Aprīļa aktualitātes
2.aprīlī Alūksnes novadu skolu literārais ceļojums “Mīļāko grāmatu pasaulē”, pasākumā piedalījās 290 sākumskolas bērni;
3. aprīlī dalība Latvijas Pašvaldības savienības konferencē Rīgā “Sistēmiska pieeja pedagogu profesionālajam atbalstam”;
4.aprīlī kursi logopēdiem “Interaktīvi un digitāli risinājumi logopēdijā”, mācībās piedalījās arī speciālisti no Gulbenes, Balvu nu Smiltenes novadiem;
No 14.aprīļa izglītības iestādēs tiek organizēts novada diagnosticējošais darbs lasītprasmē un tekstpratībā 3., 6.,9.klasēm;
10. aprīlī tikšanās ar pirmsskolas pedagogiem no Slovēnijas projekta “ERASMUS” ietvaros;
14.aprīlī kopmēģinājums PII bērniem AKC gatavojoties Alūksnes novada kora svētkiem 24.maijā;
15. aprīlī pieredzes apmaiņas seminārs par audzināšanas jautājumiem Ziemeru pamatskolā;
6 metodikā atbalsta pasākumi skolotājiem- mācīšanās grupu nodarbības pirmsskolas un pamatskolas skolotājiem;
23.aprīlī sākas Valsts pārbaudes darbu sesija, kura turpināsies līdz jūnija vidum;
24.aprīlī apmācības izglītības iestāžu tehniskajiem darbiniekiem “Speciālo zināšanu programma bērnu tiesību aizsardzības jomā”, piedalās 25 dalībnieki, 1.grupa;
24. aprīlī Alūksnes novada pirmsskolas vecuma bērnu sadziedāšanās pasākums “Pienenītes pūku bērni 2025” PII “Pienenīte”;
29.aprīlī Latviešu valodas aģentūras kursi pirmsskolas skolotājiem “Latviešu valodas apguve integrētā mācību procesā pirmsskolā”, 25 dalībnieki;
29.aprīlī Latvijas Drošāka interneta centra mācības pedagogiem “Pieredzēt mākslīgo intelektu”, 30 dalībnieki;
Noslēgti līgumi ar pašvaldībām par pašvaldību savstarpējiem norēķiniem par izglītības iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem 2025.gadā.
Novada latviešu valodas un literatūras skolotāju metodiskais brauciens
26. martā mēs, 16 novada latviešu valodas un literatūras skolotāji, devāmies metodiskajā braucienā uz Rīgu, lai apmeklētu Latvijas Nacionālās rakstniecības un mūzikas muzeja krātuvi un Dailes teātrī V.Kairiša veidoto izrādi “Spīdolas nakts”. Šī brauciena mērķis bija kādu mirkli izrauties no saspringtā un steidzīgā ikdienas darba, lai gūtu jaunu informāciju, iespaidus, gan arī iedvesmu turpmākajam ikdienas darbam.
Muzeja krātuves pasākumu telpā “Tintnīca” krātuves vadītāja Arta Mende seminārnodarbībā iepazīstināja ar muzeju un izglītojošām programmām, kā arī viņas vadībā apmeklējām un iepazināmies ar muzeja lasītavas sniegtajām iespējām un pakalpojumiem, rakstniecības vēstures un mūzikas instrumentu krājumu, izstādi “Mērnieku laiki”.
Apmeklējot apjomīgāko Latvijas vēstures liecību, mākslas, rakstniecības, mūzikas un kino priekšmetu kolekciju teju 31 tūkstoti kvadrātmetru lielajā krātuvē, radās priekšstats par Latvijas dažādu jomu dažādu laiku vērtībām un likteņiem, kas ļāva pilnvērtīgāk saprast muzeja darbību un funkcijas, apzināties eksponātu ceļu no nokļūšanas muzejā līdz krātuvei, iepazīties ar unikālām vēstures liecībām- literātu rokrakstiem, personīgajiem priekšmetiem, interesantiem un vērtīgiem mūzikas instrumentiem, piemēram, Baumaņu Kārļa klavierēm, “Mērnieku laiku” manuskriptu.
Interesanti bija arī iepazīt muzeja telpas, kuras ir modernas, unikālas, augstākajām drošības un muzeja vērtību uzglabāšanas prasībām atbilstošas. Šīs krātuves vērtība ir arī ļoti zinoši darbinieki.
Izstāde par “Mērnieku laiku” ekranizāciju ļāva salīdzināt 2 dažādu režisoru filmas, kā arī muzeja interpretāciju 3. filmai.
Guvām arī ieskatu akcijas “Latvijas skolas soma” piedāvājumam.
Redzēt V.Kairiša izrādi “Spīdolas nakts” Dailes teātrī bija vērtīgi gan saistībā ar Latvijas vēsturi un šodienas aktualitātēm, gan literāro darbu un personību traktējuma, gan aktieru snieguma, gan režisora redzējuma dēļ.
Šī bija iespaidiem bagāta diena, kas ļāva skolotājam pilnveidot savu garīgo pasauli un rast jaunus impulsus strādāt ar izglītojamajiem.
Sanita Medne, latviešu valodas un literatūras mācību jomas koordinatore
MARTA AKTUALITĀTES
10. martā Seminārs par iekļaujošo izglītību vispārizglītojošo skolu direktoru vietniekiem mācību darbā un atbalsta personālam;
Notikuši 4 metodiskā atbalsta pasākumi skolotājiem -mācīšanās grupu nodarbības pirmsskolas pedagogiem, mācību jomu skolotāju semināri;
11.martā piedalījāmies pedagogu profesionālās pieredzes forumā Gulbenē “Katram sava virsotne” (49 pedagogi ), konferencē no mūsu novada tika piedāvātas un novadītas 10 meistarklases un labās prakses prezentācijas ( PII Sprīdītis -3, PII Pienenīte -3, PII Saulīte -1, EGAVĢ -1 , Alūksnes vidusskola -2);
12. martā nodarbība pedagogiem “Efektīva komandas sadarbība un komunikācija ar Microsoft 365: Rīki un prakses”, piedalījās 15 pedagogi;
12. martā pirmsskolas izglītības iestāžu un skolu pirmsskolu grupu bērnu intelektuālo spēļu olimpiāde “Gudrinieks 2025”, ( piedalījās 60 bērni no 7 novada izglītības iestādēm);
13. martā PII 5.-6.g.v. bērnu skolotāju tikšanās ar psiholoģi L.Amosovu par skolēnu gatavību skolai;
Gūti jauni iespaidi, atziņas un pieredze pieredzes apmaiņas braucienos:
18. martā novada matemātikas skolotāju pieredzes apmaiņas brauciens uz Smiltenes vidusskolu;
19. martā novada angļu valodas skolotāju pieredzes apmaiņas brauciens uz Veru ģimnāziju Igaunijā;
26. martā latviešu valodas skolotāju pieredzes apmaiņas brauciens uz Rīgu Nacionālo bibliotēku, Latvijas Nacionālo rakstniecības un mūzikas muzeju’;
45 pirmskolas izglītības pedagogi ir apguvuši pedagogu profesionālās tālākizglītības programmu “Kā pirmsskolas skolotājs var virzīt bērna mācīšanos valodas jomas īstenošanas laikā” 8 h;
Novada posma matemātikas olimpiādē 5.-8.klasēm piedalījās 33 izglītojamie, Valsts posma olimpiādēs Filozofija- piedalījās 3 dalībnieki, matemātikā speciālo programmu bērniem piedalījās viens dalībnieks un ieguva 2. VIETU, Fizika- piedalījās 3 dalībnieki, viena ATZINĪBA.
Martā FIZ MIX tūre mūsu novadā;
27. martā Alūksnes novada diagnosticējošais darbs matemātikā 8. klasēm.
Alūksnes novada angļu valodas skolotāji 19. martā apmeklēja Veru ģimnāziju Igaunijā
Vizītes laikā skolotāji iepazina skolu un tās iekārtojumu, vēroja angļu valodas stundas 11. klasē un izbaudīja pusdienas, ko nodrošina tas pats ēdinātājs, kas apkalpo arī vairākas Alūksnes novada skolas. Jautājumu un atbilžu diskusijā uzzināja daudz par izglītības iespējām Igaunijā, kā arī guva vērtīgu ieskatu angļu valodas mācīšanas metodikā un pieejā.
Igaunijā angļu valodas mācību programma paredz noteiktu tēmu apguvi B2 līmenī trīs gadu laikā. Skolotājiem ir brīva izvēle attiecībā uz mācību materiāliem, jo individuālas mācību grāmatas skolēniem netiek iegādātas – pedagogi paši sagatavo nepieciešamos materiālus katrai tēmai. Igauņu skolotāji uzskata, ka katru gadu individuāli iegādāties jaunus mācību materiālus ir lieka naudas tērēšana. Stundas ilgums ir 75 minūtes.
Notika arī īsa tikšanās ar skolas direktoru. Viens interesants fakts, ko viņš pauda – krievu valodu Igaunijā turpina mācīt, jo no kaimiņiem izvairīties nav iespējams, un valodas apguve tikai bagātina ikvienu. Tāpat tika norādīts, ka skolotāju, kuri varētu mācīt jaunas Eiropas Savienības valodas, nav daudz.
Skolotājiem bija iespēja vērot angļu valodas mācību stundu 11. klasē, kur redzēja mācību procesu darbībā. Īpaša uzmanība tika pievērsta vārdu krājuma paplašināšanai, strādājot gan individuāli, gan grupās, kā arī izmantojot Google vidē sagatavotos materiālus. Interesants aspekts ir 75 minūšu garās stundas, kuru laikā iespējams paveikt ievērojamu darba apjomu skolēna izaugsmei.
Papildus tam mūsu angļu valodas skolotājiem tika organizēta ekskursija pa skolu, kas atstāja ļoti pozitīvu iespaidu. Pārsteidza skolas skandināvu stila mājīgā vide un pārdomātais iekārtojums, kas radīts, lai skolēni justos ērti un motivēti mācīties. Katra telpa bija izveidota, domājot par skolēnu labsajūtu un mācību procesu, radot atvērtu un iedvesmojošu atmosfēru. Šī pieredze sniedz jaunas idejas un iedvesmu turpmākajam darbam.
Angļu valodas metodiskās apvienības vadītāja Mārīte Palma
Alūksnes novada un Smiltenes vidusskolas matemātikas skolotāju sadarbība
Smiltenes vidusskolai 18. aprīlī bija gods uzņemt ciemiņus – Alūksnes novada Izglītības pārvaldes un matemātikas skolotāju metodiskās apvienības pārstāvjus. Viesi vēroja 1. – 9. klašu matemātikas stundas, iepazinās ar Smiltenes vidusskolas skolotājiem un pārmaiņām izglītības iestādē pēc skolu reorganizācijas. Pieredzes apmaiņā dzimušas vērtīgas ierosmes turpmākajam darbam, kā arī savstarpēji saliedēta abu novadu matemātikas skolotāju saime.
Alūksnes novada skolotājas vēroja 1. – 9. klašu matemātikas stundas, iepazinās ar Smiltenes vidusskolas skolotājiem un pārmaiņām izglītības iestādē pēc skolu reorganizācijas. Pieredzes apmaiņā dzimušas vērtīgas ierosmes turpmākajam darbam, kā arī savstarpēji saliedēta abu novadu matemātikas skolotāju saime.
Smiltenes vidusskolas direktore Inguna Kondratjeva viesus iepazīstināja ar prezentāciju par skolu, bet matemātikas skolotāju metodiskās jomas vadītāja Sandra Pakule ar metodisko darbu matemātikas jomā. Ciemiņiem bija arī eksluzīva iespēja būt klāt direktores vadītajā matemātikas stundā.
Alūksnes novada Izglītības pārvaldes izglītības metodiķe Inga Meirāne šajā mācību gadā vērojusi skolēnu darbu daudzās matemātikas stundās. Smiltenes vidusskolā viņa ļoti augstu novērtē skolotāju prasmi neatlaidīgi panākt, lai skolēni visu mācību stundu argumentēti domā. “Katrs solis, darbība veda pretī izvirzītajam mērķim – sasniedzamajam rezultātam,” par Smiltenes vidusskolas matemātikas stundās novēroto saka Inga Meirāne.
“Reizēm, lai skolēnam mācību stundā dotu iespēju pašam redzēt savu ieguldīto darbu, pietiek ar pavisam vienkāršām lietām,” atzīst Alūksnes vidusskolas matemātikas skolotāja Mārīte Mičule. “Skolotāja viņiem, strādājot pāros, katram iedeva citas krāsas pildspalvu un uzreiz bija redzams, cik strādājis viens, cik otrs.”
“Matemātikā ļoti svarīgs ir pamatojums. Skolotāja, strādājot ar 7. klasi, ļoti bieži sarunās ar skolēniem, lietoja pakārtojuma saikli “jo”. Tas viņus rosināja visu laiku argumentēt savu viedokli,” Smiltenes vidusskolā gūtajā pieredzē dalās Alūksnes vidusskolas matemātikas skolotāja Inita Lāce.
Skolotāja Kristīne Ķikute, kura vēroja 5. klases matemātikas stundu, augstu novērtēja klases mierīgo atmosfēru un skolotājas prasmi uzdevumus sasaistīt ar reālo dzīvi, mājsaimniecībai svarīgiem pirkumiem. Piemēram, liekot bērniem aprēķināt vajadzīgo žoga stieples garumu.
Skolotāja Solvita Ozoliņa, līdzīgi kolēģēm, atzinīgi novērtēja skolas sirsnīgo, brīvo atmosfēru un skolotāju radošumu. “Bērni ir mierīgāki nekā pie mums. Iespējams, to veicina tas, ka Smiltenes vidusskolas sākumskolā bērniem gandrīz visus mācību priekšmetus māca viens skolotājs. Ar lielu interesi skatījāmies, cik radoši skolotāja izgāja no situācijas, kad klasē sāka niķoties internets, aicinot bērnus sastāties rindā pēc dzimšanas dienas datumiem. Mācību stundas tēma bija dalīšana uz pusēm. Tāpēc nākamais uzdevums bija klasei “sadalīties” uz pusēm. Tā bērni ne tikai nostiprināja prasmi dalīt uz pusēm, bet arī atkārtoja mēnešus. Varēja redzēt, ka viņi to nedara pirmoreiz.
“Par Smiltenes vidusskolā redzēto varu teikt tikai atzinīgus vārdus,” atzīst Alūksnes vidusskolas skolotāja Gunta Epnere. “Biju ceturtās klases stundā, bērni strādāja ļoti patstāvīgi, varēja redzēt, ka viņi tā pieraduši darboties. Stundā bija brīva atmosfēra, bērni aktīvi iesaistījās stundā. Ciemojoties Smiltenē, te saskatījām daudz līdzīgā ar skolu tīklu reformu Alūksnes novadā.”
Tikšanās laikā Smiltenes un Alūksnes novada skolotājas pārrunāja Chromebook datoru izmantošanu klasē, kā arī mākslīgā intelekta piedāvātās iespējas un izaicinājumus. Aizvadīta atziņām bagāta un savstarpēji saliedējoša diena.
Paldies Smiltenes vidusskolas matemātikas skolotāju metodiskās jomas vadītājai Sandrai Pakulei, direktores vietniecēm Inesei Raiskumai un Simonai Zariņai par viesu uzņemšanu, kā arī skolotājām Vijai Sokolovai, Maijai Cinkusei, Sintijai Grišjānei, Regīnai Zariņai, Ilgai Ozoliņai, Ilmai Reimanei un Baiba Feldmanei par radošajām matemātikas stundām un dalīšanos pieredzē ar kolēģiem no Alūksnes novada!
Teksts un foto: Baiba Vahere
Janvāra aktualitātes
Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādē “Pienenīte” ir noslēgusies piektā “STOP 4-7” multimodāla agrīnās intervences programma 4 līdz 7 gadus veciem bērniem ar uzvedības problēmām. Programma “STOP 4-7” piedāvā atbalstu, vienlaikus strādājot ar 4-7 gadus veciem bērniem, viņu vecākiem un pedagogiem. Tā ir sevi pierādījusi kā nozīmīgu palīgu bērnu uzvedības grūtību risināšanā, piemēram, palīdzot mazināt biežas un nekontrolētas dusmas, aizkaitināmību vai agresīvu uzvedību. Programma piedāvā strukturētu pieeju, kas 10 nedēļu garumā ļauj bērniem uzlabot sociālās prasmes, apgūt emociju regulāciju un attīstīt problēmu risināšanas iemaņas. Vienlaikus bērnu vecāki apgūst pozitīvās audzināšanas metodes, lai labāk atbalstītu bērnu. Programma iesaista arī pedagogus, veicinot vienotu pieeju bērna uzvedības korekcijai gan mājās, gan izglītības iestādē, tādējādi sekmējot ilgtermiņa pozitīvas pārmaiņas. Kopumā 2024./2025.m.g. tika izvērtēti 75 bērni no novada pirmsskolas grupām, programmai atlasīti un to apguvuši 60 bērni un to vecāki. Programmas ietvaros apmācīti 20 pedagogi. Nākamā grupa ir nokomplektēta, to plānots atvērt rudenī.
- 3.janvārī Ziemeru pamatskolā notikuši pedagogu profesionālās pilnveides 8h kursi ”Pedagoģiskā procesa plānošana un vadīšana īstenojot iekļaujošo mācību procesu”, mācībās piedalījušies 40 skolotāji.
- Notikuši 4 metodiskā atbalsta pasākumi pirmsskolas skolotājiem.
- 16.janvārī noritējušas Alūksnes novada skolu Tautas bumbas sacensības, piedalījušās 7 skolu komandas.
- Izglītības pārvaldes darbinieki kopā ar skolu vadību vērojuši un analizējuši 25 mācību stundas novada izglītības iestādēs.
- Notikušas 8 mācību priekšmetu olimpiādes (filozofijā, informātikā, fizikā, ekonomikā, ķīmijā, matemātikā, latviešu valodā un literatūrā 11.-12.kl.) ar kopējo dalībnieku skaitu – 104 dalībnieki.
Norisināsies ceturtā ikgadējā pirmsskolas izglītībai veltītā kampaņa “eTwinning pirmsskolas mēnesis”
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra Eiropas skolu sadarbības tīkla eTwinning ietvaros no šī gada 27. janvāra līdz 6. martam aicina pirmsskolas pedagogus, izglītības iestāžu vadību un citu interesentus pieteikties dažādām tiešsaistes un klātienes aktivitātēm kampaņas eTwinning pirmsskolas mēnesis ietvaros. Kampaņas mērķis ir palīdzēt pedagogiem pilnveidot savas zināšanas par līdzdalības tēmu, aplūkojot to no dažādiem skatupunktiem. Visi pasākumi ir bezmaksas.
Līdzdalība ir būtiska caurviju prasme, kas veicina bērnu pilsonisko apziņu un nostiprina demokrātiskas vērtības. Tā veicina bērnu spēju aktīvi iesaistīties apkārtējās vides veidošanā un attīsta prasmes sadarboties, pieņemt lēmumus un izprast savu atbildību sabiedrībā. Stiprinot šo prasmi jau no pirmsskolas vecuma, bērni izaug par drosmīgiem pieaugušajiem, kuri aktīvi iesaistās savas vietējās kopienas labklājības veidošanā un iestājas pret netaisnību. Ceturtā eTwinning pirmsskolas mēneša ietvaros pedagogiem būs iespēja padziļināti izzināt līdzdalības nozīmi, uzzināt praktiskus veidus, kā iesaistīt bērnus dažādās aktivitātēs, kā arī apgūt metodiskos rīkus un stratēģijas, kas veicina bērnu interesi un aktīvu dalību, gan ar eTwinning palīdzību, gan mācoties no profesionāļiem, kuri ar šo tēmu strādā ikdienā.
Visa informācija pieejama etwinning.lv tīmekļvietnē.
Lasītprasmes un tekstpratības konkurss 4., 7. un 9.klašu skolēniem
Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzijā š.g. 21. februārī plkst.10.00 norisināsies Lasītprasmes un tekstpratības konkurss 4., 7., 9. klašu skolēniem.
Konkursa mērķis ir veicināt, pilnveidot lasītprasmi un tekstpratību, veicināt zināšanu un prasmju radošu izmantošanu konkursā.
Konkursa uzdevumos ietverts darbs ar dažādiem tekstiem (folklora, daiļliteratūra, publicistika, informatīva rakstura (piem., infografika, teātra programma, autobusa maršruts, biļete u.c.)); noteikt tēlainās izteiksmes līdzekļus; skaidrot frazeoloģismus, vārdu tiešo un pārnesto nozīmi; sameklēt nepieciešamo informāciju un atbildēt uz jautājumiem, aizpildīt tabulu ar apgalvojumiem; papildināt teikumus ar vārdiem no dotā teksta; vārdu un teikumu sarindošana loģiskā secībā; galvenās domas, virsraksta formulēšana; atziņu meklēšana tekstā.
Lasītprasmes un tekstpratības konkursā aicināti piedalīties vispārizglītojošo skolu 4., 7. un 9.klašu skolēni (dalībnieku skaits: no 10 skolēniem klasē 1 dalībnieks). Dalībnieki jāpiesaka līdz 10.februārim Sanitai Mednei e-pasts sanita1000@inbox.lv, norādot skolēnu vārdu, uzvārdu, skolu, klasi, pedagogu, kas gatavoja konkursam.
Konkursa dalībnieku darbus vērtēs žūrija, ko veido dalībskolu latviešu valodas un literatūras skolotāji.
Konkursu organizē Alūksnes novada latviešu valodas un literatūras skolotāju metodiskā apvienība, Ernsta Glika Alūksnes Valsts ģimnāzija sadarbībā ar Alūksnes novada pašvaldības Izglītības pārvaldi.
Decembra aktualitātes
Notikušas 3 mācību priekšmetu olimpiādes (bioloģijā, vēsturē, politikā un tiesībās) ar kopējo dalībnieku skaitu – 55 dalībnieki.
- Izglītības pārvaldes darbinieki vērojuši 15 stundas novada izglītības iestādēs.
- IKT nozares balvas “Platīna Pele 2024” pasniegšanas ietvaros specbalvu saņēma Alūksnes pirmsskolas izglītības iestādes “Sprīdītis” skolotāja Dita Holla, kura ar programmēšanu sāk iepazīstināt pirmsskolas vecumā.
- Alekseja Grāvīša Liepnas pamatskolas skolēnu pašpārvalde “SPĀRNI” no 01.09.2024. turpina īstenot programmas ERASMUS+ jaunatnes līdzdalības projektu ” Sarunu karuselis”. Projekta laikā tiks īstenotas 7 dažādas aktivitātes. Projekta finansējums 4500,00 EUR
- 12. Alūksnes Mūzikas skolas 2 audzēknes piedalījās Klavierspēles konkursā Sējā skan. Gūtas I vieta un III vieta.
- 12 notika Alūksnes Mūzikas skolas audzēkņu un pedagogu Ziemassvētku koncerts Alūksnes Kultūras centra Lielajā zālē.
- PII Pienenītē pasākuma “Iepriecini Ziemassvētkos ” ietvaros vecāku padomes pārstāvji bērnu gatavotos svētku apsveikumus aizgādāja līdz SAC “Pīlādži” iemītniekiem, dzīvnieku patversmi “Astes un ūsas” un Alūksnes novada Sociālo lietu pārvaldes sociālajiem darbiniekiem.
- Alūksnes Sporta skolā pēc četru gadu pārtraukuma tika organizētas vieglatlētikas sacensības “4cīņa” sadarbībā ar biedrību “Alūksnes vieglatlētikas klubs”, tās bija slēgtās sacensības – ar tikai uzaicinātajām komandām – no Balviem, Gulbenes, Smiltenes. Kopā piedalījās 94 dalībnieki.
- Džudo biedrība “Kurbads” sadarbībā ar Alūksnes Sporta skolu organizēja džudo sacensības “XIV Ziemassvētku atklātais Alūksnes novada kauss džudo cīņā 2024”, kopā piedalījās 314 dalībnieki, 70 dalībnieki no Alūksnes. Alūksnes cīkstoņi izcīnīja 8 zelta, 10 sudraba, 18 bronzas medaļas. No 26 klubiem ierindojās 2.vietā.
- 12.ABJC Ziemassvētku koncerts Alūksnes kultūras centrā “REIZBIJKURBIJZEMĒ SNIEG”. Piedalījās 200 dalībnieki- 8 “Enku-drenku” deju grupas un teātra grupas “SnulliS” jaunie aktieri.
- 12.ABJC muzikālo un skatuvisko programmu dalībnieku Ziemassvētku koncerts “DĀVANAS” Alūksnes Kultūras centrā. Piedalās visas koru grupas, džambas un ukuleles izpildītāji, mūsdienu deju grupas un HIP HOP dejotāji, Improvizācijas teātris. Kopējais dalībnieku skaits-215.
- Visu decembra mēnesi ABJC telpās tiek organizētas Ziemassvētku un piparkūku cepšanas darbnīcas bērniem. Uzņemtas 18 grupas, kopējais dalībnieku skaits 300.