Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
Kancelejas un personāla nodaļas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku
Pievienojies Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam!
Tavi galvenie pienākumi būs:
- vadīt un organizēt nodaļas ikdienas darbu
- izstrādāt iestādes personāla attīstības stratēģiju, nodrošināt tās izpildi
- plānot un prognozēt personāla resursus, nodrošināt personāla atlases procesu
- izstrādāt personāla labbūtību veicinošus pasākumus atbilstoši iestādes iespējām, pārvaldīt to īstenošanu
- nodrošināt darbinieku motivācijas un darbības rezultātu novērtēšanas sistēmas realizēšanu un attīstību
- nodrošināt ar mācībām un tālākizglītību saistītus procesus, noteikt darbinieku mācību vajadzības, analizēt līderības un talantu attīstības iespējas
- pilnveidot atalgojuma sistēmu un uzlabot jauno darbinieku integrācijas procesu;
- sagatavot dokumentu projektus savas kompetences ietvaros
Mēs sagaidām, ka Tev būs:
- augstākā izglītība personāla vadībā, psiholoģijā, tiesību zinātnē, citā sociālo zinātņu jomā vai vadībzinātnē
- pieredze personālvadības jomā
- zināšanas un pieredze inovatīvu personālvadības metožu ieviešanā, pārmaiņu vadīšanas kompetences;
- zināšanas par darba izpildes novērtēšanas un atalgojuma sistēmas veidošanas principiem
- zināšanas par darbinieku attīstības metodēm
- pieredze darbā ar elektroniskajām personāla uzskaites un dokumentu pārvaldības sistēmām, datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- līdera kompetences, spēja iedvesmot un motivēt
- izcilas komunikācijas un konfliktsituāciju vadības prasmes
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
Mēs piedāvājam:
- darba vietu, kur novērtēs Tavas zināšanas, ieguldījumu un iniciatīvas
- mēnešalgu 2500 euro (bruto), pārbaudes laikā 90%
- elastīga un daļēji attālināta darba iespējas
- draudzīgus, zinošus un atbalstošus kolēģus
- papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
- dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- modernu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.
Kā pieteikties: Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniegt līdz 24.08.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Uz Taviem jautājumiem par vakanci atbildēs pašvaldības izpilddirektors Ingus Berkulis, tālrunis 28686707, e-pasts ingus.berkulis@aluksne.lv
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
Alūksnes novada pašvaldības, reģistrācijas Nr. 90000018622,
iestāde Alūksnes novada pagastu apvienības pārvalde,
izsludina pretendentu pieteikšanos uz autobusa vadītāja amatu (1.0 slodze)
Galvenie darba pienākumi: Transportlīdzekļa vadīšana, uzturēšana, skolēnu pārvadājumu nodrošināšana atbilstoši apstiprinātajiem pārvadājumu maršrutiem Mālupes pagastā, citu darba braucienu un komandējumu veikšana
Nepieciešamās prasmes un zināšanas:
- vidējā vispārējā vai vidējā profesionālā izglītība;
- D kategorijas autovadītāja apliecība ar ierakstu par profesionālajām zināšanām (95 kods),
- valsts valodas zināšanas B līmeņa 1.pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā),
- augsta pienākuma apziņa, precizitāte, labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, pozitīva attieksme pret darbu un kolēģiem,
- spēja pastāvīgi plānot, pieņemt lēmumus, motivēt savu rīcību un organizēt savu darbu,
- tehniskās zināšanas autobusu ekspluatācijā un uzturēšanā,
- tahogrāfa karte tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- 1 vakanci uz pilnu slodzi – 40 stundas nedēļā,
- darba tiesiskās attiecības uz nenoteiktu laiku,
- stabilu atalgojumu 770.00 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēts pieteikums latviešu valodā brīvā formā,
- izglītības un profesionālās darbības apraksts (CV).
Pieteikumu un CV ar norādi “Autobusa vadītāja amatam” līdz 2025.gada 20.augustam (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Alūksnes novada pagastu apvienības pārvaldē “Pagastnamā”, Alsviķos, Alsviķu pagastā, Alūksnes novadā, vai nosūtīt uz e-pastu pagastu.apvieniba@aluksne.lv.
Kontaktpersona: Alūksnes novada pagastu apvienības pārvaldes vadītāja I.Sniedze, tālruņa numurs 26468713 vai pārvaldes vadītājas vietniece S.Prenka-Mihailova, tālruņa numurs 26426090.
Sazinoties ar kontaktpersonām, pastāv iespēja noskaidrot jautājumus par darba organizāciju.
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atcel Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pagastu apvienības pārvalde informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz Sociālās aprūpes centra “Alūksne” medicīnas māsas amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
Nodrošināt kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu Sociālās aprūpes centrā “Alūksne”
Prasības pretendentiem:
- vidējā profesionālā vai pirmā līmeņa augstākā izglītība – medicīnas māsa vai ārsta palīgs;
- reģistrācija ārstniecības personu reģistrā;
- praktiska darba pieredze veselības aprūpes jomā;
- valsts valodas zināšanas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām (C1līmenis);
- labas komunikācijas prasmes un iemaņas darbā ar biroja tehniku;
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un prasme kontaktēties ar cilvēkiem;
- patstāvība uzdevumu izpildē, prasme organizēt savu darbu.
Galvenie pienākumi: - veikt klientu veselības aprūpes procesu, ievērot nozīmētās medicīniskās ordinācijas, sniegt pirmo palīdzību;
- uzraudzīt aprūpes personāla darbu;
- veikt zāļu pasūtīšanu, veikt izlietojuma uzskaiti;
- sekot līdzi ēdienkartei un ēdiena kvalitātei;
- pieteikt centra klientus pie ārstiem, speciālistiem, asistēt viņa pieņemšanas laikā;
- uzturēt klientu medicīnas lietas, noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajiem aktiem, sekot līdzi klientu invaliditātes grupu termiņiem.
Pretendentiem līdz 28.08.2025. iesniegt Alūksnes novada Sociālo lietu pārvaldē
adrese: Uzvaras ielā 1, Alūksnē, Alūksnes novadā vai sūtīt uz e-pastu: slp@aluksne.lv
ar norādi „Medicīnas māsas amatam”:
• profesionālās pieredzes aprakstu (CV);
• motivācijas vēstuli;
• izglītību apliecinošu dokumenta kopijas.
Kontaktpersonas:
Sociālo lietu pārvaldes vadītāja Ilze POSTA, tālr.:26323749
Sociālo lietu pārvaldes vadītāja vietniece Ina RAIPULE, tālr.:27865635
Sociālās aprūpes centra “Alūksne” vadītāja Irina BAIKOVA, tālr.:28671840
Darba vietas adrese: SAC “Alūksne”, Ošu ielā 5, Alūksnē, Alūksnes novadā.
Darba laika veids: summētais darba laiks pēc grafika.
Mēnešalga: 1219,00 EUR, ar stundas tarifa likmi 7,3656 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc trīs mēnešu pārbaudes laika).
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar pretendentiem pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas.
Paziņojums par fizisko personu datu apstrādi
“Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
Alūksnes pirmsskolas izglītības iestāde „SPRĪDĪTIS”
Reģistrācijas numurs 90000019327
izsludina pretendentu pieteikšanos uz SPECIĀLĀ PEDAGOGA amatu (0,5 slodze uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi: veikt individuālo darbu ar izglītojamajiem; palīdzēt, konsultēt iestādes skolotājus darbā ar izglītojamo, kuram nepieciešams atbalsts; īstenot pirmsskolas izglītības programmu, nodrošinot kvalitatīvu pedagoģisko procesu, ņemot vērā katra bērna individualitāti; plānot un realizēt savu darbu sadarbībā ar kolēģiem un bērnu vecākiem Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē „SPRĪDĪTIS”
Prasības pretendentam:
- izglītība atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- vēlama pieredze darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem;
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- teicamas darba plānošanas prasmes un spēja veikt darbu patstāvīgi;
- pozitīva attieksme pret veicamo darbu;
- augsta pienākuma un atbildības sajūta;
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Amatam noteiktā mēnešalga no 572,50 EUR.
Kontaktpersona: Anta APINE, tālr. 22043901
Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums SPECIĀLĀ PEDAGOGA amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 20.08.2025. plkst. 14.00, nosūtot pa pastu, e-pastu spriditis@aluksne.lv vai personīgi Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē "SPRĪDĪTIS", Raiņa bulvāris 5, Alūksnē, Alūksnes novadā.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
Alūksnes pirmsskolas izglītības iestāde „SPRĪDĪTIS”
Reģistrācijas numurs 90000019327
izsludina pretendentu pieteikšanos uz SKOLOTĀJA LOGOPĒDA amatu (0,5 slodze uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi: veikt izglītojamo runas, valodas un rakstu valodas traucējumu diagnosticēšanu, valodas traucējumu koriģējoši attīstošo darbību un profilaksi, lai sekmētu Valsts pamatizglītības standartā valodas jomā izvirzīto kompetenču apgūšanu Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē „SPRĪDĪTIS”
Prasības pretendentam:
- izglītība atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- vēlama pieredze darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem;
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- teicamas darba plānošanas prasmes un spēja veikt darbu patstāvīgi;
- pozitīva attieksme pret veicamo darbu;
- augsta pienākuma un atbildības sajūta;
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes.
Amatam noteiktā mēnešalga no 572,50 EUR.
Kontaktpersona: Anta APINE, tālr. 22043901
Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums SKOLOTĀJA LOGOPĒDA amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 20.08.2025. plkst. 14.00, nosūtot pa pastu, e-pastu spriditis@aluksne.lv vai personīgi Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē "SPRĪDĪTIS", Raiņa bulvāris 5, Alūksnē, Alūksnes novadā.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.
ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
Centrālā administrācija
izsludina pretendentu pieteikšanos uz JURISTA amatu uz nenoteiktu laiku (2 vakances)
Pievienojies mūsu komandai un kļūsti par daļu no Alūksnes novada attīstības!
JA VĒLIES:
- Veicināt Alūksnes novada attīstību ar savu profesionālo ieguldījumu
- Strādāt komandā, kur tiek novērtēta precizitāte, iniciatīva un atbildība
- Realizēt savas juridiskās prasmes un attīstīt zināšanas dažādās tiesību jomās
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- Darba vietu, kur novērtēs Tavas profesionālās zināšanas, spējas un ieguldījumu
- Mēnešalgu atbilstoši individuālajam novērtējumam līdz 2000 EUR (bruto)
- Elastīga darba laika un daļēji attālināta darba iespējas
- Papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
- Dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
- Labus darba apstākļus un kvalificētus, atbalstošus kolēģus
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Nodrošināt pašvaldības dokumentu un procesu juridisko analīzi un sagatavošanu.
- Uzraudzīt pašvaldības normatīvo aktu un lēmumu atbilstību tiesību aktiem, sniegt juridiskus atzinumus
- Pārstāvēt pašvaldību administratīvos, izziņas, tiesu procesos, uzraudzības un kontrolējošās institūcijās
SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- Augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju
- Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
- Vismaz 2 gadu pieredze juridiskā darbā pēdējo 5 gadu periodā
- Analītiskā domāšana, precizitāte, prasme piemērot tiesību normas un pastāvīgi pieņemt lēmumus, augsta atbildības sajūta un iniciatīva
- Teicamas komunikācijas un juridiskās retorikas prasmes
PRIEKŠROCĪBAS PRETENDENTIEM AR:
- Pieredzi normatīvo aktu, dokumentu sagatavošanā un juridiskajā analīzē
- Padziļinātām zināšanām, pieredzi pašvaldības darbības jomās, administratīvajā procesā, publiskajās tiesībās, nekustamo īpašumu pārvaldībā, publiskajos iepirkumos, iekšējā kontrolē, personas datu apstrādē
KĀ PIETEIKTIES?
Pieteikumu un dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi “Pieteikums jurista amatam” iesniedz līdz 2025. gada 20. augustam Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā: dome@aluksne.lv vai iestādes elektroniskajā adresē.
Jautājumu gadījumā sazinies ar Juridiskās nodaļas vadītāju Aivu Egli, tālr. 29123933 vai vecāko juristi Sanitu Bukani, tālrunis 28014446.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Iesniegto personas datu apstrādāti, ar mērķi nodrošināt šī atlases konkursa norisi, veiks personas datu pārzinis - Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.