Aicinām iedzīvotājus pašvaldības un valsts iestāžu pakalpojumus saņemt attālināti - Alūksnes novads

Aicinām iedzīvotājus pašvaldības un valsts iestāžu pakalpojumus saņemt attālināti

Sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju koronovīrusa izraisītās saslimšanas Covid-19 dēļ, Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs aicina iedzīvotājus pakalpojumus saņemt attālināti, izmantojot e-pakalpojumus un sazinoties ar Klientu apkalpošanas centru pa tālruni vai e-pastu.

Portālā www.latvija.lv ir pieejami vairāk nekā 700 valsts iestāžu pakalpojumi, lielu daļu no tiem pilnībā var pieteikt un saņemt elektroniski bez nepieciešamības doties uz iestādi klātienē. Arī iesniegumu jebkurai iestādei, tostarp pašvaldībai, var iesniegt elektroniski, izmantojot e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei” vai personas e-adresi.

Informējam, ka Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumus iedzīvotāji šobrīd var saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.

Informāciju par Alūksnes novada pašvaldības un valsts iestāžu pakalpojumu saņemšanu turpmākajā laika periodā var saņemt, sazinoties ar Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru pa tālruņiem 64381496, 66954904 un e-pastu aluksne@pakalpojumucentri.lv.

Skip to content