Vakances pašvaldībā - Alūksnes novads

Vakances pašvaldībā

 

Personāla atlases un amatu konkursu izsludināšanas kārtību Alūksnes novada pašvaldībā nosaka pašvaldības izpilddirektora 12.01.2023. rīkojums Nr.ANP/1-6/23/27/. Tas paredz iespējamās vakances saskaņošanu pirms izsludināšanas, vakances izsludināšanas veidus, nosacījumus, kas jāievēro, sagatavojot darba sludinājumu un tajā norādāmo informāciju, darbinieku-valsts amatpersonu izraudzīšanās kārtību atklātā konkursā u.c. Jautājumu gadījumā par iepriekš izsludinātajām vai aktuālajām vakancēm lūdzam rakstīt uz pašvaldības oficiālo e-pastu: dome@aluksne.lv.


ALŪKSNES NOVADA KULTŪRAS CENTRS
reģistrācijas kods 90000019295
izsludina pieteikšanos uz ĪPAŠUMA APSAIMNIEKOŠANAS SPECIĀLISTA amatu (uz nenoteiktu laiku)

Meklējam ĪPAŠUMA APSAIMNIEKOŠANAS SPECIĀLISTU – motivētu, ar labām komunikācijas prasmēm apveltītu cilvēku, kurš gatavs likt lietā savas zināšanas, pilnveidot iemaņas un iegūt neatsveramu pieredzi mūsu kolektīvā. Darba pienākumu veikšanai noteikts summētais darba laiks.

Galvenie amata pienākumi:

  • Veikt iekšējo elektrotīklu, apkures, ūdensapgādes, kanalizācijas, apsardzes un ugunsdrošības signalizācijas, ventilācijas sistēmu  ikdienas uzraudzību, uzturēšanu kārtībā  un bojājumu novēršanu;
  • Nodrošināt iestādes valdījumā vai lietošanā nodotā īpašuma uzturēšanu un apsaimniekošanu;
  • Veikt dažāda veida iestādes ēkas remontdarbu izpildi, strādājot ar visa veida rokas un elektriskajiem instrumentiem;
  • Veikt periodiskas iestādes ēkas (tajā skaitā ēkas jumta) un teritorijas tehniskā stāvokļa pārbaudes, tās aprīkojuma, iekārtu, inventāra un mehānismu pārbaudes, uzturot tās darba kārtībā saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
  • Iekraut, pārvietot, pārnēsāt, pārvadāt, pacelt, izcelt un veikt citas tamlīdzīga rakstura darbības materiālu, produkcijas un citu lietu pārvietošanai, izvietošanai un novietošanai;
  • Plānot un ieviest pasākumus ēku ekspluatācijas izdevumu samazināšanai;
  • Piedalīties iestādes saimnieciskā budžeta plānošanā un izpildē;
  • Nodrošināt un organizēt saimnieciskos pakalpojumus iestādes darba nodrošināšanai.

 Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

  • Vidējā profesionālā izglītība;
  • Vēlama darba pieredze saistībā ar amata pienākumiem;
  • Nepieciešamas tehniskas zināšanas, prasmes un iemaņas, veicot nelielus santehnikas darbus, remontdarbus, celtniecības darbus;
  • Nepieciešama izpratne par iekšējo elektrotīklu, apkures, ūdensapgādes, kanalizācijas, signalizācijas un ventilācijas sistēmu ikdienas uzturēšanu un to darbību;
  • Nepieciešama B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • Prasme strādāt ar visa veida rokas un elektriskajiem instrumentiem;
  • Vēlama izpratne par darbu kultūras iestādē.

Personiskās īpašības:

  • Augsta atbildības sajūta un precizitāte;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā;
  • Spēja racionāli un patstāvīgi plānot savu darbu, izvērtējot prioritātes;
  • Iniciatīva, radošums, labas komunikācijas spējas.

Amatam noteiktā mēnešalga 903,00 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā 90% no noteiktās mēnešalgas).

Motivētu pieteikumu brīvā formā un izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) lūdzam iesniegt līdz 2025.gada 18.decembra plkst. 12.00, nosūtot uz e-pastu sanita.berzina@aluksne.lv vai iesniegt personīgi Alūksnes novada Kultūras centra administrācijā, Brūža ielā 7, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301.

Kontaktpersona: Alūksnes novada Kultūras centra direktore Sanita BĒRZIŅA, t. 26590320

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

“Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atcel Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada Kultūras centrs informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

 Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.”


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija, reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz KARTOGRĀFA amata vietu uz noteiktu laiku

Meklējam motivētu kolēģi – kartogrāfu, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un veicināt attīstību Alūksnes novadā.

Galvenie amata pienākumi:
-    organizēt pašvaldības augstas detalizācijas topogrāfiskās informācijas datubāzes uzturēšanu, topogrāfisko plānu saskaņošanu;
-    aktualizēt informāciju par pašvaldības komunikācijām apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmā;
-    organizēt vietējā ģeodēziskā tīkla uzturēšanu;
-    sagatavot dažādus tematiskos kartogrāfiskos materiālus pašvaldības vajadzībām;
-    administrēt Ģeotelpiskās datubāzes sistēmas.

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:
-    akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ģeogrāfijā, ģeomātikā, ģeodēzijā, zemes ierīcībā, kartogrāfijā vai vides zinātnē;
-    prasme strādāt ar topogrāfisko informāciju un vizualizēt plānos un kartēs;
-    prasme orientēties un lietot normatīvos aktus, nozarei saistošos standartus un klasifikācijas, topogrāfisko plānu un karšu specifikācijas;
-    pieredze būvniecības, mērniecības, teritorijas plānošanas, apakšzemes komunikāciju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
-    prasme strādāt ar kādu no ĢIS programmatūrām (ArcGIS Pro, QGIS) un kādu no CAD programmatūrām (AutoCAD, MicroStation) tiks uzskatīta par priekšrocību;
-    vēlama izpratne par darbu pašvaldībā;
-    augsta atbildības sajūta un precizitāte;
-    prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu un izvērtēt prioritātes.

Mēs Tev piedāvājam:
-    mēnešalgu 1684,00 EUR (bruto), pārbaudes laikā 90% no mēnešalgas;
-    elastīgu darba laiku;
-    stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
-    papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
-    iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
-    mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

Kontaktpersona: Inese Zīmele - Jauniņa, tālr. 26463917

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums kartogrāfa amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 19.12.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:
1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.
Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


SIA “RŪPE”
Reģistrācijas Nr. 53203000201
izsludina pretendentu pieteikšanos uz SANTEHNIĶA amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

  • Veikt ūdensvada un kanalizācijas pievadu, maģistrālo cauruļvadu, skataku un iekārtu montāžu, izbūvi, pārbaudi, apkalpošanu un remontu;
  • veikt ūdens skaitītāju nomaiņu, ierīkošanu un uzstādīšanu.

 

Prasības pretendentam:

  • vidējā profesionālā izglītība;
  • vēlama iepriekšēja darba pieredze santehniķa darbā;
  • labas valsts valodas zināšanas;
  • augsta pienākuma un atbildības sajūta;
  • prasme strādāt komandā un plānot savu laiku;
  • pozitīva attieksme pret veicamo darbu;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • pieredze profesijā un B, C kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

 

Mēs piedāvājam:

  • stabilu, atbildīgu un aktīvu darbu;
  • atalgojumu sākot no 6.45 EUR stundā pirms nodokļu nomaksas, pārbaudes laikā 5.89 EUR stundā;
  • iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas un pieredzi
  • drošu darba vidi un atsaucīgus kolēģus;
  • sociālās garantijas.

 Izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) lūdzam iesniegt līdz 2025. gada 23. decembra plkst. 12.00 SIA “RŪPE” klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, 113. kabinetā, Alūksnē, Alūksnes novadā vai nosūtot uz e-pastu info@rupe.lv ar norādi “Santehniķa amatam”.

Kontaktpersona: SIA “RŪPE” valdes loceklis Artis Sviklis, tālr. 26120920.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, SIA “RŪPE” informē, ka:

  • Jūsu CV norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “RŪPE”. Kontaktinformācija: Jāņkalna iela 12A, Alūksne, LV-4301, tālrunis uzziņām 26120920.

 

ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
Kancelejas un personāla nodaļas vadītāja amatu
uz nenoteiktu laiku
Pievienojies Alūksnes novada pašvaldības kolektīvam!

Tavi galvenie pienākumi būs:

  • vadīt un organizēt nodaļas ikdienas darbu
  • izstrādāt iestādes personāla attīstības stratēģiju, nodrošināt tās izpildi
  • plānot un prognozēt personāla resursus, nodrošināt personāla atlases procesu
  • izstrādāt personāla labbūtību veicinošus pasākumus atbilstoši iestādes iespējām, pārvaldīt to īstenošanu
  • nodrošināt darbinieku motivācijas un darbības rezultātu novērtēšanas sistēmas realizēšanu un attīstību
  • nodrošināt ar mācībām un tālākizglītību saistītus procesus, noteikt darbinieku mācību vajadzības, analizēt līderības un talantu attīstības iespējas
  • pilnveidot atalgojuma sistēmu un uzlabot jauno darbinieku integrācijas procesu;
  • sagatavot dokumentu projektus savas kompetences ietvaros

 

Mēs sagaidām, ka Tev būs:

  • augstākā izglītība personāla vadībā, psiholoģijā, tiesību zinātnē, citā sociālo zinātņu jomā vai vadībzinātnē
  • pieredze personālvadības jomā
  • zināšanas un pieredze inovatīvu personālvadības metožu ieviešanā, pārmaiņu vadīšanas kompetences
  • zināšanas par darba izpildes novērtēšanas un atalgojuma sistēmas veidošanas principiem
  • zināšanas par darbinieku attīstības metodēm
  • pieredze darbā ar elektroniskajām personāla uzskaites un dokumentu pārvaldības sistēmām, datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
  • līdera kompetences, spēja iedvesmot un motivēt
  • izcilas komunikācijas un konfliktsituāciju vadības prasmes
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī

 

Mēs piedāvājam:

  • darba vietu, kur novērtēs Tavas zināšanas, ieguldījumu un iniciatīvas
  • mēnešalgu 2500 euro (bruto), pārbaudes laikā 90%
  • elastīga un daļēji attālināta darba iespējas
  • draudzīgus, zinošus un atbalstošus kolēģus
  • papildatvaļinājumu atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem
  • dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas
  • modernu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

 

Kā pieteikties:
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam iesniegt līdz 15.12.2025. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, e-pastā dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.

Uz Taviem jautājumiem par vakanci atbildēs pašvaldības izpilddirektors Ingus Berkulis, tālrunis 28686707, e-pasts ingus.berkulis@aluksne.lv.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


 

Skip to content