Pavasarim atnākot, 1. grupas bērni čakli rosījās un piedalījās projektā “Skaties kā no sēklas izaug augs”.
Tika saņemta kaste ar podiņiem, zemi, sēklām, lai katrs bērns spētu iestādīt un skatīties, kā izaug tieši viņa iestādītā sēkliņa. Šajā procesā ikviens grupas bērns izrādīja iniciatīvu un spēju būt atbildīgam par savu iestādīto sēkliņu – to laistot, vērojot kā izlien zaļais asniņš un turpināt par to rūpēties arī tad, kad maija beigās bērni dosies vasaras brīvlaikā, paņemot podiņu līdz uz mājām.
Ja viena grupas palodze bija aizņemta ar tomātu stādiem, tad uz otras bija sasēti zirņi. Zirņu ražas novākšana bija visinteresantākais process, kurā dominēja matemātikas mācību joma. Kā viens no uzdevumiem bija zirņu pākšu sašķirošana pēc lielumiem, pākšu izšķīšana un zirņu saskaitīšana katrā pākstī. Zirņu šķīšana prasīja pirkstu veiklību, bet ražas novākšana vērību, jo pākstis bija labi paslēpušās starp lapām. Beigās šī aktivitāte beidzās ar zirņu degustāciju, jo savi izaudzētie zirņi bija visgaršīgākie.
Šādi, praktiski darbojoties apgūtās zināšanas, bērniem paliek atmiņā ilgstoši.
Sagatavoja: 1.grupas skolotāja Dace SKAISTKALNE