Vakances pašvaldībā

 

Alūksnes novada pašvaldības, reģistrācijas kods 90000018622
Strautiņu pamatskola
izsludina pretendentu pietiekšanos uz kurinātāja amatu Strautiņu pamatskolā un pirmsskolā (summētais darba laiks ar atskaites periodu 4 mēneši)
(uz noteiktu laiku - apkures sezonu)

Galvenie darba pienākumi:

  • apkures katla pastāvīga uzturēšana darba kārtībā un kurināšana ar malku, nodrošinot telpās, kurās uzturas bērni, MK noteikumos Nr.890 “Higiēnas prasības bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējiem un izglītības iestādēm, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu” noteikto gaisa temperatūru;
  • apkures katla un krāšņu tīrīšana;
  • apkures iekārtas aparatūras rādītāju kontrole saskaņā ar apkures katla ekspluatācijas noteikumiem;
  • malkas sagatavošana, vešana;
  • kurtuves, tās apkārtnes un malkas šķūņa uzturēšana kārtībā.

Prasības:
- vispārējā vidējā vai profesionālā vidējā izglītība;
- apkures krāšņu kurinātāja apliecība uzskatāma par priekšrocību;
pieredze profesijā uzskatāma par priekšrocību;
- spēja patstāvīgi plānot darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- augsta pienākuma un atbildības sajūta par veicamo darbu;
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes.

Amatam noteiktā mēnešalga - vienas stundas tarifa likme - 3,2289 EUR (bruto)

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Strautiņu pamatskola  informē, ka:

  • jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība.

CV, motivācijas vēstuli, izglītību un amata kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2022.gada 30.septembrim plkst. 12.00 nosūtīt pa e-pastu: skola.strautini@aluksne.lv , pa pastu vai nogādāt personīgi – Strautiņu pamatskola, Strautiņi, Alsviķu pag., Alūksnes nov.,  LV-4333
Kontaktpersona: Ingrīda PEDECE, t.25615640


Sabiedrība ar ierobežotu atbildību ALŪKSNES NAMI”
Reģistrācijas Nr.40003410625

Rūpniecības iela 4, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301

Tālrunis 64321456, e-pasts
info@aluksnesnami.lv
Vakance: Santehniķis

1. Piedāvājām:
1.1. Stabilu un regulāru atalgojumu;

1.2. Sociālās garantijas;

1.3. Darba apģērbu un inventāru;

1.4. Akorda alga atkarībā no padarītā. Vidēji 900-1400/BRUTO

2. Prasības:
2.1. B autovadītāja apliecība;

2.2. Praktiskā darba pieredze santehniķa amatā;

2.3. Augsta atbildības sajūta;

2.4. Pozitīva un godīga attieksme pret darbu un kolēģiem.

2.5. Vēlama vidējā profesionāla izglītība

3. Pienākumi:
3.1. Veikt iekšējo un ārējo ūdensvadu un kanalizācijas, apkures sistēmu
uzturēšanu un remontu

Pieteikumu sūtīt līdz 05.10.2022.
info@aluksnesnami.lv
vai Rūpniecības iela 4, Alūksne.
Papildus informācija: 64321456 vai 27867077.


Alūksnes novada pašvaldības, reģistrācijas kods 90000018622
struktūrvienība Malienas pirmsskolas izglītības iestāde “Mazputniņš”
izsludina pretendentu pietiekšanos uz kurinātāja amatu (summētais darba laiks)
(uz noteiktu laiku - apkures sezonu)

Galvenie darba pienākumi:

  • apkures katla pastāvīga uzturēšana darba kārtībā un kurināšana ar malku, nodrošinot telpās, kurās uzturas bērni, MK noteikumos Nr.890 “Higiēnas prasības bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējiem un izglītības iestādēm, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu” noteikto gaisa temperatūru;
  • apkures katla un skursteņa tīrīšana;
  • apkures iekārtas aparatūras rādītāju kontrole saskaņā ar apkures katla ekspluatācijas noteikumiem;
  • malkas sagatavošana, nešana;
  • kurtuves, tās apkārtnes un malkas šķūņa uzturēšana kārtībā.

Prasības:
- vispārējā vidējā vai profesionālā vidējā izglītība;
- apkures krāšņu kurinātāja apliecība uzskatāma par priekšrocību;
pieredze profesijā uzskatāma par priekšrocību;
- spēja patstāvīgi plānot darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- augsta pienākuma un atbildības sajūta par veicamo darbu;
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes.

Amatam noteiktā mēnešalga - vienas stundas tarifa likme - 3,2289 EUR (bruto)

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Malienas pirmsskolas izglītības iestāde Mazputniņš”  informē, ka:

  • jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība.

CV, motivācijas vēstuli, izglītību un amata kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2022.gada 29.septembrim plkst. 12.00 nosūtīt pa e-pastu: mazputnins@aluksne.lv , pa pastu vai nogādāt personīgi – Malienas pirmsskolas izglītības iestādē “Mazputniņš”, Brenci, Malienas pagastā, Alūksnes novadā, LV-4359.
Kontaktpersona: Ieviņa Āboltiņa, t.26327526.


Alūksnes novada pašvaldības, reģistrācijas kods 90000018622
iestāde MALIENAS PAGASTA PĀRVALDE
izsludina pretendentu pietiekšanos uz vakanto kurinātāju amatu (1.0 slodze)
(uz noteiktu laiku no 2022.gada 17.oktobra līdz 2023.gada 30.aprīlim) 

Prasības:

  • vidējā vai vidējā profesionālā izglītība;
  • nepieciešama katliekārtu operatora apliecība;
  • pieredze profesijā uzskatāma par priekšrocību;

Galvenie darba pienākumi:

  • kurināt katlus ar malku atbilstoši apkures katlu ekspluatācijas instrukcijai;
  • veikt regulāras pārbaudes apkures sistēmā, kontrolēt mēraparātu rādījumus, ja nepieciešams- atgaisot radiatorus.

Summētais darba laiks ar stundas tarifa likmi 3.2289 EUR.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Malienas pagasta pārvalde informē, ka:

  • jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība.

CV un amata kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2022.gada 3.oktobrim plkst.12:00 nosūtīt pa e-pastu maliena@aluksne.lv, pa pastu vai nogādāt personīgi  Malienas pagasta pārvaldē, „Brenci”, Brencos, Malienas pagastā, Alūksnes novadā, LV-4359.
Kontaktpersona: Svetlana Prenka-Mihailova,  mob. 26426090.


Alūksnes novada pašvaldības, reģistrācijas kods 90000018622
iestāde Veclaicenes un Ziemera pagastu apvienības pārvalde
izsludina pretendentu pietiekšanos uz vakanto kurinātāja amatu (1,0 slodze)
(uz noteiktu laiku līdz 2023.gada 30.aprīlim)

Galvenie darba pienākumi: apkures nodrošināšana, kurināšana ar granulām, apkures iekārtu (granulu katli) apkalpošana un citi darbi. Sekot apkures iekārtu kontroles aparatūras rādītājiem saskaņā ar katlu ekspluatācijas noteikumiem un instrukcijām. Veikt apkures iekārtu uzturēšanu pastāvīgā darba kārtībā.

Prasības:
- vispārējā vidējā vai profesionālā vidējā izglītība;
- apkures krāšņu kurinātāja apliecība uzskatāma par priekšrocību;
- pieredze profesijā uzskatāma par priekšrocību;
- spēja patstāvīgi plānot darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- augsta pienākuma un atbildības sajūta par veicamo darbu;
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes.

Amatam noteiktā mēnešalga 543,00 EUR

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.pantu, Veclaicenes un Ziemera pagastu apvienības pārvalde informē, ka:

  • jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība.

CV un amata kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2022.gada 30. septembrim plkst. 10.00 var nosūtīt pa e-pastu vzpap@aluksne.lv, pa pastu vai nogādāt personīgi – Veclaicenes un Ziemera pagastu apvienības pārvaldē, “Pagastmājā”, Māriņkalnā, Ziemera pagastā, Alūksnes novadā, LV-4332.
Kontaktpersona: Iveta Vārtukapteine, t.29379590


 

 

Alūksnes novada Kultūras centrs
reģistrācijas kods 90000019295
izsludina pretendentu pieteikšanos uz vakanto JAUNLAICENES PAGASTA AMATIERTEĀTRA REŽISORA (profesijas kods – 2654 11) amatu

Galvenie darba pienākumi: Plānot un organizēt Alūksnes novada Kultūras centra Jaunlaicenes pagasta amatierteātra darbību.

Prasības pretendentiem:

  • augstākā vai vidējā profesionālā izglītība;
  • pozitīva attieksme pret veicamo darbu;
  • augsta pienākuma un atbildības sajūta par veicamo darbu;
  • labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

Amatam noteiktā mēnešalga  105,75 EUR (darba slodze 0,15).

Pieteikuma vēstuli, izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV), iesniegt līdz 2022. gada 29. septembra plkst. 10.00, nosūtot uz e-pastu sanita.berzina@aluksne.lv vai iesniegt personīgi Alūksnes novada Kultūras centra administrācijā, Brūža ielā 7, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301.

Kontaktpersona: Sanita BĒRZIŅA T.64322105; Mob.26590320.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25. pantu, Alūksnes novada Kultūras centrs informē, ka:

  • jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība.

ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
izsludina atklātu konkursu uz  pašvaldības kapitālsabiedrības SIA “Alūksnes enerģija” VALDES LOCEKĻA amatu

Valdes locekļa pienākums ir vadīt un pārstāvēt kapitālsabiedrību atbilstoši kapitālsabiedrības statūtiem, pilnvarojuma līgumam un normatīvo aktu prasībām.

Valdes locekļa amata kandidātam ir izvirzītas šādas obligātās minimālās prasības:

  • valsts valodas (vismaz C1 līmenis) un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātnēs, inženierzinātnēs vai citā Sabiedrības komercdarbības jomā;
  • vismaz divu gadu pieredze līdzvērtīgā vadošā amatā kapitālsabiedrības darbības jomā, vai vismaz divu gadu pieredze līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus (pieredze kapitālsabiedrības vadošā amatā, kas darbojas Sabiedrības komercdarbības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • nevainojama reputācija.

Papildus prasības:

  • izpratne un zināšanas par kapitālsabiedrības darbības (siltumenerģijas ražošana, pārvade un tirdzniecība) jomu;
  • izpratne un zināšanas par pašvaldības darbu kopumā, par pašvaldības kapitālsabiedrību

darbību un to pārvaldi, t.sk. kapitālsabiedrības darbības stratēģijas plānošanu un realizēšanu;

  • izpratne un zināšanas par administratīvo un finanšu vadību, pieredze iestādes finanšu līdzekļu plānošanā un racionālā izmantošanā;
  • pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā;
  • zināšanas un pieredze publisko iepirkumu organizēšanā;
  • labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes;
  • ir B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem un apņemas ievērot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasības un noteiktos ierobežojumus, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.

Nepieciešamās kompetences:

  • stratēģiskais redzējums;
  • plānošana un organizēšana;
  • orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
  • lēmumu pieņemšana un atbildība;
  • pārmaiņu vadīšana

Nominācijas procesā nevar piedalīties un par kandidātu/-i uz valdes locekļa amatu kļūt persona, uz kuru attiecas Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtajā daļā noteiktie ierobežojumi, kas liedz ieņemt valdes locekļa amatu.

Kandidātam jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

  • personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītas izglītības, pieredzes un prasmju esamību (lūdzam izmantot pievienoto formu);
  • dzīves gājuma un pieredzes aprakstu jeb CV (Curriculum Vitae, vēlams sagatavots atbilstoši Europass CV standarta formai), iekļaujot pašvērtējumu par valodas zināšanām, norādot būtiskāko informāciju par pēdējās darba vietas /vadīto uzņēmumu darbības jomu, kandidāta atbildību un pienākumiem un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, norādot informāciju par B kategorijas autovadītāja apliecības esamību un kontaktinformāciju par personām, no kurām var iegūt atsauksmes (vismaz par pēdējo darba vietu);
  • personīgi vai elektroniski parakstītu apliecinājumu (lūdzam izmantot pievienoto formu), apliecinot atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām un, ka kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem un piekrīt ievērot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasības un noteiktos ierobežojumus, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā;
  • izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);
  • valsts valodas prasmes apliecības kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei (C1 līmenis) (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
  • citu dokumentu kopijas, ko kandidāts uzskata par nepieciešamu pievienot, kas apliecinātu izvirzīto prasību izpildi.

Pieteikuma dokumentus, ievietotus slēgtā aploksnē ar norādi “Pieteikums SIA “Alūksnes enerģija” valdes locekļa amatam” var iesnieg:

  • Alūksnes novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, 1.stāvā darba dienās (pirmdien no 8.00 - 17.30, otrdien, trešdien, ceturtdien no plkst.8.00 - 17.00, piektdien no plkst.8.00 – 16.30);
  • nosūtot pa pastu uz adresi: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301;
  • elektroniskā dokumenta veidā, kas sagatavots atbilstoši norādītajām prasībām, parakstīts elektroniski saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: dome@aluksne.lv

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz līdz 2022.gada 30.septembrim plkst. 16:00

SIA “Alūksnes enerģija” valdes locekļa atlase un atbilstības vērtēšana notiks divās kārtās un to īstenos ar SIA “Alūksnes enerģija” kapitāla daļu turētāja pārstāvja rīkojumu izveidota Nominācijas komisija šādā sastāvā: komisijas priekšsēdētājs Druvis Tomsons – Alūksnes novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumos, Tautsaimniecības komitejas priekšsēdētājs; komisijas locekļi: Inga Grizāne – Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas Kancelejas personāla speciāliste; Valentīna Fedotova – Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas Grāmatvedības vadītāja – galvenā grāmatvede; Artis Sviklis – SIA “Rūpe” valdes loceklis; neatkarīgs eksperts ar balsstiesībām – Dzintars Jaunzems– AS “Balvu enerģija” padomes loceklis.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, Nominācijas komisija lūgs piecu darba dienu laikā iesniegt un prezentēt (līdz 10 min) redzējumu par SIA “Alūksnes enerģija” darbības organizēšanu un attīstības prioritātēm, ņemot vērā kapitālsabiedrībai izvirzītos vispārējos stratēģiskos mērķus, norādot svarīgākās darbības mērķu sasniegšanai un izaicinājumu risināšanai. Informācija par kapitālsabiedrību pieejama www.aluksnesenergija.lv ;

Valdes locekļa mēneša atlīdzība tiek noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2020.gada 4.februāra noteikumiem Nr. 63 “Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru”.

Valdes locekļa mēneša atlīdzība pirms nodokļu nomaksas  - 2 107 EUR

Ar izraudzīto kandidātu tiks slēgts pilnvarojuma līgums par valdes locekļa pienākumu izpildi.

Ar informācija par situāciju SIA “Alūksnes enerģija”, tās stratēģiju (kopsavilkumu), mērķiem un izaicinājumiem var iepazīties šeit

Kontaktpersona: Nominācijas komisijas priekšsēdētājs Druvis Tomsons, tālr.29415118

Alūksnes novada pašvaldība, kā personas datu apstrādes pārzinis, informē, ka kandidātu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu, lai nodrošinātu šīs kandidātu atlases norisi. Piesakoties konkursam uz vakanto valdes locekļa amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei konkursa mērķim – kandidātu atlases nodrošināšanai.

Pieteikuma veidlapa

Apliecinājuma veidlapa


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBA
reģistrācijas numurs 90000018622
izsludina atklātu konkursu uz  pašvaldības kapitālsabiedrības SIA “Alūksnes nami” VALDES LOCEKĻA amatu

 

Valdes locekļa pienākums ir vadīt un pārstāvēt kapitālsabiedrību atbilstoši kapitālsabiedrības statūtiem, pilnvarojuma līgumam un normatīvo aktu prasībām.

Valdes locekļa amata kandidātam ir izvirzītas šādas obligātās minimālās prasības:

  • valsts valodas (vismaz C1 līmenis) un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātnēs, inženierzinātnēs vai nekustamā īpašuma pārvaldīšanas jomā;
  • vismaz divu gadu pieredze līdzvērtīgā vadošā amatā kapitālsabiedrības darbības jomā, vai vismaz divu gadu pieredze līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus (pieredze kapitālsabiedrības vadošā amatā, kas darbojas Sabiedrības komercdarbības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību);
  • nevainojama reputācija.

Papildus prasības:

  • izpratne un zināšanas par kapitālsabiedrības darbības (nekustamo īpašumu pārvaldīšana un apsaimniekošana) jomu;
  • izpratne un zināšanas par pašvaldības darbu kopumā, par pašvaldības kapitālsabiedrību

darbību un to pārvaldi, t.sk. kapitālsabiedrības darbības stratēģijas plānošanu un realizēšanu;

  • izpratne un zināšanas par administratīvo un finanšu vadību, pieredze iestādes finanšu līdzekļu plānošanā un racionālā izmantošanā;
  • pieredze un izpratne Eiropas Savienības projektu realizēšanā;
  • zināšanas un pieredze publisko iepirkumu organizēšanā;
  • labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes;
  • ir B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem un apņemas ievērot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasības un noteiktos ierobežojumus, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.

Nepieciešamās kompetences:

  • stratēģiskais redzējums;
  • plānošana un organizēšana;
  • orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
  • lēmumu pieņemšana un atbildība;
  • pārmaiņu vadīšana

Nominācijas procesā nevar piedalīties un par kandidātu/-i uz valdes locekļa amatu kļūt persona, uz kuru attiecas Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtajā daļā noteiktie ierobežojumi, kas liedz ieņemt valdes locekļa amatu.

Kandidātam jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

  • personīgi vai elektroniski parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītas izglītības, pieredzes un prasmju esamību (lūdzam izmantot pievienoto formu);
  • dzīves gājuma un pieredzes aprakstu jeb CV (Curriculum Vitae, vēlams sagatavots atbilstoši Europass CV standarta formai), iekļaujot pašvērtējumu par valodas zināšanām, norādot būtiskāko informāciju par pēdējās darba vietas /vadīto uzņēmumu darbības jomu, kandidāta atbildību un pienākumiem un nozīmīgākajiem sasniegumiem attiecīgajā uzņēmumā, norādot informāciju par B kategorijas autovadītāja apliecības esamību un kontaktinformāciju par personām, no kurām var iegūt atsauksmes (vismaz par pēdējo darba vietu);
  • personīgi vai elektroniski parakstītu apliecinājumu (lūdzam izmantot pievienoto formu), apliecinot atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām un, ka kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem un piekrīt ievērot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasības un noteiktos ierobežojumus, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā;
  • izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);
  • valsts valodas prasmes apliecības kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei (C1 līmenis) (izņemot personas, kuras ieguvušas augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
  • citu dokumentu kopijas, ko kandidāts uzskata par nepieciešamu pievienot, kas apliecinātu izvirzīto prasību izpildi.

Pieteikuma dokumentus, ievietotus slēgtā aploksnē ar norādi “Pieteikums SIA “Alūksnes nami” valdes locekļa amatam” var iesnieg:

  • Alūksnes novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, 1.stāvā darba dienās (pirmdien no 8.00 - 17.30, otrdien, trešdien, ceturtdien no plkst.8.00 - 17.00, piektdien no plkst.8.00 – 16.30);
  • nosūtot pa pastu uz adresi: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301;
  • elektroniskā dokumenta veidā, kas sagatavots atbilstoši norādītajām prasībām, parakstīts elektroniski saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: dome@aluksne.lv

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz līdz 2022.gada 30.septembrim plkst. 16:00

SIA “Alūksnes nami” valdes locekļa atlase un atbilstības vērtēšana notiks divās kārtās un to īstenos ar SIA “Alūksnes nami” kapitāla daļu turētāja pārstāvja rīkojumu izveidota Nominācijas komisija šādā sastāvā: komisijas priekšsēdētājs Druvis Tomsons – Alūksnes novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieks tautsaimniecības jautājumos, Tautsaimniecības komitejas priekšsēdētājs; komisijas locekļi: Inga Grizāne – Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas Kancelejas personāla speciāliste; Valentīna Fedotova – Alūksnes novada pašvaldības Centrālās administrācijas Grāmatvedības vadītāja – galvenā grāmatvede; Artis Sviklis – SIA “Rūpe” valdes loceklis; neatkarīgs eksperts ar balsstiesībām - Aigars Vīvuliņš – SIA “Smiltenes NKUP” valdes loceklis.

Kandidātiem, kuri tiks virzīti otrajai vērtēšanas kārtai, Nominācijas komisija lūgs piecu darba dienu laikā iesniegt un prezentēt (līdz 10 min) redzējumu par SIA “Alūksnes nami” darbības organizēšanu un attīstības prioritātēm, ņemot vērā kapitālsabiedrībai izvirzītos vispārējos stratēģiskos mērķus, norādot svarīgākās darbības mērķu sasniegšanai un izaicinājumu risināšanai. Informācija par kapitālsabiedrību pieejama www.aluksnesnami.lv ;

Valdes locekļa mēneša atlīdzība tiek noteikta atbilstoši Ministru kabineta 2020.gada 4.februāra noteikumiem Nr. 63 “Noteikumi par publiskas personas kapitālsabiedrību un publiski privāto kapitālsabiedrību valdes un padomes locekļu skaitu, kā arī valdes un padomes locekļu mēneša atlīdzības maksimālo apmēru”.

Valdes locekļa mēneša atlīdzība pirms nodokļu nomaksas  - 2 107 EUR

Ar izraudzīto kandidātu tiks slēgts pilnvarojuma līgums par valdes locekļa pienākumu izpildi.

Ar informācija par situāciju SIA “Alūksnes nami”, tās stratēģiju (kopsavilkumu), mērķiem un izaicinājumiem var iepazīties šeit

Kontaktpersona: Nominācijas komisijas priekšsēdētājs Druvis Tomsons 29415118

Alūksnes novada pašvaldība, kā personas datu apstrādes pārzinis, informē, ka kandidātu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti pamatojoties uz Fizisko personu datu apstrādes likuma 25.panta pirmo daļu, lai nodrošinātu šīs kandidātu atlases norisi. Piesakoties konkursam uz vakanto valdes locekļa amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei konkursa mērķim – kandidātu atlases nodrošināšanai.

Pieteikuma veidlapa

Apliecinājuma veidlapa


 

 

Skip to content