Deputātu pieņemšanas ārkārtējās situācijas laikā – attālināti - Alūksnes novads

Deputātu pieņemšanas ārkārtējās situācijas laikā – attālināti

Sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, lai samazinātu klātienes kontaktus, tiek mainīta Alūksnes novada domes deputātu pieņemšanas kārtība – iedzīvotāju pieņemšana notiks attālināti, sazinoties pa tālruni.

 

            Lai sazinātos ar kādu no domes deputātiem, aicinām iedzīvotājus vispirms kontaktēties ar Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru pa tālruņiem 64381496, 66954904 vai rakstīt uz e-pastu aluksne@pakalpojumucentri.lv.

 

            Līdz ar to iepriekš izsludinātajā deputātu pieņemšanas grafikā oktobrī ir izmaiņas. Informācija par deputātu pieņemšanu ir pieejama sadaļā Par Alūksnes novada domes darbu/Iedzīvotāju pieņemšana, kā arī pie informācijas stendiem pagastu pārvaldēs.

 

Sagatavoja: Evita APLOKA,
Alūksnes novada pašvaldības
sabiedrisko attiecību speciāliste

Skip to content