Vakances pašvaldībā - Alūksnes novads

Vakances pašvaldībā

 

Alūksnes novada pašvaldības, reģistrācijas Nr. 90000018622, iestāde „SPODRA”
izsludina pretendentu pieteikšanos uz vakanto TRAKTORA VADĪTĀJA Amatu (1 slodze)
(uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi: Vadīt traktoru un veikt traktortehnikas un agregātu remontus un tehniskās apkopes. Nodrošināt sporta būvju un teritoriju sakopšanu, apsaimniekošanu, labiekārtošanu, ietvju un ielu tīrību, zāles pļaušanu pilsētas teritorijā.

Prasības pretendentam:

  • vidējā vai vidējā profesionālā tehniskā izglītība;
  • traktortehnikas vadītāja apliecība;
  • iepriekšējā darba pieredze līdzvērtīgā amatā;
  • labas darba plānošanas prasmes un spēja veikt darbu patstāvīgi;
  • augsta pienākuma un atbildības sajūta;
  • pozitīva attieksme pret veicamo darbu;
  • Vēlama „B” kategorijas autovadītāja apliecība.

Iesniedzamie dokumenti:

  • motivēts pieteikums latviešu valodā brīvā formā;
  • izglītības un profesionālās darbības apraksts (CV)

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pašvaldības iestāde “Spodra” informē, ka:

  • jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi;
  • iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība.

Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”

Amatam noteiktā mēnešalga   920,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas), pārbaudes laikā 828,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

CV un motivētu pieteikumu aicinām sūtīt uz e-pastu spodra@aluksne.lv, vai nogādāt personīgi pašvaldības iestādē “SPODRA”, Brūža ielā 1, Alūksnē,  LV- 4301.

līdz 2024.gada 2.aprīlim plkst. 10.00. Kontaktpersona: Vēsma Čugunova, tālrunis 29195915.


Alūksnes  novada pašvaldības, reģistrācijas Nr. 90000018622,
iestāde Alūksnes novada pagastu apvienības pārvalde,
izsludina pretendentu pieteikšanos uz ēku un apsaimniekojamās teritorijas pārziņa amatu (1,0 slodze) uz nenoteiktu laiku Zeltiņu pagastā

 Galvenie darba pienākumi: Plānot, organizēt un veikt pašvaldības nekustamo īpašumu - ēku un teritorijas, kustamās mantas uzturēšanas, apsaimniekošanas, sakopšanas, labiekārtošanas darbus, pašvaldības autoceļu ikdienas uzturēšanas un citus saimnieciskos darbus Zeltiņu pagastā.

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

  • pamata, vispārējā vidējā vai profesionālā vidējā izglītība,
  • vismaz gada pieredze līdzvērtīgā amatā,
  • B kategorijas autovadītāja apliecība,
  • labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, koleģialitāte,
  • spēja pastāvīgi plānot, pieņemt lēmumus, motivēt savu rīcību un organizēt savu darbu,
  • augsta pienākuma un atbildības sajūta, iecietība stresa situācijās, precizitāte,
  • vēlama ieinteresētība un spēja apgūt jaunas tehnoloģijas, darba metodes, iemaņas darbā ar datoru.

Piedāvājam:

  • pastāvīgu, interesantu un dinamisku darbu,
  • pieredzējušu un atsaucīgu kolēģu atbalstu komandas darbā,
  • kvalifikācijas pilnveidošanas kursus amata pienākumu veikšanai,
  • 1,0 slodzes atalgojumu 878.00EUR pirms nodokļu nomaksas. Amatam noteiktā mēnešalga pārbaudes laikā 790.20 EUR pirms nodokļu nomaksas.

 Iesniedzamie dokumenti:

  • motivēts pieteikums latviešu valodā brīvā formā,
  • izglītības un profesionālās darbības apraksts (CV).

Pieteikumu un CV ar norādi “Pieteikums ēku un apsaimniekojamās teritorijas pārziņa amatam”  līdz 2024.gada 22.martam (ieskaitot) lūdzam iesniegt personīgi Alūksnes novada pagastu apvienības pārvaldē “Pagastnamā”, Alsviķos, Alsviķu pagastā, Alūksnes novadā, vai nosūtīt uz e-pastu pagastu.apvieniba@aluksne.lv.

Kontaktpersona: Alūksnes novada pagastu apvienības pārvaldes vadītājas vietniece S.Prenka – Mihailova, tālruņa numurs 26426090 un vadītāja I.Sniedze, tālruņa numurs 26468713.

Sazinoties ar kontaktpersonām, pastāv iespēja iepazīties ar darbu apjomiem Zeltiņu pagasta teritorijā.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atcel Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pagastu apvienības pārvalde informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz sociālā darbinieka darbam ar personu grupām amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentam:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā (vēlama pieredze sociālā darba jomā);
  • prasme strādāt ar  MS Office programmām, biroja tehniku, pieredze darbā ar programmu SOPA;
  • prasme organizēt savu darbu un strādāt patstāvīgi;
  • labas komunikācijas, klausīšanās prasmes, spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, strādāt komandā;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Amata pamatpienākumi:

  • veikt sociālo gadījumu vadīšanu ar pilngadīgām personām un viņu ģimenēm;
  • konsultēt klientus sociālo pakalpojumu jomā;
  • sastādīt rehabilitācijas plānu personām sociālo problēmu risināšanai;
  • palīdzēt klientam pārvarēt radušās grūtības, sniegt psihosociālu atbalstu;
  • veikt sociālās situācijas izvērtējumu, identificēt sociālās problēmas;
  • palīdzēt rast alternatīvus sociālo problēmu risinājumus, izmantojot atbilstošas metodes darbā ar klientu;
  • sagatavot lēmumus par sociālo pakalpojumu piešķiršanu/atteikšanu, sagatavot rakstiskas atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju pieprasījumiem.
  • strādāt ar datu bāzi SOPA.

Pretendentiem līdz 08.04.2024. iesniegt Alūksnes novada Sociālo lietu  pārvaldē
adrese: Uzvaras iela 1, Alūksne, Alūksnes novads vai sūtīt uz e-pastu: slp@aluksne.lv
ar norādi amatam „Sociālais darbinieks darbam ar personu grupām”:
• profesionālās pieredzes aprakstu (CV);
• motivācijas vēstuli;
• izglītību apliecinošu dokumenta kopiju.

Kontaktpersonas:

Sociālo lietu pārvaldes vadītāja vietniece Ina RAIPULE, tālr. 27865635
Sociālo pakalpojumu nodaļas vadītāja Ludmila LOGINA, tālr. 29459551
Darba vietas adrese: Uzvaras ielā 1, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301

Amatam noteiktā mēnešalga 1094,00 EUR pirms nodokļu nomaksas pēc trīs mēnešu pārbaudes laika.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija
reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz UZŅĒMĒJDARBĪBAS ATBALSTA SPECIĀLISTA amatu uz noteiktu laiku

Meklējam motivētu un atbildīgu kolēģi – uzņēmējdarbības atbalsta speciālistu, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un veicināt uzņēmējdarbības vides attīstību Alūksnes novadā.

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt atbalsta pasākumus uzņēmējdarbības vides attīstībai Alūksnes novadā - sniegt atbalstu esošajiem un potenciālajiem uzņēmējiem;
  • nodrošināt uzņēmējdarbības attīstības vajadzību apzināšanu, savstarpējās izpratnes (uzņēmēja un pašvaldības) par atbalsta iespējām veidošanu;
  • veicināt sadarbību starp pašvaldību un tās ārzemju panteriem;
  • sekmēt investīciju piesaisti.

 Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

  • augstākā izglītība;
  • zināšanas un izpratne ar uzņēmējdarbību saistītajos normatīvajos aktos;
  • labas angļu un latviešu valodas zināšanas;
  • vēlama pieredze projektu sagatavošanā un ieviešanā;
  • vēlama darba pieredze uzņēmējdarbības jomā;
  • vēlama pieredze pašvaldības darbā.

Sagaidām, ka Tev piemīt:

  • augsta atbildības sajūta, precizitāte;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu, izvērtēt prioritātes;
  • prasme sadarboties, pārliecība un konstruktīvisms saskarsmē;
  • iniciatīva, labas komunikācijas un prezentēšanas prasmes.

Mēs Tev piedāvājam:

  • mēnešalgu no 1438,00 EUR (bruto);
  • elastīgo darba laiku;
  • daļēji attālināta darba iespējas;
  • stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
  • papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
  • iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
  • pārcelšanās gadījumā - nodrošināt ar dzīvojamo platību;
  • mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

Kontaktpersona: Inese Zīmele-Jauniņa, tālr. 26463917

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums uzņēmējdarbības atbalsta speciālista amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 18.03.2024. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


ALŪKSNES NOVADA PAŠVALDĪBAS
Centrālā administrācija
reģistrācijas kods 90000018622
izsludina pretendentu pieteikšanos uz PROJEKTU VADĪTĀJA amatu uz nenoteiktu laiku

Meklējam motivētu un atbildīgu kolēģi - projektu vadītāju, kurš vēlas ikdienā strādāt dinamiskā un aizraujošā vidē un prot organizēt gan savu, gan komandas darbu un palīdzēt ne tikai pildīt definētos projektu mērķus, bet arī virzīt projektus nezināmos augstumos.

Galvenie amata pienākumi:

  • analizēt un īstenot jaunu projektu ieviešanu, piesaistot ES struktūrfondu vai citu finanšu instrumentu finansējumu;
  • nodrošināt projektu pieteikumu sagatavošanu un īstenošanu nacionālo un starptautisko finanšu institūciju, Eiropas Savienības programmu un fondu ietvaros;
  • veikt projektu izstrādi, uzraudzīt to īstenošanas gaitu, dokumentēt projektu rezultātus, gatavot pārskatus.

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

  • augstākā izglītība;
  • zināšanas un izpratne ar projektu vadību saistītajos normatīvajos aktos;
  • pieredze projektu plānošanā, izstrādē un vadīšanā;
  • labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
  • vēlama pieredze pašvaldības darbā.

Sagaidām, ka Tev piemīt:

  • augsta atbildības sajūta, precizitāte;
  • prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, plānot savu darbu, izvērtēt prioritātes;
  • prasme sadarboties, pārliecība un konstruktīvisms saskarsmē;
  • spēja strādāt komandā.

Mēs Tev piedāvājam:

  • mēnešalgu no 1239.00 EUR (bruto);
  • elastīgo darba laiku;
  • daļēji attālināta darba iespējas;
  • stabilu darbu draudzīgā un uz attīstību vērstā kolektīvā;
  • papildatvaļinājuma dienas atbilstoši ikgadējās novērtēšanas rezultātiem;
  • iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas;
  • pārcelšanās gadījumā - nodrošināt ar dzīvojamo platību;
  • mūsdienīgu, ērtu un drošu darba vidi Dārza ielā 11, Alūksnē.

Kontaktpersona: Inese Zīmele-Jauniņa, tālr. 26463917

Pieteikuma vēstuli ar norādi “Pieteikums projektu vadītāja amatam” un CV lūdzam iesniegt līdz 18.03.2024. Alūksnes novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrā Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, uz e-pastu dome@aluksne.lv vai uz iestādes elektronisko adresi.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrai atlases kārtai.

 Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada pašvaldība informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.


Alūksnes novada pašvaldība
Reģistrācijas Nr.90001249814
izsludina pretendentu pieteikšanos uz Alūksnes novada bāriņtiesas locekļa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

 Prasības pretendentiem:

  • Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis;
  • sasniegts 30 gadu vecums;
  • kura ieguvusi vismaz akadēmisko bakalaura grādu vai profesionālo bakalaura grādu un 5. līmeņa profesionālo kvalifikāciju vai citu Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikācijas ietvarstruktūras 6. līmenim atbilstošu kvalifikāciju pedagoģijā, psiholoģijā, medicīnā, sociālajā darbā vai tiesību zinātnē, izglītības vadībā vai sabiedrības vadībā;
  • ne mazāk kā triju gadu darba stāžs attiecīgi iegūtās izglītības tematiskajā jomā vai bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka vai bāriņtiesas locekļa amata pienākumu pildīšanā;
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
  • nevainojama reputācija;
  • izpratne par bāriņtiesas darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem; spēja orientēties Latvijas, Eiropas Savienības un starptautiskajā bērnu tiesību aizsardzības sistēmā;
  • augstas darba spējas, precizitāte;
  • spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un spriedzes apstākļos;
  • augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un saskarsmes spējas;
  • teicamas digitālās prasmes;
  • „B” kategorijas autovadītāja tiesības;
  • vēlama bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka un bāriņtiesas locekļu apmācību programmas 192 stundu apjomā apguve un profesionālās pilnveides mācību programmas 24 stundu apjomā apguve pēdējo 5 gadu laikā;
  • vēlamas apgūtas speciālās zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā.

Galvenie amata pienākumi:

  • aizstāvēt bērnu un aizgādnībā esošu personu tiesības un intereses, izskatot iesniegumus un sūdzības, veicot faktu pārbaudes;
  • komunicēt ar lietā iesaistītajām personām, veidojot pozitīvas, lietišķas un uz sadarbību vērstas attiecības;
  • piedalīties lietu izskatīšanā tiesā, sniegt informāciju tiesai;
  • sadarboties ar citām bāriņtiesām, ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām, veselības aprūpes un izglītības iestādēm, sociālajiem dienestiem, policijas iestādēm, Valsts probācijas dienestu un tiesu izpildītājiem;
  • Kriminālprocesa likumā noteiktajos gadījumos pārstāvēt bērnu vai aizgādnībā esošo personu kriminālprocesā;
  • noskaidrot bērna viedokli;
  • sagatavot dokumentu projektus, tostarp lēmumu un citu dokumentu projektus atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • sagatavot un virzīt lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdē;
  • pārstāvēt bāriņtiesas viedokli, skaidrojot bāriņtiesas rīcību un pieņemtos lēmumus.

Amatam noteiktā mēnešalga 1255 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā – 1129 EUR).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada bāriņtiesa informē, ka:

1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt: www.aluksne.lv.

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), vēlams rekomendācijas, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju (nepilsoņiem) un apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesu likuma 11.pantā noteiktie ierobežojumi ieņemt attiecīgo amatu, līdz 2024.gada 5.aprīlim plkst. 15.30 nosūtīt uz e-pastu barintiesa@aluksne.lv, pa pastu (adrese: Alūksnes novada bāriņtiesa, Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301) vai iesniegt personīgi – Alūksnes novada bāriņtiesā 207.kab. Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā.

Kontaktpersona: Gunta VANAGA, t. 26411168

 

Skip to content