Dabā lēnām ir aizgājis rudens ar krāsaino lapu bagātību, dzestrajiem rītiem, pelēko miglas paklāju. Cik tas bijis skaists! Acis ikdienā priecēja krāsainie rudens pavedieni pļavās, mežos, māju pagalmos.
4. grupas rudens sākās 1.septembrī, kad tikāmies Zinību dienā “Sprīdītis grib mācīties!” Rudenīgie notikumi, aktivitātes un svētku brīži turpinājās ar Olimpisko dienu “Mēs esam sportiņā”, Miķeļdienas pasākumu, “Sprīdīša” 34. un Latvijas 102. dzimšanas dienu. Kā tradīciju grupā ieviesām gan bērnu, gan grupas personāla dzimšanas dienu svinēšanu ar cienastu gatavošanu, galda klāšanu, cienāšanos, apsveikumu gatavošanu, rotaļām. Šeit kompetenču ietvaros tiek apgūtas dažādas praktiskas un turpmāk noderīgas prasmes.
Neizpaliek EKO skolas uzdevumi un dalība tajos – projekta “Waste Art” ietvaros atkritumu šķirošana, svēršana, plogingošana, vides kodeksa “Enerģija” izpratne un apgūšana, piedalīšanās Labo darbu nedēļā, plakāta par Dzīvnieku aizsardzību gatavošana un ievietošana FACEBOOK portālā. Aktīvi piedalāmies Dižkoku izpētē, rīcības dienās “Labie darbi planētai”, kur izaicinājām PII “Pūcīte” bērnus apmeklēt un izdarīt labu darbu planētai ceļā uz Dižkoku. Kā jaunums grupā ir ieviestas mērķpastaigas “Videi un cilvēkam visdraudzīgākais maršruts”. Tiek pētīti maršruti, kas saistīti ar drošību, mašīnu daudzumu ielās.
Interesantas aktivitātes saistījās ar piedalīšanos Erasmus+ programmas projektā „ICT and robotics in preeschool education: A more attractive way for learning!” Ar BEE-BOT apceļojām projekta 5 valstis, iepazinām to karogus, mācījāmies pateikt “paldies” piecās valodās. Interesanta izvērsās attālinātā sasveicināšanās ar projekta 3 valstu- Grieķijas, Zviedrijas un Lietuvas pārstāvjiem. Sveiciens no mums – sasveicināšanās rotaļa “Labu rītu!”. Projekta ietvaros esam pilnveidojuši prasmes ar spēļu palīdzību rudens augļu nosaukumus, atrast un nokļūt līdz savam vārdam, konstruēt no dažādiem konstruēšanas materiāliem par tēmu “Pilsēta”, zīmēt 3D dimensijās, uz interaktīvās tāfeles, darboties ar OZOBOT, pašiem veidojot dažādas kombinācijas.
Pilnveidojušās pozitīvas sadarbības prasmes ar vecākiem gan klātienē, gan uzdevumu veikšanā attālināti kopā ar bērniem, gūstot atgriezenisko saiti. Kā piemēru varam minēt kopīgo darbošanos Starptautiskajā Putras dienā. Priecē grupas iestādes padomes vecāka aktīvā darbība. Visiem lielais PALDIES!
Kaut rudens burvība ir gaistoša un ātri beidzas, tomēr sirdi tā iepriecina.
Mēs gaidām ziemu!
Sagatavoja: 4. grupas skolotājas Lusine PETROSJANA – GOLUBEVA, Ilze HOLLA