Alūksnes novada pašvaldības domes komiteju sēdes notiek pašvaldības administratīvās ēkas 1. stāva zālē Dārza ielā 11, Alūksnē.
Domes komiteju sēdes ir atklātas un tās interesentiem ir brīvi apmeklējamas, izņemot jautājumus, kas pasludināti par slēgtiem Pašvaldību likuma 27. panta ceturtajā daļā noteiktos gadījumus. Komitejas sēdi vai tās daļu pasludina par slēgtu, ja nepieciešams izskatīt jautājumu, kas skar personas privāto dzīvi vai bērnu intereses, adopcijas noslēpumu, komercnoslēpumu vai citu informāciju, kuras izpaušana ir aizliegta saskaņā ar likumu.
Saskaņā ar Alūksnes novada pašvaldības nolikumu, domes un tās komitejas klātienes sēdes atklātajā daļā ir tiesības piedalīties ikvienai personai atbilstoši sēdes norises telpas ietilpībai. Domes vai tās komitejas sēdē, kas izmantojot tiešsaistes videokonferences sarunu rīku notiek attālināti, iedzīvotājs var piedalīties izmantojot pieslēgšanās saiti, kas uz viņa norādīto elektroniskā pasta adresi tiek nosūtīta ne vēlāk kā stundu pirms sēdes sākuma, ja attiecīgs pieprasījums pašvaldībā saņemts ne vēlāk kā vienu darba dienu pirms attiecīgās sēdes. Sēdei tiek pieslēgtas identificējamas personas, kas norādījušas savu vārdu, uzvārdu un pārstāvēto institūciju. Domes vai tās komitejas sēdes klausītājs nav tiesīgs iejaukties sēdes norises gaitā, pieprasīt sevis uzklausīšanu vai citādi komentēt izskatāmos jautājumus, ja vien viņam vārdu nav devis sēdes vadītājs. Personas, kas traucē sēdes norisi, izraida no sēdes norises telpas vai atslēdz no tās tiešsaistes.
Ar domes komiteju sēžu audioierakstu var iepazīties www.aluksne.lv.
Sēžu darba plāns
Sociālā, izglītības un kultūras komiteja | 16. janvārī 10.00 |
Attīstības komiteja | 20. janvārī 10.00 |
Finanšu komiteja | 23. janvārī 10.00 |
Domes sēde | 30. janvārī 10.00 |
Komiteju darba kārtība līdz 2023. gadam
Komiteju sēžu darba kārtību arhīvs