Alūksnes novada pašvaldības vadības – domes priekšsēdētāja, vietnieku un izpilddirektora – pieņemšanas laiki saskaņā ar pašvaldības nolikumu ir noteikti katra mēneša pirmajā un trešajā pirmdienā no pulksten 15.30 līdz 17.30, bet izpilddirektoram arī katra mēneša otrajā un ceturtajā piektdienā no pulksten 8.00 līdz 11.00. Pašvaldības vadības pieņemšanas notiek Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā.
Šomēnes pašvaldības izpilddirektors Ingus Berkulis savos pieņemšanas laikos – 15. aprīlī no pulksten 15.30 līdz 17.30, 12. un 26. aprīlī no pulksten 8.00 līdz 11.00 – piedāvā arī attālinātu saziņas iespēju ZOOM platformā. Pieteikties attālinātajai pieņemšanai varat pa tālruņiem 64381496, 66954904 vai rakstot uz e-pastu aluksne@pakalpojumucentri.lv.
Pašvaldības vadības pieņemšanas laikiem lūdzam iepriekš pieteikties, zvanot Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienotajam klientu apkalpošanas centram pa tālruņiem 64381496, 66954904 vai rakstot uz e-pastu aluksne@pakalpojumucentri.lv.