Šī gada nogalē pašvaldības administratīvajā ēkā Dārza ielā 11, Alūksnē, darbu sāks valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs.
Jaunajā klientu apkalpošanas centrā privātpersonas un uzņēmēji varēs saņemt informāciju un konsultācijas par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī Lauku atbalsta dienesta (LAD), Valsts zemes dienesta (VZD), Valsts ieņēmumu dienesta (VID) un Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) ekspertu konsultācijas un pakalpojumus.
Klientiem tiks sniegts konsultatīvs un praktisks atbalsts portāla latvija.lv e-pakalpojumu lietošanā, darbā ar datoru, e-parakstu, e-adresi. Klientu apkalpošanas centra mērķis ir vienuviet nodrošināt ērti pieejamus valsts iestāžu un pašvaldības sniegtos pakalpojumus visiem interesentiem.
Ērtākai pakalpojumu saņemšanai ierīkos klientu plūsmas regulēšanas sistēmu ar rindu mašīnu. Apmeklētājiem būs iespēja klientu apkalpošanas centra telpās tikties ar pašvaldības speciālistiem, lai risinātu interesējošos jautājumus un nebūtu vajadzīgais speciālists jāmeklē pa kabinetiem.
Taupīt laiku un naudu, apmeklējot vienu klientu apkalpošanas centru tā vietā, lai saņemtu sev nepieciešamos pakalpojumus atsevišķi katru savā valsts vai pašvaldības iestādē – tā ir priekšrocība, ko piedāvā Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri.
Klientu apkalpošanas centra izveidei ir izlietots Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas piešķirtais finansējumu 46377,92 eiro apmērā.