Pavasaris – īstais laiks, lai dotos dabā, brīnītos par visu, kas rada zinātkāri, vēlmi izzināt un sajust pasauli ar visām piecām maņām.
4. grupas bērni visu trīs pavasara mēnešu garumā ir veidojuši stāstus par sev interesējošām un izzinošam tēmām.
Martā – dodoties dabā noskaidro, kas tuvējā apkārtnē liecina par pavasara iestāšanos, pilnveido zināšanas par ūdeni, veido stāstus par ūdenskrātuvēm. Ir pienācis īstais brīdis domāt par organisma stiprināšanu ar vitamīniem, ūdens nepieciešamību cilvēkam, lai uzturētu normālu un veselīgu dzīvesveidu. Izzina dažādus interesantus vēsturiskus un mūsdienīgus faktus par dinozauru dzīvi, Baltijas jūru, kas rosina jaunām un sev interesējošām tēmām.
Aprīlis – pētām un stāstām, no kā sastāv mūsu ķermenis, kā tas kalpo mums dienu un nakti, lai varētu veikt ikdienas darbības – domāt, kustēties, ēst, elpot, dzirdēt, redzēt. Izzinām Lieldienu tradīcijas un piedalāmies aktivitātēs kopā ar Lieldienu zaķiem, dalāmies pieredzē, emocijās.
Maijs – stāstām par savu māmiņu, ģimeni, saviem draugiem, atceramies spilgtākos gada notikumus bērnudārzā. Dodoties dabā, vērojam un dalāmies pieredzē, piedalāmies kukaiņu mājas izveidē, Ģimeņu dienas pasākumā, permakultūras dobes izveidē, āra izglītības dienā “Ballītē pie Medūzas”. Turpinām runāt par emocijām, sveicam savus grupas draugus, kas rudenī dosies uz skolu un gaidām vasaru, lai turpinātu veidot vasaras stāstu.
Sagatavoja 4.grupas skolotājas : Ilze HOLLA, Lusine PETROSJANA- GOLUBEVA