Aicinām aktīvāk izmantot pakalpojumu “Attālinātais ierēdnis” - Alūksnes novads

Aicinām aktīvāk izmantot pakalpojumu “Attālinātais ierēdnis”

Jau kādu laiku divos Alūksnes novada valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros Alūksnē un Pededzē ir pieejams pakalpojums “Attālinātais ierēdnis”, ar kura palīdzību iedzīvotāji var sazināties ar vairāku valsts iestāžu speciālistiem. Tā ir iespēja izrunāt aktuālos jautājumus “aci pret aci” ar speciālistu tiešsaistē, ietaupot laiku un līdzekļus, lai brauktu uz tuvāko attiecīgās valsts iestādes klientu apkalpošanas centru, piemēram, Valmierā.

 

Šobrīd ir pieejama attālināta konsultācija:

  • par Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) četriem pakalpojumiem: vecuma pensiju, slimības pabalstu, invaliditātes pensiju  un vecāku pabalstu;
  • par Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumu par kapitāla pieaugumu situācijās, kad tiek pārdots vai kā citādi jaunam īpašniekam nodots personīgais nekustamais īpašums;
  • fiziskai personai no Valsts zemes dienesta (VZD) speciālistiem par visiem dienesta pakalpojumiem.

 

Lai saņemtu šādu pakalpojumu, klientam jādodas uz Alūksnes vai Pededzes klientu apkalpošanas centru, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu – pasi vai eID karti. Pēc tam kopīgi ar klientu apkalpošanas speciālistu jāvienojas par konsultācijas datumu un laiku. Konsultācijas dienā klientam būs sagatavota ērta darbavieta un nodrošināta video un audio saslēgšanās ar speciālistu, lai konsultācijas laikā varētu viens otru redzēt, dzirdēt un pilnvērtīgi sarunāties. Sarunas laikā ir iespējams uzrādīt speciālistam līdzi paņemtos dokumentus, pārskatīt dažādu noteikumu prasības, jo pilnībā ir nodrošināta šādam procesam nepieciešamā tehnika.

Aicinām iedzīvotājus aktīvāk izmantot šo iespēju.

 

Viktorija Avota
Alūksnes novada pašvaldības
Centrālās administrācijas Kancelejas vadītāja

Skip to content