Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz Sociālās aprūpes centra “Alūksne” medicīnas māsas amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
Nodrošināt kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu Sociālās aprūpes centrā “Alūksne”
Prasības pretendentiem:
- vidējā profesionālā vai pirmā līmeņa augstākā izglītība – medicīnas māsa vai ārsta palīgs;
- reģistrācija ārstniecības personu reģistrā;
- praktiska darba pieredze veselības aprūpes jomā;
- valsts valodas zināšanas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām (C1līmenis);
- labas komunikācijas prasmes un iemaņas darbā ar biroja tehniku;
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un prasme kontaktēties ar cilvēkiem;
- patstāvība uzdevumu izpildē, prasme organizēt savu darbu.
Galvenie pienākumi: - veikt klientu veselības aprūpes procesu, ievērot nozīmētās medicīniskās ordinācijas, sniegt pirmo palīdzību;
- uzraudzīt aprūpes personāla darbu;
- veikt zāļu pasūtīšanu, veikt izlietojuma uzskaiti;
- sekot līdzi ēdienkartei un ēdiena kvalitātei;
- pieteikt centra klientus pie ārstiem, speciālistiem, asistēt viņa pieņemšanas laikā;
- uzturēt klientu medicīnas lietas, noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajiem aktiem, sekot līdzi klientu invaliditātes grupu termiņiem.
Pretendentiem līdz 28.08.2025. iesniegt Alūksnes novada Sociālo lietu pārvaldē
adrese: Uzvaras ielā 1, Alūksnē, Alūksnes novadā vai sūtīt uz e-pastu: slp@aluksne.lv
ar norādi „Medicīnas māsas amatam”:
• profesionālās pieredzes aprakstu (CV);
• motivācijas vēstuli;
• izglītību apliecinošu dokumenta kopijas.
Kontaktpersonas:
Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Ilze POSTA, tālr.:26323749
Sociālo lietu pārvaldes vadītāja vietniece Ina RAIPULE, tālr.:27865635
Sociālās aprūpes centra “Alūksne” vadītāja Irina BAIKOVA, tālr.:28671840
Darba vietas adrese: SAC “Alūksne”, Ošu ielā 5, Alūksnē, Alūksnes novadā.
Darba laika veids: summētais darba laiks pēc grafika.
Mēnešalga: 1219,00 EUR, ar stundas tarifa likmi 7,3656 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc trīs mēnešu pārbaudes laika).
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar pretendentiem pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas.
Paziņojums par fizisko personu datu apstrādi
“Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
Alūksnes pirmsskolas izglītības iestāde „SPRĪDĪTIS”
Reģistrācijas numurs 90000019327
izsludina pretendentu pieteikšanos uz SPECIĀLĀ PEDAGOGA amatu (0,5 slodze uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi: veikt individuālo darbu ar izglītojamajiem; palīdzēt, konsultēt iestādes skolotājus darbā ar izglītojamo, kuram nepieciešams atbalsts; īstenot pirmsskolas izglītības programmu, nodrošinot kvalitatīvu pedagoģisko procesu, ņemot vērā katra bērna individualitāti; plānot un realizēt savu darbu sadarbībā ar kolēģiem un bērnu vecākiem Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē „SPRĪDĪTIS”
Prasības pretendentam:
- izglītība atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- vēlama pieredze darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem;
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- teicamas darba plānošanas prasmes un spēja veikt darbu patstāvīgi;
- pozitīva attieksme pret veicamo darbu;
- augsta pienākuma un atbildības sajūta;
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Amatam noteiktā mēnešalga no 572,50 EUR.
Kontaktpersona: Anta APINE, tālr. 22043901
Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums SPECIĀLĀ PEDAGOGA amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 20.08.2025. plkst. 14.00, nosūtot pa pastu, e-pastu spriditis@aluksne.lv vai personīgi Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē "SPRĪDĪTIS", Raiņa bulvāris 5, Alūksnē, Alūksnes novadā.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
Alūksnes pirmsskolas izglītības iestāde „SPRĪDĪTIS”
Reģistrācijas numurs 90000019327
izsludina pretendentu pieteikšanos uz SKOLOTĀJA LOGOPĒDA amatu (0,5 slodze uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi: veikt izglītojamo runas, valodas un rakstu valodas traucējumu diagnosticēšanu, valodas traucējumu koriģējoši attīstošo darbību un profilaksi, lai sekmētu Valsts pamatizglītības standartā valodas jomā izvirzīto kompetenču apgūšanu Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē „SPRĪDĪTIS”
Prasības pretendentam:
- izglītība atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- vēlama pieredze darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem;
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- teicamas darba plānošanas prasmes un spēja veikt darbu patstāvīgi;
- pozitīva attieksme pret veicamo darbu;
- augsta pienākuma un atbildības sajūta;
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Amatam noteiktā mēnešalga no 572,50 EUR.
Kontaktpersona: Anta APINE, tālr. 22043901
Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums SKOLOTĀJA LOGOPĒDA amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 20.08.2025. plkst. 14.00, nosūtot pa pastu, e-pastu spriditis@aluksne.lv vai personīgi Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē "SPRĪDĪTIS", Raiņa bulvāris 5, Alūksnē, Alūksnes novadā.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija
reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz PROJEKTU VADĪTĀJA amatu uz nenoteiktu laiku
Meklējam motivētu un atbildīgu kolēģi - projektu vadītāju, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē, prot organizēt gan savu, gan komandas darbu un palīdzēt ne tikai pildīt definētos projektu mērķus, bet arī virzīt projektus nebijušos augstumos.
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt un īstenot jaunu projektu ieviešanu, piesaistot ES struktūrfondu vai citu finanšu instrumentu finansējumu;
- nodrošināt projektu pieteikumu sagatavošanu un īstenošanu nacionālo un starptautisko finanšu institūciju, Eiropas Savienības programmu un fondu ietvaros;
- veikt projektu izstrādi, uzraudzīt to īstenošanas gaitu, dokumentēt projektu rezultātus, gatavot pārskatus.
Nepieciešamās prasmes un zināšanas:
- augstākā izglītība;
- ar projektu vadību saistītu normatīvo aktu pārzināšana;
- pieredze projektu plānošanā, izstrādē un vadīšanā;
- labas angļu valodas zināšanas un pieredze pašvaldības darbā tiks uzskatītas par priekšrocību.
Sagaidām, ka Tev piemīt:
- augsta atbildības sajūta, precizitāte;
- prasme sadarboties, pārliecība un konstruktīvisms saskarsmē;
- spēja gan patstāvīgi pieņemt lēmumus, gan strādāt komandā;
- spēja racionāli un patstāvīgi plānot savu darbu, izvērtēt prioritātes.
Mēs Tev piedāvājam:
- mēnešalgu 2000,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90%;
- elastīgu darba laiku;
- daļēji attālināta darba iespējas pēc pārbaudes laika;
- stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
- papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
- pārcelšanās gadījumā - nodrošināt ar dzīvojamo platību;
- mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.
Kontaktpersona: Inese Zīmele-Jauniņa, tālr. 26463917
Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums projektu vadītāja amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 10.08.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
Kancelejas un personāla nodaļas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku
Pievienojies Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam!
Tavi galvenie pienākumi būs:
- vadīt un organizēt nodaļas ikdienas darbu
- izstrādāt iestādes personāla attīstības stratēģiju, nodrošināt tās izpildi
- plānot un prognozēt personāla resursus, nodrošināt personāla atlases procesu
- izstrādāt personāla labbūtību veicinošus pasākumus atbilstoši iestādes iespējām, pārvaldīt to īstenošanu
- nodrošināt darbinieku motivācijas un darbības rezultātu novērtēšanas sistēmas realizēšanu un attīstību
- nodrošināt ar mācībām un tālākizglītību saistītus procesus, noteikt darbinieku mācību vajadzības, analizēt līderības un talantu attīstības iespējas
- pilnveidot atalgojuma sistēmu un uzlabot jauno darbinieku integrācijas procesu;
- sagatavot dokumentu projektus savas kompetences ietvaros
Mēs sagaidām, ka Tev būs:
- augstākā izglītība personāla vadībā, psiholoģijā, tiesību zinātnē, citā sociālo zinātņu jomā vai vadībzinātnē
- pieredze personālvadības jomā
- zināšanas un pieredze inovatīvu personālvadības metožu ieviešanā, pārmaiņu vadīšanas kompetences;
- zināšanas par darba izpildes novērtēšanas un atalgojuma sistēmas veidošanas principiem
- zināšanas par darbinieku attīstības metodēm
- pieredze darbā ar elektroniskajām personāla uzskaites un dokumentu pārvaldības sistēmām, datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- līdera kompetences, spēja iedvesmot un motivēt
- izcilas komunikācijas un konfliktsituāciju vadības prasmes
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
Mēs piedāvājam:
- darba vietu, kur novērtēs Tavas zināšanas, ieguldījumu un iniciatīvas
- mēnešalgu līdz 2500 euro (bruto) atbilstoši individuālajam novērtējumam
- elastīga un daļēji attālināta darba iespējas
- draudzīgus, zinošus un atbalstošus kolēģus
- papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- modernu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.
Kā pieteikties: Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniegt līdz 10.08.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Uz Taviem jautājumiem par vakanci atbildēs pašvaldības izpilddirektors Ingus Berkulis, tālrunis 28686707, e-pasts ingus.berkulis@aluksne.lv
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija
reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz LIETVEDĪBAS VADĪTĀJA amatu uz nenoteiktu laiku
Pievienojies Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam!
Tavi galvenie pienākumi būs:
- pārvaldīt Centrālās administrācijas dokumentu apriti un noformēšanu, koordinēt saņemto un nosūtāmo dokumentu plūsmu, pārraudzīt dokumentu uzskaiti, reģistrāciju, rezolūciju noteikšanu DVS “Namejs”
- kontrolēt saņemtās korespondences izskatīšanas un atbilžu sagatavošanas termiņu ievērošanu
- izstrādāt un aktualizēt dokumentu aprites kārtību Alūksnes novada pašvaldības Centrālajā administrācijā
- koordinēt un metodiski vadīt Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru darbu
- organizēt līgumu projektu saskaņošanas procesu, reģistrēt līgumus, nodot tos izpildei DVS “Namejs”
- reģistrēt vadības rīkojumus pamatdarbības jautājumos un nosūtīt tos izpildei DVS “Namejs”;
- saņemt iestādes oficiālajā e-pastā ienākošos sūtījumus, atbildēt uz tiem, pārsūtīt atbildīgajiem darbiniekiem tālākai rīcībai,
- pārraudzīt domes sēžu, komiteju, komisiju, darba grupu sēžu protokolēšanu
- koordinēt Centrālās administrācijas autotransporta izmantošanu
Mēs sagaidām, ka Tev būs:
- augstākā izglītība
- pieredze un zināšanas lietvedības darba organizēšanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- pieredze darbā ar elektroniskajām dokumentu pārvaldības sistēmām
- precizitāte, labas komunikācijas prasmes, personiskā iniciatīva un atbildības sajūta
Mēs piedāvājam:
- darba vietu, kur novērtēs Tavas zināšanas, ieguldījumu un iniciatīvas
- mēnešalgu līdz 1914,00 EUR (bruto)
- elastīga darba iespējas
- draudzīgus, zinošus un atbalstošus kolēģus
- papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- modernu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.
Kā pieteikties:
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniedz līdz 10.08.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Uz Taviem jautājumiem par vakanci atbildēs pašvaldības izpilddirektors Ingus Berkulis, tālrunis 28686707, e-pasts ingus.berkulis@aluksne.lv
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
Centrālā administrācija
izsludina pretendentu pieteikšanos uz JURISTA amatu uz nenoteiktu laiku (2 vakances)
Pievienojies mūsu komandai un kļūsti par daļu no Alūksnes novada attīstības!
JA VĒLIES:
- Veicināt Alūksnes novada attīstību ar savu profesionālo ieguldījumu
- Strādāt komandā, kur tiek novērtēta precizitāte, iniciatīva un atbildība
- Realizēt savas juridiskās prasmes un attīstīt zināšanas dažādās tiesību jomās
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- Darba vietu, kur novērtēs Tavas profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu
- Mēnešalgu atbilstoši individuālajam novērtējumam līdz 2000 EUR (bruto)
- Elastīga darba laika un daļēji attālināta darba iespējas
- Papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
- Dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- Labus darba apstākļus un kvalificētus, atbalstošus kolēģus
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Nodrošināt pašvaldības dokumentu un procesu juridisko analīzi un sagatavošanu.
- Uzraudzīt pašvaldības normatīvo aktu un lēmumu atbilstību tiesību aktiem, sniegt juridiskus atzinumus
- Pārstāvēt pašvaldību administratīvos, izziņas, tiesu procesos, uzraudzības un kontrolējošās institūcijās
SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- Augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
- Vismaz 2 gadu pieredze juridiskā darbā pēdējo 5 gadu periodā
- Analītiskā domāšana, precizitāte, prasme piemērot tiesību normas un pastāvīgi pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta un iniciatīva
- Teicamas komunikācijas un juridiskās retorikas prasmes
PRIEKŠROCĪBAS PRETENDENTIEM AR:
- Pieredzi normatīvo aktu, dokumentu sagatavošanā un juridiskajā analīzē
- Padziļinātām zināšanām, pieredzi pašvaldības darbības jomās, administratīvajā procesā, publiskajās tiesībās, nekustamo īpašumu pārvaldībā, publiskajos iepirkumos, iekšējā kontrolē, personas datu apstrādē
KĀ PIETEIKTIES?
Pieteikumu un dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi “Pieteikums jurista amatam” iesniedz līdz 2025. gada 20. augustam Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā: dome@aluksne.lv vai iestādes elektroniskajā adresē.
Jautājumu gadījumā sazinies ar Juridiskās nodaļas vadītāju Aivu Egli, tālr. 29123933 vai vecāko juristi Sanitu Bukani, tālrunis 28014446.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Iesniegto personas datu apstrādāti, ar mērķi nodrošināt šī atlases konkursa norisi, veiks personas datu pārzinis - Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
izsludina konkursu uz Alūksnes Mākslas skolas direktora amatu uz nenoteiktu laiku
Ja Tev ir:
- augstākā izglītība pedagoģijā vai izglītības zinātnēs, vai tai pielīdzināma izglītība (atbilstoši Ministru kabineta noteikumu Nr. 569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”),
- vismaz 3 gadu nepārtraukta darba pieredze izglītības vadības darbā vai izglītības jomā;
- savs redzējums un vīzija par izglītības iestādes darba pilnveidošanu un tālāku attīstību;
- izpratne, kā vadīt izglītības procesu mācību iestādē, plānot un pārzināt iestādes finanšu, personāla un citus resursus,
un tu atbilsti citām konkursa nolikumā izvirzītajām prasībām (lai to uzzinātu, spied šeit: https://aluksne.lv/index.php/3461-2/vakances/), gaidām Tavu pieteikumu!
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu līdz 1775 EUR pirms nodokļu nomaksas;
- atbildīgu darbu ar iespēju pilnveidot savu profesionālo pieredzi;
- papildatvaļinājuma dienas atbilstoši novērtējumam;
- sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam.
Lai pieteiktos konkursam:
pieteikumu (motivācijas) vēstuli, izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV), pretendenta vīziju par Alūksnes Mākslas skolas attīstību un galvenajiem uzdevumiem iestādes darbības pilnveidei ar norādi “Alūksnes Mākslas skolas direktora amata konkursam” parakstītu ar drošu elektronisko parakstu iesūtīt līdz 2025. gada 10. augustam uz oficiālo e-adresi vai e-pasta adresi: dome@aluksne.lv, vai pašrocīgi parakstītu nogādāt Alūksnes Valsts un pašvaldību klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā.
Kontaktpersona: Alūksnes novada pašvaldības Izglītības pārvaldes vadītājs, tālrunis 26320623.
Alūksnes novada pašvaldība, kā personas datu apstrādes pārzinis, informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. panta pirmo daļu, lai nodrošinātu konkursa, uz Alūksnes Mākslas skolas direktora amatu, norisi.
Alūksnes Mākslas skolas direktora amata pretendentu konkursa nolikums
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Alūksnes Bērnu un jauniešu centrs
(reģistrācijas numurs 90001386811)
izsludina pieteikšanos uz vakanto JAUNATNES LIETU SPECIĀLISTA amata vietu uz nenoteiku laiku
Vai esi gatavs kļūt par nozīmīgu atbalstu Alūksnes novada jauniešu izaugsmē, attīstībā un līdzdalībā? Ja tevi aizrauj darbs ar jaunatni, projektiem, dažādu pasākumu koordinēšana un organizēšana – mēs meklējam tieši Tevi!
Galvenie pienākumi:
- organizēt pasākumus, aktivitātes un programmas jaunatnes jomā Alūksnes novadā saskaņā ar pašvaldības, valsts un Eiropas Savienības izvirzītajām prioritātēm jaunatnes jomā;
- sadarboties ar valsts, pašvaldības, izglītības iestādēm, jauniešu centriem un nevalstiskajām organizācijām;
- organizēt izglītojošus, radošus un informatīvus pasākumus jauniešiem un darba ar jaunatni veicējiem;
- nodrošināt jauniešu informētību un līdzdalību pašvaldības, valsts, Eiropas mēroga aktivitātēs un norisēs;
- veidot atbalstošu un draudzīgu vidi jauniešiem MJIC “PaGalms”;
- sagatavot un īstenot jaunatnes iniciatīvu un sadarbības projektus;
- veidot jaunatnes politikas dokumentāciju, pārskatus un informatīvus materiālus.
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība vai studijas;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
- izpratne par darbu ar jaunatni un normatīvo regulējumu;
- labas prasmes darbā ar MS Office lietojumprogrammām;
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes;
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
Priekšrocības:
- pieredze darbā ar jaunatni, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā vai izglītības jomā;
- angļu valodas zināšanas.
Piedāvājam:
- stabilu darba vietu Alūksnes Bērnu un jauniešu centrā;
- bruto mēnešalga 903 EUR (pārbaudes laikā 90% no noteiktās mēnešalgas);
- iespēju piedalīties semināros, mācībās profesionālai izaugsmei;
- iedvesmojošu darba vidi kopā ar atbalstošu komandu.
Pieteikšanās termiņš: 07.08.2025.
CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz: abjc@aluksne.lv vai drukātā formā, iesniedzot Alūksnes Bērnu un jauniešu centrā, Dārza ielā 8E, Alūksnē.
Kontaktpersona: ABJC direktore, Eva Aizupe, tel. 29420292
Pamatojoties uz Eiropas parlamenta un Padomes (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk – VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ.Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā Fizisko personu datu apstrāde.
Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzija
(Reģistrācijas Nr. 90009536011)
izsludina pretendentu pieteikšanos uz vakantajiem
ANGĻU VALODAS,
VĀCU VALODAS,
FRANČU VALODAS,
DIZAINA UN TEHNOLOĢIJU SKOLOTĀJU
un PEDAGOGA PALĪGU (1.-3.klašu posmā)
amatiem uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentam:
- atbilstoša izglītība vai studijas atbilstošā specialitātē;
- vēlme mācīties un pilnveidoties;
- mīlestība, cieņa un aizrautība darbā ar bērniem un jauniešiem;
- pozitīva un atbalstoša personība;
- izcilas komunikācijas prasmes.
Galvenie darba pienākumi:
- īstenot izglītības programmu, atbilstoši valsts izglītības standartam;
- sadarboties ar skolēniem, kolēģiem un skolēnu vecākiem.
Piedāvājam:
- darba algu virs valstī noteiktās zemākās pedagogu algas likmes par slodzi;
- darbu dinamiskā un uz attīstību vērstā skolā.
Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2025. gada 6. augusta plkst. 9.00 Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijā, Glika ielā 10, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301 vai e-pastā uva.grencione@aluksne.lv.
Kontaktpersona: Uva Grencione-Lapseniete, mob.tālr.26356444.
Pamatojoties uz Eiropas parlamenta un Padomes (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk – VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ.Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā Fizisko personu datu apstrāde.