Vakances pašvaldībā - Alūksnes novads

Vakances pašvaldībā

 

Alūksnes  novada pašvaldības, reģistrācijas Nr. 90000018622
iestāde “Būvvalde”
aicina pieteikties uz vakanto amatu “Būvinspektors/-e” (prof.kods 2422 54)
(uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:
- atbilstoši Būvniecības likumā noteiktajai kompetencei kontrolēt būvniecību Alūksnes novadā;
- apsekot un pārbaudīt būves, sniegt atzinumus un norādījumus par pārkāpumu novēršanu;
- izskatīt būvniecības ieceru dokumentus, dokumentus būvju pieņemšanai ekspluatācijā un veikt patstāvīgas darbības Būvniecības informācijas sistēmā atbilstoši būvniecību regulējošos normatīvos aktos noteiktajai kompetencei;
- kontrolēt, apsekot, uzraudzīt Pašvaldības teritorijā sagruvušās, cilvēku drošību apdraudošās vai ainavu degradējošās būves, kontrolēt to sakārtošanu, konservācijas darbu nepieciešamību;
- kontrolēt, apsekot, uzraudzīt Pašvaldības teritorijā patvaļīgu ekspluatāciju;
-sniegt konsultācijas fiziskām un juridiskām personām būvniecības jautājumos, kas saistīti ar būvniecības procesiem Pašvaldības teritorijā;
-izsniegt izziņas par būvju neesību dabā un jaunbūvēm;

Prasības pretendentiem:
-  ir patstāvīgās prakses tiesības arhitektūras vai būvniecības jomā (būvspeciālista sertifikāts);
- reģistrācija Būvinspektoru reģistrā vai atbilstība Ministru kabineta 2014. gada 19. augusta noteikumi Nr. 499 "Noteikumi par būvinspektoriem" 4.punktam;
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās;
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes;
- teicamas valsts valodas zināšanas (C līmenī);
- MS Office programmatūras lietošanas prasmes;

Mēs piedāvājam:
-  dinamisku, atbildīgu un profesionāli izaicinošu darbu;
-  amatam noteiktā mēnešalga 1600  EUR pirms nodokļu nomaksas;
-  papildatvaļinājumu līdz 7 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma;
-  mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas;

Aicinām Tevi līdz š.g. 31.maijam nosūtīt uz e-pasta adresi buvvalde@aluksne.lv vai iesniegt Alūksnes novada pašvaldības iestādē “Būvvalde” 203.kab. Dārza ielā 11, Alūksne, Alūksnes novadā, LV-4301, ar norādi “Būvinspektora/-es amata konkursam”, šādus dokumentus:

1)    pieteikuma vēstuli dalībai, kas raksturo Tavas zināšanas, prasmes un piemērotību veicamajam darbam
2)    dzīvesgaitas aprakstu CV (Curriculum Vitae)
3)    izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Tālrunis uzziņām 64322770.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada pašvaldības iestāde “Būvvalde” informē, ka:

Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


Alūksnes novada pašvaldība
Reģistrācijas Nr.90001249814
izsludina pretendentu pieteikšanos uz Alūksnes novada bāriņtiesas locekļa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

 Prasības pretendentiem:

  • Latvijas Republikas pilsonis vai nepilsonis;
  • sasniegts 30 gadu vecums;
  • kura ieguvusi vismaz akadēmisko bakalaura grādu vai profesionālo bakalaura grādu un 5. līmeņa profesionālo kvalifikāciju vai citu Latvijas izglītības klasifikācijā noteiktajam Eiropas kvalifikācijas ietvarstruktūras 6. līmenim atbilstošu kvalifikāciju pedagoģijā, psiholoģijā, medicīnā, sociālajā darbā vai tiesību zinātnē, izglītības vadībā vai sabiedrības vadībā;
  • ne mazāk kā triju gadu darba stāžs attiecīgi iegūtās izglītības tematiskajā jomā vai bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka vai bāriņtiesas locekļa amata pienākumu pildīšanā;
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
  • nevainojama reputācija;
  • izpratne par bāriņtiesas darbību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem; spēja orientēties Latvijas, Eiropas Savienības un starptautiskajā bērnu tiesību aizsardzības sistēmā;
  • augstas darba spējas, precizitāte;
  • spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un spriedzes apstākļos;
  • augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un saskarsmes spējas;
  • teicamas digitālās prasmes;
  • „B” kategorijas autovadītāja tiesības;
  • vēlama bāriņtiesas priekšsēdētāja, bāriņtiesas priekšsēdētāja vietnieka un bāriņtiesas locekļu apmācību programmas 192 stundu apjomā apguve un profesionālās pilnveides mācību programmas 24 stundu apjomā apguve pēdējo 5 gadu laikā;
  • vēlamas apgūtas speciālās zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā.

Galvenie amata pienākumi:

  • aizstāvēt bērnu un aizgādnībā esošu personu tiesības un intereses, izskatot iesniegumus un sūdzības, veicot faktu pārbaudes;
  • komunicēt ar lietā iesaistītajām personām, veidojot pozitīvas, lietišķas un uz sadarbību vērstas attiecības;
  • piedalīties lietu izskatīšanā tiesā, sniegt informāciju tiesai;
  • sadarboties ar citām bāriņtiesām, ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām, veselības aprūpes un izglītības iestādēm, sociālajiem dienestiem, policijas iestādēm, Valsts probācijas dienestu un tiesu izpildītājiem;
  • Kriminālprocesa likumā noteiktajos gadījumos pārstāvēt bērnu vai aizgādnībā esošo personu kriminālprocesā;
  • noskaidrot bērna viedokli;
  • sagatavot dokumentu projektus, tostarp lēmumu un citu dokumentu projektus atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
  • sagatavot un virzīt lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdē;
  • pārstāvēt bāriņtiesas viedokli, skaidrojot bāriņtiesas rīcību un pieņemtos lēmumus.

Amatam noteiktā mēnešalga 1255 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā – 1129 EUR).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atcel Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada bāriņtiesa informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), vēlams rekomendācijas, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju (nepilsoņiem) un apliecinājumu, ka uz pretendentu neattiecas Bāriņtiesu likuma 11.pantā noteiktie ierobežojumi ieņemt attiecīgo amatu, līdz 2024.gada 7. jūnija plkst. 15.30 nosūtīt uz e-pastu barintiesa@aluksne.lv, pa pastu (adrese: Alūksnes novada bāriņtiesa, Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301) vai iesniegt personīgi – Alūksnes novada bāriņtiesā 207.kab. Dārza ielā 11, Alūksnē, Alūksnes novadā.

Kontaktpersona: Gunta VANAGA, t. 26411168

NOLIKUMS


 

Alūksnes novada muzejs
Reģ.Nr.90000019276
Adrese: Pils iela 74, Alūksne, LV-4301
izsludina pretendentu pieteikšanos uz IZGLĪTOJOŠĀ DARBA UN DARBA AR APMEKLĒTĀJIEM VADĪTĀJS amatu (uz nenoteiktu laiku)
ar darba vietu Viktora Ķirpa Ates muzejā “Vidzemes lauku sēta”, Atē, Annas pagastā, Alūksnes novadā, LV-4341

Prasības pretendentiem:

  • augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās zināšanas un prasmes;
  • labas sadarbības, komunikācijas un publiskās uzstāšanās prasmes;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas, vismaz vienas svešvalodas zināšanas;
  • labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot savu darbu;
  • izglītība pedagoģijā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt muzeja komunikācijas darbu, piedalīties novada kultūras mantojuma popularizēšanā;
  • izstrādāt, organizēt un vadīt muzeja izglītojošās programmas;
  • nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu - informēt par muzeja piedāvājumu, iekasēt muzeja maksas pakalpojumus atbilstoši apstiprinātajam cenrādim, vadīt ekskursijas muzejā latviešu valodā un vismaz vienā svešvalodā;
  • sadarbībā ar struktūrvienības vadītāju, piedalīties muzeja pasākumu izstrādē un vadīšanā;
  • plānot un realizēt mainīgās izstādes, organizēt to atklāšanu;
  • sastādīt ikmēneša atskaites par biļešu, kvīšu, suvenīru un naudas kustību atbilstoši Alūksnes novada pašvaldības normatīvajām prasībām;
  • sagatavot un iesniegt  struktūrvienības vadītājam aktuālo informāciju publicēšanai muzeja sociālo tīklu kontos un plašsaziņas līdzekļos.

Amatam noteiktā mēnešalga – 792,00EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Izglītības un profesionālās darbības aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli iesniegt Alūksnes novada muzejā vai iesūtīt uz e-pastu: muzejs@aluksne.lv līdz 2024.gada 31. maijam plkst. 12:00.

Kontaktpersona: Zanda PAVLOVA, tālr:29205295.

Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar atbilstošākajiem pretendentiem pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas.

“Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atcel Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13. pantu, Alūksnes novada muzejs informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildus VDAR 13. pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.”


Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde
Reģ.nr. 90011733825
izsludina pretendentu pieteikšanos uz
sociālā darbinieka darbam ar personu grupām amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentam:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā (vēlama pieredze sociālā darba jomā);
  • prasme strādāt ar  MS Office programmām, biroja tehniku, pieredze darbā ar programmu SOPA;
  • prasme organizēt savu darbu un strādāt patstāvīgi;
  • labas komunikācijas, klausīšanās prasmes, spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, strādāt komandā;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Amata pamatpienākumi:

  • veikt sociālo gadījumu vadīšanu ar pilngadīgām personām un viņu ģimenēm;
  • konsultēt klientus sociālo pakalpojumu jomā;
  • sastādīt rehabilitācijas plānu personām sociālo problēmu risināšanai;
  • palīdzēt klientam pārvarēt radušās grūtības, sniegt psihosociālu atbalstu;
  • veikt sociālās situācijas izvērtējumu, identificēt sociālās problēmas;
  • palīdzēt rast alternatīvus sociālo problēmu risinājumus, izmantojot atbilstošas metodes darbā ar klientu;
  • sagatavot lēmumus par sociālo pakalpojumu piešķiršanu/atteikšanu, sagatavot rakstiskas atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju pieprasījumiem.
  • strādāt ar datu bāzi SOPA.

Pretendentiem līdz 31.05.2024. iesniegt Alūksnes novada Sociālo lietu  pārvaldē
adrese: Uzvaras iela 1, Alūksne, Alūksnes novads vai sūtīt uz e-pastu: slp@aluksne.lv
ar norādi amatam „Sociālais darbinieks darbam ar personu grupām”:
• profesionālās pieredzes aprakstu (CV);
• motivācijas vēstuli;
• izglītību apliecinošu dokumenta kopiju.

Kontaktpersonas:

Sociālo lietu pārvaldes vadītāja vietniece Ina RAIPULE, tālr. 27865635
Sociālo pakalpojumu nodaļas vadītāja Ludmila LOGINA, tālr. 29459551
Darba vietas adrese: Uzvaras ielā 1, Alūksnē, Alūksnes novadā, LV-4301

Amatam noteiktā mēnešalga 1094,00 EUR pirms nodokļu nomaksas pēc trīs mēnešu pārbaudes laika.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2.kārtā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk VDAR) 13.pantu, Alūksnes novada Sociālo lietu pārvalde informē, ka:

  • Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
  • iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Alūksnes novada pašvaldība, reģ. Nr.90000018622, kontaktinformācija: Dārza iela 11, Alūksne, Alūksnes novads, LV-4301.

Papildus VDAR 13.pantā minēto informāciju Jūs varat iegūt Alūksnes novada pašvaldības interneta vietnē www.aluksne.lv sadaļā “Fizisko personu datu apstrāde”.


 

 

 

 

Skip to content