, cilvēku drošību apdraudošās vai ainavu degradējošās būves;
-sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām būvniecības jautājumos, kas saistīti ar būvniecības procesiem Pašvaldības teritorijā;
-izsniegt izziņas par būvju neesību dabā un jaunbūvēm;
-vietējās nozīmes kultūras pieminekļu uzraudzība;

Prasības pretendentiem:

-  ir patstāvīgās prakses tiesības arhitektūras vai būvniecības jomā (būvspeciālista sertifikāts);
- reģistrācija Būvinspektoru reģistrā vai atbilstība Ministru kabineta 2014. gada 19. augusta noteikumi Nr. 499 "Noteikumi par būvinspektoriem" 4.punktam;
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās;
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas;
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī);
- MS Office programmatūras lietošanas prasmes;

Mēs piedāvājam:

-  dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu;
-  amatam noteiktā mēnešalga 1636  EUR pirms nodokļu nomaksas;
-  papildatvaļinājumu līdz 7 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma;
-  mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas;
-  pārcelšanās gadījumā nodrošinām ar dzīvojamo platību;
- elastīgu darbalaiku;

 

Aicinām Tevi līdz š.g. 21.februārim nosūtīt uz e-pasta adresi buvvalde@aluksne.lv vai iesniegt Alūksnes novada pašvaldības iestādē “Būvvalde” 203.kab. Dārza ielā 11, Alūksne, Alūksnes novadā, LV-4301, ar norādi “Būvinspektora/-es amata konkursam”, šādus dokumentus:
1)    pieteikuma vēstuli dalībai, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam
2)    dzīvesgaitas aprakstu CV (Curriculum Vitae)

 

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 64322770.

 

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pašvaldības iestāde “Būvvalde” informē, ka:

Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.

Skip to content