SASILDI SAVU SIRSNIŅU

9.grupas tēma februārī “Sasildi savu sirsniņu” – šajā tēmā ietveram  “Silto džemperu dienu”, “Silta, jauka istabiņa”, Valentīndienu, kā arī dažādus labos darbus, ko darot, ap sirsniņu paliek silti un gribas smaidīt!

  • “Silta, jauka istabiņa”

Tiek pārrunāta, izpētīta, izzināta tēma, kopīgi veidots plakāts.

– C vitamīna deva – Bērns skatoties uz paveikto darbiņu iesaucas: “O, kamiels!” (kamīns)

Skolotājas aicināja uz bērnudārzu nest nevajadzīgas olu kastes un līdz galam neizdegušas sveces, lai atbalstītu vietējo ražotāju Raiti Baltiņu, kas darina ekoloģiskos iekuriņus. Atsaucība ir un par to ir liels prieks! Paldies vecākiem un bērniem.

  • “Silto džemperu diena”

Bērni sadarbojoties pāros un nelielās grupiņās, veido afišu “Silto džemperu diena”, ar nelielu informāciju, kad tas notiks un ko mēs tajā dienā darīsim.

Skatāmies citu grupu skolotāju prezentācijas par šo tēmu. Ļoti patika – paldies! Bērni ar lielu interesi vēroja, klausījās un atbildēja uz jautājumiem.

– C vitamīna deva – Bērns: “Siltumu var dabūt no Saules vilkāna!” (vulkāna)

Tiek rakstīts/norakstīts “Sprīdīša” Ekoskolas programmas šī gada Vides moto un kopā izrunāts.

Taisām informatīvus bukletus vecākiem, kas liks atcerēties, ka VIENMĒR aiz sevis jāaizver ārdurvis! Pārrunājam, kāpēc tas tā ir jādara.

Silto džemperu mode/demonstrējums – angļu valodā tiek nosauktas džemperī redzamās krāsas.

– C vitamīna deva – Bērns iznāk priekšā savā rozā, pūkainajā džemperī: “Hello! Šodien esmu uzvilkusi savu softī pinciņu!” (softy pink – maigi rozā)

Minam skolotāju sagatavotās mīklas par kokiem – katrs bērns izlozē vienu lapiņu uz kuras ir mīkla vai atminējums – bērns lasa/uzdod mīklu, pārējie mēģina atminēt un atrast pareizās mīklas atminējuma kartīti. Savieno tās.

  • “Valentīndiena”

Tiek gatavoti rotājumi.

Bērni uz izgrieztas sirsniņas zīmē savu visdārgāko lietu. (Kādam tā ir ģimene, kādam savs uzticamais draugs – suns, kādam poniji…, viela pārdomām un sarunām)

 

 Sagatavoja: 9.grupas skolotāja Santa LAZDIŅA

Skip to content