Vakances pašvaldībā - Alūksnes novads

Vakances pašvaldībā

 

Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija,  reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz KARTOGRĀFA
amata vietu uz noteiktu laiku

Meklējam motivētu kolēģi – kartogrāfu, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un veicināt attīstību Alūksnes novadā.

Galvenie amata pienākumi:
-    organizēt pašvaldības augstas detalizācijas topogrāfiskās informācijas datubāzes uzturēšanu, topogrāfisko plānu saskaņošanu;
-    aktualizēt informāciju par pašvaldības komunikācijām apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmā;
-    organizēt vietējā ģeodēziskā tīkla uzturēšanu;
-    sagatavot dažādus tematiskos kartogrāfiskos materiālus pašvaldības vajadzībām;
-    administrēt Ģeotelpiskās datubāzes sistēmas.

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:
-    akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ģeogrāfijā, ģeomātikā, ģeodēzijā, zemes ierīcībā, kartogrāfijā vai vides zinātnē;
-    prasme strādāt ar topogrāfisko informāciju un vizualizēt plānos un kartēs;
-    prasme orientēties un lietot normatīvos aktus, nozarei saistošos standartus un klasifikācijas, topogrāfisko plānu un karšu specifikācijas;
-    pieredze būvniecības, mērniecības, teritorijas plānošanas, apakšzemes komunikāciju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
-    prasme strādāt ar kādu no ĢIS programmatūrām (ArcGIS Pro, QGIS) un kādu no CAD programmatūrām (AutoCAD, MicroStation) tiks uzskatīta par priekšrocību;
-    vēlama izpratne par darbu pašvaldībā;
-    augsta atbildības sajūta un precizitāte;
-    prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu un izvērtēt prioritātes.

Mēs Tev piedāvājam:
-    mēnešalgu 1684,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
-    elastīgu darba laiku;
-    stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
-    papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
-    iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
-    mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

Kontaktpersona: Inese Zīmele - Jauniņa, tālr. 26463917

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums kartogrāfa amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 20.11.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


Alūksnes Bērnu un jauniešu centrs
reģistrācijas kods 90001386811
izsludina pretendentu pietiekšanos uz vakanto LIETVEŽA amatu  uz nenoteiktu laiku
1 slodze (40 stundu darba nedēļa).

Galvenie darba pienākumi:

  • iestādes dokumentācijas sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana DVS "Namejs";
  • audzēkņu datu reģistrēšana un pārraudzība Valsts izglītības informācijas sistēmā "VIIS" un skolvadības sistēmā "E - klase";
  • personāla datu reģistrēšana un pārraudzība personāla uzskaites lietojumprogrammā "Kadri";
  • dokumentu sistematizēšana pēc lietu nomenklatūras;
  • iestādes arhīva pārvaldība;
  • rēķinu/pavadzīmju apstrāde, aktu sagatavošana un reģistrēšana DVS "Namejs";
  • administrācijas, pedagoģiskās padomes u. c. iestādes sēžu protokolēšana;
  • projektu dokumentācijas noformēšana;
  • citi uzdotie darba uzdevumi.

Prasības:                                                              

  • vidējā, vidējā profesionālā vai augstākā izglītība;
  • augsta pienākuma un atbildības sajūta;
  • spēja patstāvīgi plānot savu darbu;
  • teicamas saskarsmes, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • pozitīva attieksme pret bērniem un jauniešiem;
  • labas iemaņas darbā ar datoru u. c. biroja tehniku;
  • labas latviešu valodas prasmes;
  • pieredze lietvedībā un arhīva pārvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Amatam noteikta mēnešalga pēc pārbaudes laika 804,00 EUR

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu:

- Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;

-  iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis  ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr. 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV - 4301

Pieteikuma vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV), rekomendācijas vēstuli vai kontaktinformāciju rekomendācijas saņemšanai iesniegt līdz 2025. gada 19. novembra plkst. 15:00,  Alūksnes Bērnu un jauniešu centrā, Dārza ielā 8e, Alūksnē, LV 4301 vai, sūtot uz e-pastu: eva.aizupe@aluksne.lv .

Kontaktpersona: Eva Aizupe, tālr. 29190552, 64322402, e - pasts: eva.aizupe@aluksne.lv


Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
sociālā darbinieka darbam ar ģimeni un bērniem amatu (uz nenoteiktu laiku)

Tavi galvenie pienākumi:

  • veikt sociālo darbu ģimenēm ar bērniem;
  • vadīt sociālo gadījumu, identificēt sociālās problēmas, piesaistot nepieciešamos resursus un atbalsta sistēmas, izmantojot atbilstošas metodes darbā ar klientu individuāli vai grupā;
  • veikt klientu izvērtēšanu par sociālo pakalpojumu nepieciešamību;
  • organizēt sociālo pakalpojumu saņemšanu sadarbībā ar citiem speciālistiem;
  • analizēt klienta sociālās problēmas un palīdzēt rast alternatīvus sociālo problēmu risinājumus,
  • datu un informācijas ievade programmā SOPA.

Prasības pretendentiem:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā,
  • teicamas prasmes darbā ar MS Office, priekšrocība – pieredze darbā ar Sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu administrēšanas lietojumprogramma “SOPA”,
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu un izvērtēt prioritātes,
  • teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas – svešvalodu prasmes,
  • spēja strādāt komandā,
  • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība,
  • sociālā darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

  • darba vieta: Uzvaras ielā 1, Alūksnē,
  • mēnešalgu (bruto) 1115,00 EUR, pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas,
  • profesionālās izaugsmes iespējas, supervīzijas,
  • papildatvaļinājumu atbilstoši novērtējumam,
  • dzīvesvietas nodrošināšanu pārcelšanās gadījumā.

Pieteikšanās līdz 28.11.2025.

Sūti CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi –

"Sociālais darbinieks darbam ar ģimeni un bērniem":

  • uz e-pastu: slp@aluksne.lv,
  • uz adresi: Uzvaras iela 1, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301
  • kontaktpersona: Ludmila Logina, Sociālo pakalpojumu nodaļas vadītāja, tālr. 29459551

 

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Sociālo lietu pārvalde informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.

Skip to content