No 1. decembra VID klientu apkalpošanu klātienē pārtrauc - Alūksnes novads

No 1. decembra VID klientu apkalpošanu klātienē pārtrauc

 Attīstoties iedzīvotāju digitālajām prasmēm, aizvien mazāka kļūst nepieciešamība Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumu klātienes pieteikšanai, tādēļ dienests pieņēmis lēmumu pārtraukt klātienes pakalpojumu sniegšanu Alūksnē.

 

 Kopš 2022. gada 15. marta VID veiksmīgi izmanto Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) tīkla piedāvāto e-pilnvarotā pakalpojumu, kad klientu apkalpošanas centra darbinieks klienta vārdā Elektroniskajā deklarēšanās sistēmā piesaka tādus pakalpojumus kā gada ienākumu deklarācijas iesniegšana un izmaiņu veikšana algas nodokļa grāmatiņas datos. Alūksnes novadā tas ir iespējams Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, kas atrodas pašvaldības administratīvajā ēkā Dārza ielā 11, Alūksnē.

 VID klientiem Alūksnes VPVKAC būs pieejams arī “attālinātā ierēdņa” pakalpojums, kas tiešsaistē videozvana režīmā iedzīvotājiem ļauj sazināties ar valsts iestādes darbinieku.

Skip to content