Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.
SIA “Alūksnes slimnīca” dalībnieku sapulce izsludina konkursu uz
SIA “Alūksnes slimnīca”
VALDES PRIEKŠSĒDĒTĀJA amatu
Valdes priekšsēdētāja pienākums ir vadīt un pārstāvēt kapitālsabiedrību atbilstoši kapitālsabiedrības statūtiem, pilnvarojuma līgumam un normatīvo aktu prasībām.
Valdes priekšsēdētāja amata kandidātam ir izvirzītas šādas obligātās minimālās prasības:
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām;
- valsts valodas (vismaz C1 līmenis) un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātnēs, finansēs vai citā Sabiedrības komercdarbības jomā, t.sk. medicīnā, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu kopumu, lai profesionāli pildītu valdes priekšsēdētāja pienākumus konkrētajā amatā (izglītība medicīnā tiks uzskatīta par priekšrocību);
- vismaz divu gadu pieredze līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes priekšsēdētāja uzdevumus (pieredze kapitālsabiedrības vadošā amatā, kas darbojas SIA “Alūksnes slimnīca” komercdarbības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību);
- nevainojama reputācija;
- atbilstība likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām. Kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem, ja tiks ievēlēts par valdes priekšsēdētāju.
Papildus obligātajām minimālajām prasībām tiek izvirzītas šādas vēlamās prasības (lūgums CV norādīt konkrētus piemērus):
- izpratne un zināšanas par kapitālsabiedrības darbības (slimnīcas darbība) jomu un valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu finansēšanas principiem un regulējumu;
- izpratne un zināšanas par pašvaldības darbu kopumā, par pašvaldības kapitālsabiedrību
darbību un to pārvaldi, t.sk. kapitālsabiedrības darbības stratēģijas plānošanu un realizēšanu;
- zināšanas, izpratne un pieredze par administratīvo un finanšu vadību, iekšējās kontroles sistēmas un risku vadības jautājumiem;
- zināšanas, pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā;
- zināšanas, izpratne un pieredze publisko iepirkumu organizēšanā;
- pieredze mazas kapitālsabiedrības vadībā, darbinieku komandas vadībā vai vairāku līmeņu struktūras komandas vadībā;
- labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes;
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Vadības kompetences, kas nepieciešamas SIA “Alūksnes slimnīca” valdes priekšsēdētāja amata pienākumu pildīšanai:
- stratēģiskais redzējums (Būtiska);
- orientācija uz attīstību (Būtiska);
- lēmumu pieņemšana un atbildība (Būtiska);
- komandas vadīšana;
- pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana.
Kandidātam jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:
- personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītas izglītības, pieredzes un prasmju esamību (lūdzam izmantot šeit pievienoto formu);
- dzīves gājuma un pieredzes aprakstu jeb CV (Curriculum Vitae, vēlams sagatavots atbilstoši Europass CV standarta formai), iekļaujot pašvērtējumu par valodas zināšanām, norādot būtiskāko informāciju par pēdējās darba vietas /vadīto uzņēmumu darbības jomu, kandidāta atbildību, pienākumiem un nozīmīgākajiem sasniegumiem, norādot informāciju par B kategorijas autovadītāja apliecības esamību un kontaktinformāciju par personām, no kurām var iegūt atsauksmes par darba sniegumu priekšpēdējā un pēdējā darba vietā (rekomendāciju iegūšana ar kandidātu tiks atsevišķi saskaņota);
- personīgi vai elektroniski parakstītu apliecinājumu (lūdzam izmantot šeit pievienoto formu), apliecinot atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām un, ka kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem un piekrīt ievērot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasības un noteiktos ierobežojumus, ja tiks ievēlēts valdes priekšsēdētāja amatā, kā arī apliecinājumu par nevainojamu reputāciju;
- izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);
- valsts valodas prasmes apliecības kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei (C1 līmenis) (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- citu dokumentu kopijas, ko kandidāts uzskata par nepieciešamu pievienot, kas apliecinātu izvirzīto prasību izpildi.
Pieteikuma dokumentus ar norādi “Pieteikums SIA “Alūksnes slimnīca” valdes priekšsēdētāja amatam” ievietotus slēgtā aploksnē var iesnieg:
- Alūksnes novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, 1.stāvā darba dienās (pirmdien no 8.00 - 18.00, otrdien, trešdien, ceturtdien no plkst.8.00 - 17.00, piektdien no plkst.8.00 – 16.00);
- nosūtot pa pastu uz adresi: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301;
- vai elektroniskā dokumenta veidā, kas sagatavots atbilstoši norādītajām prasībām, parakstīts elektroniski saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: dome@aluksne.lv vai uz pašvaldības e-adresi, izmantojot portālu http://www.latvija.lv
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz līdz 2025. gada 24. oktobra plkst. 16.00
SIA “Alūksnes slimnīca” valdes priekšsēdētāja atlase un atbilstības vērtēšana notiks divās kārtās un to īstenos ar SIA “Alūksnes slimnīca” dalībnieku sapulces lēmumu izveidota Nominācijas komisija šādā sastāvā: komisijas priekšsēdētājs: Didzis Lūkins - SIA “Sarkanā Krusta Smiltenes slimnīca” valdes loceklis; komisijas locekļi: Valentīna Fedotova – Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas Grāmatvedības vadītāja – galvenā grāmatvede; Sanita Bukane – Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas Juridiskās nodaļas vecākā juriste; Inta Siliņa - Smiltenes novada pašvaldības Sociālā dienesta vadītāja; Inita Vīksna – SIA “Alūksnes slimnīca” galvenā medicīnas māsa; Lolita Melbikse – personāla speciālists. Ar SIA “Alūksnes slimnīca” valdes priekšsēdētāja amata kandidātu atlases konkursa nolikumu var iepazīties ŠEIT
Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, Nominācijas komisija lūgs iesniegt un prezentēt (līdz 10 min) stratēģisko redzējumu par SIA “Alūksnes slimnīca” darbības organizēšanu un attīstības prioritātēm, ņemot vērā kapitālsabiedrībai izvirzītos vispārējos stratēģiskos mērķus, norādot svarīgākās darbības mērķu sasniegšanai un izaicinājumu risināšanai. Informācija par kapitālsabiedrību pieejama www.aluksnesslimnica.lv ;
Valdes priekšsēdētāja mēneša atlīdzība pirms nodokļu nomaksas - 4212 EUR
Ar izraudzīto kandidātu tiks slēgts pilnvarojuma līgums par valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildi.
Ar informāciju par situāciju SIA “Alūksnes slimnīca”, tās stratēģiju (kopsavilkumu), mērķiem un izaicinājumiem var iepazīties ŠEIT
Alūksnes novada pašvaldība, kā personas datu apstrādes pārzinis, informē, ka kandidātu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu, lai nodrošinātu šīs kandidātu atlases norisi. Piesakoties konkursam uz vakanto valdes priekšsēdētāja amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei konkursa mērķim – kandidātu atlases nodrošināšanai.
Ziemeru pamatskola,
reģistrācijas numurs 90009891336,
izsludina pretendentu pieteikšanos uz izglītības iestādes bibliotekāra
(profesijas kods 262207, L40) amatu
Prasības pretendentam:
- Izglītība atbilstoši normatīvajiem aktiem par pedagogiem nepieciešamo izglītību;
- Atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.pantam un Izglītības likuma 50.pantam;
- Spēja pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta un saskarsmes kultūra, prasme strādāt komandā, stresa noturība.
Galvenie darba pienākumi:
- Nodrošināt pieeju bibliotēkas krājumiem;
- Rūpēties par bibliotēkas krājumu kvalitatīvu saglabāšanu;
- Veicināt skolēnu lasītprasmes uzlabošanu, interesi par lasīšanu.
Darba slodze: 0,43 likmes.
Algas likme: EUR 1723, mēnešalga atbilstoši tarifikācijai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu, Ziemeru pamatskola informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV - 4301.
Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.
Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2025. gada 23.oktobra plkst.13.00 nosūtīt uz e-pastu skola.ziemeri@aluksne.lv, pa pastu vai nogādāt personīgi Ziemeru pamatskolā, „Pamatskola”, Māriņkalns, Ziemera pagasts, Alūksnes novads, LV-4332.
Kontaktpersona Ilze Andronova, tālrunis 26191325
Ziemeru pamatskola,
reģistrācijas numurs 90009891336,
izsludina pretendentu pieteikšanos uz speciālā pedagoga (profesijas kods 235203, L30) amatu
Prasības pretendentam:
- Izglītība atbilstoši normatīvajiem aktiem par speciālajam pedagogam nepieciešamo izglītību;
- Atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72.pantam un Izglītības likuma 50.pantam;
- Izglītības jomu reglamentējošo dokumentu pārzināšana;
- Spēja pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta un saskarsmes kultūra, prasme strādāt komandā, stresa noturība.
Galvenie darba pienākumi:
- Sniegt atbalstu skolēniem mācību procesā;
- Vadīt attīstošas nodarbības.
Darba slodze: 0,73 likmes.
Algas likme: EUR 1293, mēnešalga atbilstoši tarifikācijai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu, Ziemeru pamatskola informē, ka:
- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
- iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV - 4301.
Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.
Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2025. gada 23.oktobra plkst.13.00 nosūtīt uz e-pastu skola.ziemeri@aluksne.lv, pa pastu vai nogādāt personīgi Ziemeru pamatskolā, „Pamatskola”, Māriņkalns, Ziemera pagasts, Alūksnes novads, LV-4332.
Kontaktpersona Ilze Andronova, tālrunis 26191325
Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz sociālā darbinieka darbam ar ģimeni un bērniem amatu (uz nenoteiktu laiku)
Tavi galvenie pienākumi:
- veikt sociālo darbu ģimenēm ar bērniem;
- vadīt sociālo gadījumu, identificēt sociālās problēmas, piesaistot nepieciešamos resursus un atbalsta sistēmas, izmantojot atbilstošas metodes darbā ar klientu individuāli vai grupā;
- veikt klientu izvērtēšanu par sociālo pakalpojumu nepieciešamību;
- organizēt sociālo pakalpojumu saņemšanu sadarbībā ar citiem speciālistiem;
- analizēt klienta sociālās problēmas un palīdzēt rast alternatīvus sociālo problēmu risinājumus,
- datu un informācijas ievade programmā SOPA.
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā,
- teicamas prasmes darbā ar MS Office, priekšrocība – pieredze darbā ar Sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu administrēšanas lietojumprogramma “SOPA”,
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu un izvērtēt prioritātes,
- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas – svešvalodu prasmes,
- spēja strādāt komandā,
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība,
- sociālā darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- darba vieta: Uzvaras ielā 1, Alūksnē,
- mēnešalgu (bruto) 1115 EUR, pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas,
- profesionālās izaugsmes iespējas, supervīzijas,
- papildatvaļinājumu atbilstoši novērtējumam,
- dzīvesvietas nodrošināšanu pārcelšanās gadījumā.
Pieteikšanās līdz 30.10.2025.
Sūti CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi –
"Sociālais darbinieks darbam ar ģimeni un bērniem":
- uz e-pastu: slp@aluksne.lv,
- uz adresi: Uzvaras iela 1, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301
- kontaktpersona: Ludmila Logina, Sociālo pakalpojumu nodaļas vadītāja, tālr. 29459551
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Sociālo lietu pārvalde informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija,
reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz DOMES SEKRETĀRA amata vietu uz nenoteiktu laiku
Meklējam motivētu kolēģi – domes sekretāru, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un veicināt attīstību Alūksnes novadā.
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt domes un domes komiteju sēžu darba tehnisko organizēšanu dokumentu vadības sistēmā “Namejs”;
- protokolēt domes un domes komiteju sēdes;
- organizēt lēmumu projektu saskaņošanas procesu DVS “Namejs” un reģistrēt pieņemtos lēmumus;
- sagatavot un publicēt domes un komiteju sēžu protokolus un lēmumus pašvaldības mājaslapā atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- veikt saistošo noteikumu reģistrēšanu un konsolidēšanu;
- sniegt administratīvu atbalstu deputātiem un pašvaldības vadībai.
Nepieciešamās prasmes un zināšanas:
- augstākā izglītība;
- pieredze un zināšanas lietvedības darba organizēšanā;
- teicamas latviešu valodas zināšanas;
- pieredze darbā ar elektroniskajām dokumentu pārvaldības sistēmām;
- precizitāte, labas komunikācijas prasmes, personiskā iniciatīva un atbildības sajūta.
Mēs Tev piedāvājam:
- mēnešalgu 1385,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
- elastīgu darba laiku;
- stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
- papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
- pārcelšanās gadījumā – nodrošināt ar dzīvojamo platību;
- mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.
Kontaktpersona: Lietvedības vadītāja Everita Balande, tālr. 26308010
Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums domes sekretāra amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 22.10.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija, reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
KARTOGRĀFA
amata vietu uz noteiktu laiku
Meklējam motivētu kolēģi – kartogrāfu, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un veicināt attīstību Alūksnes novadā.
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt pašvaldības augstas detalizācijas topogrāfiskās informācijas datubāzes uzturēšanu, topogrāfisko plānu saskaņošanu;
- aktualizēt informāciju par pašvaldības komunikācijām apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmā;
- organizēt vietējā ģeodēziskā tīkla uzturēšanu;
- sagatavot dažādus tematiskos kartogrāfiskos materiālus pašvaldības vajadzībām;
- administrēt Ģeotelpiskās datubāzes sistēmas.
Nepieciešamās prasmes un zināšanas:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ģeogrāfijā, ģeomātikā, ģeodēzijā, zemes ierīcībā, kartogrāfijā vai vides zinātnē;
- prasme strādāt ar topogrāfisko informāciju un vizualizēt plānos un kartēs;
- prasme orientēties un lietot normatīvos aktus, nozarei saistošos standartus un klasifikācijas, topogrāfisko plānu un karšu specifikācijas;
- pieredze būvniecības, mērniecības, teritorijas plānošanas, apakšzemes komunikāciju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- prasme strādāt ar kādu no ĢIS programmatūrām (ArcGIS Pro, QGIS) un kādu no CAD programmatūrām (AutoCAD, MicroStation) tiks uzskatīta par priekšrocību;
- vēlama izpratne par darbu pašvaldībā;
- augsta atbildības sajūta un precizitāte;
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu un izvērtēt prioritātes.
Mēs Tev piedāvājam:
- mēnešalgu 1684,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
- elastīgu darba laiku;
- daļēji attālināta darba iespējas;
- stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
- papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
- pārcelšanās gadījumā – nodrošināt ar dzīvojamo platību;
- mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.
Kontaktpersona: Inese Zīmele - Jauniņa, tālr. 26463917
Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums kartogrāfa amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 21.10.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija, reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
JAUNĀKĀ NEKUSTAMO ĪPAŠUMU SPECIĀLISTA
amata vietu uz nenoteiktu laiku
Aicinām Tevi pievienoties Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam, lai kopā radītu un attīstītu novadu, izceļot dabas doto un cilvēku pilnveidoto apvidus dažādību, lai tā priecētu un būtu ērta, droša vide iedzīvotājiem.
Ja Tu vēlies:
- organizēt un piedalīties pašvaldības īpašumu uzskaites, reģistrēšanas un pārvaldīšanas procesos;
- piedalīties nekustamo īpašumu datu bāzes izveidē un uzturēšanā;
- sagatavot dokumentu projektus, izziņas, atzinumus un atskaites savas kompetences jautājumos;
- piedalīties līgumu uzraudzībā par nekustamo īpašumu, ielu un ceļu apsaimniekošanu, nomu, atsavināšanu, remontu un būvdarbiem;
- piedalīties priekšlikumu sagatavošanā pašvaldības īpašumu un infrastruktūras apsaimniekošanas uzlabošanai;
- organizēt sabiedrisko pakalpojumu (atkritumu apsaimniekošanas un sabiedriskā transporta) nodrošināšanu novadā.
un Tev ir:
- augstākā izglītība (var būt pēdējā kursa students),
- teicamas latviešu valodas zināšanas,
- B kategorijas autovadītāja apliecība,
- teicamas prasmes darbā ar MS Office,
- prasmes un/vai pieredze darbā ar MICROSTATION, AutoCAD vai ArcGIS tiks uzskatīta par priekšrocību,
- precizitāte, spēja analizēt informāciju un vēlme mācīties.
Mēs Tev piedāvājam:
- mēnešalgu 1327,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
- elastīgo darba laiku;
- daļēji attālināta darba iespējas;
- stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
- papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
- pārcelšanās gadījumā – nodrošināt ar dzīvojamo platību;
- mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.
Kontaktpersona: Inese Zīmele-Jauniņa, tālr. 26463917
Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums jaunākā nekustamā īpašumu speciālista amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 21.10.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
Centrālā administrācija
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
JURISTA
amatu uz nenoteiktu laiku
Pievienojies mūsu komandai un kļūsti par daļu no Alūksnes novada attīstības!
JA VĒLIES:
- Veicināt Alūksnes novada attīstību ar savu profesionālo ieguldījumu
- Strādāt komandā, kur tiek novērtēta precizitāte, iniciatīva un atbildība
- Realizēt savas juridiskās prasmes un attīstīt zināšanas dažādās tiesību jomās
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- Darba vietu, kur novērtēs Tavas profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu
- Mēnešalgu 2000,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas
- Elastīga darba laika un daļēji attālināta darba iespējas
- Papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
- Dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- Labus darba apstākļus un kvalificētus, atbalstošus kolēģus
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Nodrošināt pašvaldības dokumentu un procesu juridisko analīzi un sagatavošanu.
- Uzraudzīt pašvaldības normatīvo aktu un lēmumu atbilstību tiesību aktiem, sniegt juridiskus atzinumus
- Pārstāvēt pašvaldību administratīvos, izziņas, tiesu procesos, uzraudzības un kontrolējošās institūcijās
SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- Augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
- Vismaz 2 gadu pieredze juridiskā darbā pēdējo 5 gadu periodā
- Analītiskā domāšana, precizitāte, prasme piemērot tiesību normas un pastāvīgi pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta un iniciatīva
- Teicamas komunikācijas un juridiskās retorikas prasmes
KĀ PIETEIKTIES?
Pieteikumu un dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi “Pieteikums jurista amatam” iesniedz līdz 2025. gada 20. oktobrim Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā: dome@aluksne.lv vai iestādes elektroniskajā adresē.
Jautājumu gadījumā sazinies ar Juridiskās nodaļas vadītāju Aivu Egli, tālr. 2912393.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Iesniegto personas datu apstrādāti, ar mērķi nodrošināt šīs atlases norisi, veiks personas datu pārzinis - Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Alūksnes pirmsskolas izglītības iestāde „PIENENĪTE”
Reģistrācijas kods 90000019312
izsludina pretendentu pieteikšanos uz vakanto
SKOLOTĀJA PALĪGA amatu 0,5 slodze (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- iesaistīties grupas pedagoģiskajā procesā, palīdzot pirmsskolas izglītības skolotājam;
- palīdzēt bērniem higiēnas iemaņu un sadzīves prasmju apguves procesā;
- veikt grupas telpu uzkopšanu.
Prasības pretendentam:
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība;
- vēlama pieredze darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem;
- teicamas darba plānošanas prasmes un spēja veikt darbu patstāvīgi;
- pozitīva attieksme pret bērniem un veicamo darbu;
- augsta pienākuma un atbildības sajūta;
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Amatam noteiktā mēnešalga no 387,00 EUR.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Alūksnes pirmskolas izglītības iestāde “PIENENĪTE” informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība.
Pieteikuma vēstuli, izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV), iesniegt līdz 2025.gada 16.oktobra plkst.12:00, nosūtot e-pastu pienenite@aluksne.lv, vai nogādāt personīgi - Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē „ PIENENĪTE”, Helēnas ielā 32, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV – 4301.
Kontaktpersona: Ingūna Dovgāne, mob.t.22014489.