Alūksnes novada pašvaldība ir vērsusies pie VAS “Latvijas Pasts” ar lūgumu atjaunot Alūksnes pasta nodaļas darba laiku sestdienās, lai nodrošinātu ērtāku sasniedzamību novada iedzīvotājiem.
Pašvaldība ir saņēmusi atbildi no VAS “Latvijas Pasts”, kurā uzņēmums norāda, ka Alūksnes pasta nodaļas darba laiku sestdienās tomēr neatjaunos.
No “Latvijas Pasta” saņemtajā vēstulē skaidrots, ka pirms noteikt izmaiņas Alūksnes pasta nodaļas darba laikā, pasts izvērtējis apmeklētāju skaita dinamiku un veikto darījumu apjomu. Šī gada pirmā pusgada rādītāji, salīdzinot tos ar 2023. gada rādītājiem, liecinājuši par pieprasījuma samazināšanos sestdienās par 33%.
Piedāvā pakomātu iespējas
Mainoties klientu paradumiem, aizvien vairāk iedzīvotāju sūtījumus saņem un nosūta, izmantojot pakomātus. Alūksnē šobrīd ir pieejami trīs “Latvijas Pasta” pakomāti, kas atrodas pie tirdzniecības vietām, kur ikdienā ir lielāka iedzīvotāju plūsma: Pils ielā 9b, pie veikala “Maxima” un Pils ielā 38a, pie veikala “Top”, kā arī Latgales ielā 3b, pie veikala “Mājai un Dārzam”. Pakomāti, kuros integrēta arī vēstuļu kastītes funkcija, klientiem ir pieejami katru dienu visu diennakti, tā sniedzot iespēju iedzīvotājiem izvēlēties ērtāko pakalpojuma saņemšanas laiku.
“Pastnieks mājās”
Lai nodrošinātu pasta un maksājumu pakalpojumu pieejamību klientiem izdevīgā, drošā un ērtā veidā, “Latvijas Pasts” piedāvā pakalpojumu “Pastnieks mājās”. Pastnieka vizīte ārpus Alūksnes ir bez maksas. Secīgi, pastnieks pēc pieprasījuma ierodas klienta dzīvesvietā nākamajā darba dienā laikā no plkst. 8.00 līdz 16.30 un sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu. Pakalpojumu “Pastnieks mājas” var pieteikt, zvanot pa tālruni 27008001 Klientu atbalsta komandas darba laikā no plkst. 8.00 līdz 20.00 darba dienās un no plkst. 9.00 līdz 17.00 sestdienās, svētdienās.