Pakalpojumi un norēķini tiešsaistē — jaunā realitāte - Alūksnes novads

Pakalpojumi un norēķini tiešsaistē — jaunā realitāte

Jau devīto mēnesi SIA “ALŪKSNES NAMI” klienti rēķinu saņemšanai un saziņai izmanto tiešsaistes vietni Bill.me. Par sadarbības gaitu un pakalpojuma lietošanu ārkārtējās situācijas laikā stāsta uzņēmuma valdes loceklis Armands Musts un Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva.

Bill.me sniedz iespēju lietotājam sekot līdzi savas mājsaimniecības uzturēšanas izmaksām, veikt rēķinu apmaksu, kontrolēt un noziņot patērētā ūdens vai siltuma daudzumu, kā arī pieņemt savlaicīgus lēmumus, pamatojoties uz informāciju no pakalpojuma sniedzēja. Tā ir pieejama gan kā tiešsaistes vietne datorā vai planšetdatorā, gan kā mobilā lietotne.

“Mūsdienīgas tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platformas ieviešana tika uzsākta, lai nodrošinātu mūsu klientiem arvien labāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot uzņēmuma darba procesus. Galvenie uzlabojumi − esošo risinājumu papildināšana ar jaunākiem, ērtākiem un efektīvākiem instrumentiem,” stāsta SIA “ALŪKSNES NAMI” valdes loceklis Armands Musts.

Kā vienu no lielākajiem sasniegumiem Bill.me projektu vadītāja Alisa Dudareva uzsver plašu vietnes piedāvāto risinājumu klāstu: “Liels izaicinājums bija izveidot vietni, kas būtu noderīga lielākajai daļai lietotāju, jo nav iespējams izveidot vienotu rīku, kas derētu absolūti visiem. Sadarbībā ar dažādu nozaru pārstāvjiem mums izdevās iestrādāt Bill.me vietnē visas nepieciešamās funkcionālās iespējas, un lielākā daļa no tām ir bezmaksas. Ņemot vērā, cik ilgs laiks iepriekš bija nepieciešams, lai nodotu un apstrādātu skaitītāju rādījumus,  mēs izveidojām atsevišķu sadaļu, kurā var ērti un ātri noziņot rādījumus. Uzskatu, ka ikvienam lietotājam jāizvērtē, kā jau esošās tehnoloģiskās iespējas izmantot savā labā visefektīvāk”.

Gandrīz 70 % Latvijas iedzīvotāju ir kļuvis svarīgi, ka uzņēmumu preces un pakalpojumus var saņemt tiešsaistē, liecina Finanšu nozares asociācijas maijā veiktais pētījums Latvijas iedzīvotāju vidū.

“Svarīgi, ka, mainoties ikdienas paradumiem un pieaugot pakalpojumu saņemšanai tiešsaistē, iedzīvotāji izvēlas elektroniskus maksājumu veidus. Bill.me vietne piedāvā visdrošāko maksājumu tehnoloģiju, jo ir verificēts Visa un MasterCard maksājumu sistēmu partneris, un pilnībā atbilst visaugstākajiem drošības standartiem,” norāda A. Dudareva.

“Esam gandarīti, ka ar platformas izstrādātāju bija panākta vienošanās par pakalpojuma bezmaksas pieslēgšanu, izmantošanu un integrāciju mūsu grāmatvedības programmā. Tas nozīmē, ka uzņēmums un klienti izmanto jaunākās paaudzes tehnoloģijas risinājumu, neieguldot savus līdzekļus,” saka A. Musts.

Situācija ar Covid-19 ir pierādījusi, ka uzņēmumos veiktajos procesos ir jābūt vienkāršai un efektīvai norēķinu un saziņas sistēmai, kas spēj nodrošināt darbu un pakalpojumu sniegšanu attālināti.

“Bill.me ieviešanas rezultātā SIA “ALŪKSNES NAMI” darbs kļuva operatīvāks, efektīvāks un iedzīvotājiem pieejamāks. Tāpat ārkārtas situācijā ļoti vienkārša bija skaitītāju rādījumu nodošana, rēķinu saņemšana un to apmaksa, neizejot no mājas visu varēja izdarīt pāris minūtēs,” saka Armands Musts.

Klientus, kas pašreiz neizmanto Bill.me, aicinām reģistrēties, uz e-pasta adresi aluksnes.nami@aluksnesnami.lv iesūtot šādu informāciju: vārds, uzvārds, īpašuma adrese. Reģistrācija, rēķinu saņemšana, skaitītāju rādījumu nodošana Bill.me vietnē ir BEZ MAKSAS.

Skip to content